Ga naar inhoud

Airbag lampje

napoje

Aanbevolen berichten

Ik heb het hele forum reeds doorgezocht maar kom mijn specifieke probleem eigenlijk nergens tegen.

Als ik mijn zzz start brand het airbaglampje en gaat na ongeveer een minuut weer uit. Zou het kunnen zijn dat een contact van bv de gordelspanner geoxydeerd is of id? Misschien inspuiten met WD40? Ik kan ook op andere sites niets vinden over dit specifieke probleem.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is idd wel vreemd, want als het geactiveerd is blijft het ook meestal branden :wave:

Misschien is de melding wel actief, maar valt het lampje zelf gewoon uit door een slecht contact ?

Succes

:m:

Link naar reactie
Ik had vorige week hetzelfde probleem maar dan met mijn Voyager. Probleem was een verrotte accu, nu een verse en het lampje blijft uit :wave:

nee, dat is het niet. mijn accu is net een half jaar oud.

Link naar reactie
Wat ik wel weet is dat als je bijvoorbeeld op de passagiers stoel onderuit gaat zitten dat dan het lampje gaat branden. Heeft met meetpunten te maken.

Wellicht kan het hier mee te maken hebben?

Of begin je in de languit stand??? :schater:

Als ik optrek met de Z schieten al mijn passagiers onderuit in de stoel :thumbup: . Maar het airbaglampje gaat niet branden!! :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ook toevallig.

Ik heb vandaag het zelfde maar hij blijft bij mij branden met een passagier naast mij.

Vanavond ga ik alleen naar huis en ga dan kijken of die nog blijft branden.

Tevens zal ik vanavond thuis in de handleiding van de zzz kijken wat dit kan zijn.

Wordt vanavond vervolgd.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb het hele forum reeds doorgezocht maar kom mijn specifieke probleem eigenlijk nergens tegen.

Als ik mijn zzz start brand het airbaglampje en gaat na ongeveer een minuut weer uit. Zou het kunnen zijn dat een contact van bv de gordelspanner geoxydeerd is of id? Misschien inspuiten met WD40? Ik kan ook op andere sites niets vinden over dit specifieke probleem.

Had het zelfde probleem.

Heb tachoringen er in gezet en het contact een keer aangezet toen mijn km teller eruit lag.

Daardoor krijg je een storing.

Deze is heel makkelijk te verhelpen gewoon even naar de dealer uitlaten lezen dan kunnen ze hem uitzetten.

Misschien heb je iets aan deze info.

Succes

Link naar reactie

Onder de bekleding zitten matjes die verbonden zijn met die eeuwige klote canvas kabel. daar kan een breukje in komen. BMW garandeert wel dat hoe dan ook de airbag eruit komt bij een ongeval. Bij de e39 de oude 5 serie was het echt een ramp gewoon nieuwe auto's met dat lampje. klanten wouden gewoon dat wij het lampje stuk maakte.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in