Ga naar inhoud

Velgen jatten, helaas het komt nog voor

Roodkapje

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ruud, maak je nu een grapje? Of zijn ze echt gejat?

Het ziet er namelijk uit alsof je ze opnieuw aan het spuiten bent, of het even zonder brug moet doen, maar zo gaat het hier toch ook echt vaak....

In geval A: :m:

In geval B: :thumbup:

Nee, geen grapje werd om 06:30 uur wakker gebeld of ik nog een setje velgen had om de beste man weer op pad te helpen :wave:

Link naar reactie

WAt een dwazen die dat flikken ! :m:

Toch moeten de velgen de moeite van het stelen zijn geweest !?! :wave:

Valt toch gauw op en kost toch wel wat moeite en tijd zo midden op straat. :thumbup:

Verder gewoon heel erg balen ! :foto:

Link naar reactie

Echt niet normaal.

Drie dagen geleden ook zoiets brutaals. Gewoon voor de deur; Saab 9-5 Aero van mijn moeder totaal vernield van binnen. Steentje de ruit in, en vervolgens het gehele dashboard eruit gesloopt. Navigatie, telefoons, zonnebrillen, iPods, alles eruit. Stuurkolom was opengehaald. Alle bedrading eruit, er kon niet meer mee gereden worden. Volgens politie is het tussen 24:00 en 05:00 gebeurd. Dan zou je zeggen; vreemd dat iemand die toevallig langsloopt niet opmerkt dat iemand een volledig interieur van een auto aan het vernielen is...

MAAR DAN IS DIT AL HELEMAAL BELACHELIJK! STAAT EEN OF ANDERE LOUCHE VENT EEN PAAR BAKSTENEN ONDER EEN Z3 2.8 TE STAPELEN, NIEMAND DIE ER WAT VAN ZEGT! DAN KRIJG JE DIT SOORT TAFERELEN!

Passant: "Mooie auto!"

Dief: "Dankje!"

:thumbup:

Link naar reactie

Het is mij ook eens overkomen ca 15 jaar geleden

Ik vond mijn auto toen op straat klinkers terug ....

Wat bleek , ik was nog maar net 1 dag weg .

Mijn kennissen hebben wel de politie en alles gewaarschuwd etc .. maar mij niet

om de vakantie niet te verzieken . :angry:

Ruud

Ik heb nog een hele mooie set originele z3 3.0 velgen liggen ( als nieuw )

STYLING 64 met goede michelin banden.

Eventueel te koop dus

Als er interesse is >> graag PB tje

Link naar reactie
MAAR DAN IS DIT AL HELEMAAL BELACHELIJK! STAAT EEN OF ANDERE LOUCHE VENT EEN PAAR BAKSTENEN ONDER EEN Z3 2.8 TE STAPELEN, NIEMAND DIE ER WAT VAN ZEGT! DAN KRIJG JE DIT SOORT TAFERELEN!

" :rolleyes:

Dit is mijn ex en 't is een 1.8.

we hoorden 't gister al van Ruud,idd flink balen.

Link naar reactie

Van wat ik tot nu toe gezien heb geven wielsloten ook maar een vals gevoel van zekerheid.

Voor de gelegenheids dief voldoende, maar voor die gasten die echt op zoek zijn naar de duurdere velgen maakt het echt niets uit.

Bij mijn lokale bandenboer gezien dat het een halve minuut langer duurt per velg om de boel los te maken zonder sleutel.

Link naar reactie

Gaat een Klasse 3 alarm niet loeien op zijn hellingshoek verklikkert dan??

(kan zijn dat er geen op zat)

Of is het dan echt zo simpel?

Ik maak me niet zo druk om de velgen zelf bij mij,die zijn zo mooi niet meer.

gr W

Link naar reactie
Gaat een Klasse 3 alarm niet loeien op zijn hellingshoek verklikkert dan??

gr W

daar zat ik ook al aan te denken ,er zat/zit wel alarm op.

Link naar reactie
  • Administrator
Gaat natuurlijk niet werken als je hem een beetje gelijktijdig opkrikt........

Hier is geen krik aan te pas gekomen...

Stenen eronder schuiven, banden leeg laten lopen, bouten losdraaien, velgen eraf en huppekee :rolleyes:

Geen sensor die er naar kraait...

(en nee... ik was het niet :thumbup:)

Link naar reactie

Tja zo heb ik dat niet bekeken,ik denk persoonlijk zelf dat het niet gaat lukken.

Bij bepaalde merken van systemen zal het kunnen,vast niet bij alle.

Enige trilling zou toch al problems moeten geven,gelukkig ben ik geen SCM keurmeester.

Link naar reactie
  • Administrator
Tja zo heb ik dat niet bekeken,ik denk persoonlijk zelf dat het niet gaat lukken.

Bij bepaalde merken van systemen zal het kunnen,vast niet bij alle.

Enige trilling zou toch al problems moeten geven,gelukkig ben ik geen SCM keurmeester.

Volgens mij werkt de hellinghoeksensor alleen onder een bepaalde hoek en misschien stond het alarm niet aan of heeft de auto geen hhs?

Link naar reactie
Volgens mij werkt de hellinghoeksensor alleen onder een bepaalde hoek en misschien stond het alarm niet aan of heeft de auto geen hhs?

Anyway t'ís ze gelukt.Ik weet niet hoe gevoelig dergelijk spul werkt.

t'zal je maar gebeuren. :rolleyes: zum kotsen!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in