Ga naar inhoud

Wie gaan er morgen van de zon genieten?

joostvdl

Aanbevolen berichten

Wie gaan er morgen van de zon genieten en nog mogelijk de laatste mooie dag van dit jaar optimaal benutten voor een leuke toer?

Misschien dat we wat kunnen afspreken ergens om gezamenlijk te kunnen gaan genieten? Iemand nog leuke ideeën, tips of what so ever?

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanmorgen nog mooi over de dijk "Enkhuizen-Lelystad" gereden in de mist met zonnetje erachter. Waarnaartoe? Naar Ruudkapje in het donkere Reeuwijkse bos natuurlijk!

Link naar reactie
Wij gaan vandaag de Eiffelroute rijden. Ik doe wel verslag van de kwaliteit van die route.

En, was het wat? Morgen misschien wel weer op pad. Vandaag met mijn vriendin heerlijk rondgetourd (met permissie :lol: ) als verrassingscadeautje voor haar verjaardag. Morgen is het hopelijk mooi weer, in ieder geval droog, en kan Edwin hopelijk ook nog een rondje - en wie weet mag ik ook mee :schater:

Link naar reactie
En, was het wat? Morgen misschien wel weer op pad. Vandaag met mijn vriendin heerlijk rondgetourd (met permissie :lol: ) als verrassingscadeautje voor haar verjaardag. Morgen is het hopelijk mooi weer, in ieder geval droog, en kan Edwin hopelijk ook nog een rondje - en wie weet mag ik ook mee :schater:

We vonden het een super route!! Eifel gevarieerd

Zo mooi, dat we volgend jaar hier maar eens een rit moeten gaan organiseren, hoewel dit toch meer het domein is van onze limbo onafhankelijk Z3 activisten. :rambo:

Het is nu vooral mooi omdat de herfst aanvangt en de natuur schitterende kleurschakeringen laat zien. (lijkt wel een anwb folder geblaat zo ;) )

Als het een beetje weer is, doen en vooral je camera meenemen die ik natuurlijk thuis in de oplader had laten zitten.

Link naar reactie

:schater::schater: dan ga je toch vandaag nog ff terug om foto's te nemen?

Iets te ver om vadaag te gaan rijden. Als het zonnetje nog doorkomt zoek ik het wat dichter bij huis denk ik.

Link naar reactie

Gisteren nog even rondgetoerd en onder andere de Open Dagen van de Stoomstichting in Rotterdam bezocht. Petje af voor die gasten hoor, die in hun vrije tijd die stoomloks rijdend weten te houden!

Hun parkeerterrein was wel een beetje bijzonder, (maar met de juiste auto ervoor...)

stoomstichting-1.jpg

Modelspoorbaan met smaak...

stoomstichting-2.jpg

stoomstichting-3.jpg

3 cylinders, topsnelheid 140 km/h, 2240 PK, Gewicht 192 ton, aandrijfwielen 2 meter doorsnede...

stoomstichting-4.jpg

Bij het binnenrijden van Rotterdam CS

stoomstichting-5.jpg

Groetjes, Harold :lol:

Link naar reactie
dat is wat ander pk geweld Paul.

Wij gaan straks deze proberen dus als het wat is laten we dat nog wel weten. Hopelijk knapt het weer hier ook nog een beetje op.

Was een erg leuke route, door drie provincies, soms zulke smalle weggetjes dat je je afvraagt: gaat dit nog goed?? Maar ging prima, veel afwisseling. En zowaar na een tijdje een strak blauwe lucht! Einde van de middag werd het een beetje heiig, mooi waterig zonnetje met mooie landschappen. :thumbup: was weer een fijne dag buiten!!

Link naar reactie

Afgelopen dagen onder andere door de veluwe en omgeving gereden.

In Lieren rondgekeken bij de lokale stoomtreinmaatschappij, ze waren een Loc aan het klaarmaken omdat ze de volgende dag naar Rotterdam moesten. Zie ik 'm nu op de foto's voorbijkomen, weet ik in ieder geval dat ze het gehaald hebben.

Link naar reactie

Gisteren van de zon gaan genieten ritje naar Nürburg door de Eiffel.

Eilde met de rode duivel gaan, maar voor het geval ik ook op de ring wilde gaan rijden toch maar met de sedan gegaan.

wisselende temperaturen gehad op de heenreis, we begonnen met 20 graden, vervolgens was het 23 graden, maar nog geen 10 minuten later was het nog maar 15 graden :thumbup: en zatten we midden tussen de wolken

023-1.jpg

weer 10 minuten later was het helder zonnig weer en heb ik speciaal voor Yankie de kleurtjes kunnen fotograveren

024-1.jpg

025-1.jpg

de Nürburg burcht met op de voorgrond het :m: test centrum

026.jpg

Bij de ring aangekomen hoor je over de luidsprekers dat de ring is afgesloten wegens groot ongeval, hebben een half uur in de file gestaan nog voor de rotonde aan de ingang <_< maar mocht de pret niet drukken, we hebben een prachtige ferrari voor ons staan B)

032-1.jpg

de file

039.jpg

040-1.jpg

Link naar reactie

eindelijk konden we weer verder rijden om te zien of er nog mooie auto's gespot konden worden en jawel hoor

041.jpg

043.jpg

B)

052.jpg

050.jpg

049.jpg

Volgens een automagazine zou deze alle snelle auto's in de pan hakken

074.jpg

we hebben een heerlijke zondag gehad!!!

Oh ja, heb zelf niet gereden op de ring, het was dringen geblazen aan de ingang, heb het nog nooit zo druk gezien, en de engelsen blijven allemaal tot en met woensdag!! dus PJ hopelijk heb je er niet te veel last van :thumbup:

aangepast door m coupe for life
Link naar reactie

Mooie :thumbup: weer Emanuel!

Vooral deze Z4 :m: coupe is erg jummie <_<:m:

050.jpg

049.jpg

Kenteken is helemaal top! B)

maareh...is het niet onderhand makkelijker voor jullie om een huisje in de Eifel te kopen met een hele grote garage?

Link naar reactie
Uhm, Ruud wil jij ons dan sponsoren, want de beurs is leeg B) bijna alles zit in de <_< 's :thumbup:

dan mogen jullie uiteraard gratis op vakantie komen!!! :m:

Mwoah, is een idee. Kan onze (nog aan te schaffen) E30 ringtool dan in de garage. :m:

Vastgoed schijnt daar niet duur te zijn, omdat niemand er wil wonen vanwege dat er niks te doen is daar (behalve de Ring dan natuurlijk)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in