Ga naar inhoud

Mercedes SL600 diamond edition

IvoZ3

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kan maar een iemand hier op het forum bedenken die hierin zou willen rijden :(

En nu even serieus, hoe kan een moslim het voor zichzelf en Allah verantwoorden dat hij 38 auto's heeft en er next door miljoenen andere moslims bijna creperen?

Link naar reactie

Da's een probleem..... Poolvos- of babyzeehondenbont is alleen in wit verkrijgbaar.

Ik vind het trouwens jammer dat ze de velgen vegeten zijn.... Of zou dat dan weer 'over the top' zijn.

Link naar reactie
Tut, tut.... hou 's op knul.

Blijkbaar mag je hier niets zeggen. Niet met komische en niet met serieuze lading. Ik ben nog nooit zo'n forumganger geweest omdat ik wel betere dingen te doen had. Ik ben echter liefhebber op mooie auto's en om op m'n 18e een Z3 te kopen was ook echt een droom die uitkwam. Het Z3 Forum leek me leuk met weetjes en feitjes over de Z3, mensen die je kunnen helpen als je iets nodig hebt...

Maar blijkbaar, als je iets zegt wat niet met die Z3 te maken heeft, ben je de pineut. Ik snap serieus niet wat je probleem is, Bridders.

En oja. Noem me geen knul.

Link naar reactie
Ga ik niet beginnen. Hou er niet van om met een camera tegen andermans auto aan te kwijlen.
Als jullie echt willen zal ik wel even m'n camera meenemen en laten zien wat er hier in 1 middag allemaal te zien is.

Moet ik er alleen wel even zin in hebben.

jammer, vorige keer moest je alleen een beetje zin maken, had verwacht dat dat voor een echte liefhebber niet zoveel moeite zou kosten.

Link naar reactie
jammer, vorige keer moest je alleen een beetje zin maken, had verwacht dat dat voor een echte liefhebber niet zoveel moeite zou kosten.

Ja inderdaad jammer. Blijkt namelijk dat ik er gewoon geen zin in heb. Vreselijk irritant is het voor eigenaren om als een soort aapje te dienen.

Maargoed, ik vind de sfeer hier beneden alle peil. Dat mag de moderator best weten.

Link naar reactie

Gezellig weer. Een kort resume:

Bas bedoelde hier denk ik niets mee

Enzo is snel op zijn teentjes getrapt

Er is weer een mod tot leven gekomen die niets geleerd heeft van het recente verleden

De Nederlandse taal blijft voor velen een groot probleem

Link naar reactie
Blijkbaar mag je hier niets zeggen. Niet met komische en niet met serieuze lading. Ik ben nog nooit zo'n forumganger geweest omdat ik wel betere dingen te doen had. Ik ben echter liefhebber op mooie auto's en om op m'n 18e een Z3 te kopen was ook echt een droom die uitkwam. Het Z3 Forum leek me leuk met weetjes en feitjes over de Z3, mensen die je kunnen helpen als je iets nodig hebt...

Maar blijkbaar, als je iets zegt wat niet met die Z3 te maken heeft, ben je de pineut. Ik snap serieus niet wat je probleem is, Bridders.

Enzo... je hebt PM. Het was niet de bedoeling om het zo te laten escaleren.

Link naar reactie
wat een Mercedes toch teweeg kan brengen.................... :m:
:wave: Ik was al aan het afbouwen hier, saaie boel. Maar dan eindelijk weer een rel :ok: ... Waar gaat het over, kom op knulletjes even elkaar de hand schudden en weer verder met je leven. Zal het helpen als ik een foto maak van de Benz van mijn buurman, die heeft zo'n zelfde alleen met witte diamanten en zwarte bontjes :schater:
Link naar reactie
Anyway. Ik heb even met Roodkapje gebeld. Volgende week bouwt hij mijn Z3 ook om in zo'n Diamond Edition.

we zien de fotos wel tegemoet :schater:

(geintje.. goed dat het opgelost is!)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in