Ga naar inhoud

Van zwart naar geel


pierrez101

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hij of zij is echt heel mooi. Ik was nooit zo gecharmeerd door de gele kleur, echter als ik hem hier zo op de foto zie is het gewoon super. Het zal wel altijd een droom blijven om er eens een te bezitten. Gewoon blijven dromen en wie weet.

Die op Ebay is tenslotte helemaal niet duur gegaan, maar zal er ook wel naar geweest zijn.

Link naar reactie

Erg verleidelijk zo'n Z1;ondanks dat ik geen fan ben van geel,moet ik zeggen dat het lijkt alsof deze zachte kleur de lijnen beaccentueerd;in dit geval een positieve zaak.

Ga je nog tunen Pierre;bijgevoegd een oranje getunede Z1.

post-3-1130672418.jpg

Link naar reactie
Erg verleidelijk zo'n Z1;ondanks dat ik geen fan ben van geel,moet ik zeggen dat het lijkt alsof deze zachte kleur de lijnen beaccentueerd;in dit geval een positieve zaak.

Ga je nog tunen Pierre;bijgevoegd een oranje getunede Z1.

Je hebt het goed gezien Marc, een gele heeft een heel andere uiterlijk dan bijvoorbeeld een zwarte doordat de lichte kleur en de zwarte rubbers tussen de plaatwerkdelen de lijnen sterk accentueren, daarom ben ik ook voor deze kleur gevallen naast het feit dat ie natuurlijk het zeldzaamst is.

Ik ben bezig met een totaalombouw naar Schnitzer Z1, deze is gedurende een tweetal jaren geleverd en maakt hem nog zeldzamer, in verzamelaarskringen is dit (sterk) waardeverhogend.

Bij de Schnitzer ombouw hoort:

* de vijf gats ombouw incl. grotere remmen met originele BMW M3 e30 onderdelen (project loopt)

* de 2.7 liter met 200 pk (zit er al in ;) )

* Schnitzer stuurwiel en schakelpook (liggen klaar)

* De Rennsport type I driedelige velgen (zitten er al onder)

Als extraatje zit er nog in:

* een korter 3.91 diff met 25% sperr

* een spaghetti spruitstuk van Supersprint

* een sportuitlaat met origineel fluegelprofil en dubbele pijpen van Binoder

groetjes,

Pierre

De Schaffer Z1 ken ik, deze heeft als nadeel dat de kleur niet origineel is en de motortuning niet door een bekende firma gedaan is, leuk artikel trouwens, waar heb je dit vandaan als ik vragen mag, :D ik verzamel alles over de Z1

Link naar reactie

Pierre,het artikel staat in de ''BMW SCENE live'' van oktober dus vast nog wel te verkrijgen;sowieso een interessant blad voor tuning/BMW liefhebbers.

Was dat kortere 3.91diff een originele optie?

Zo'n Schnitzer Z1 is wel helemaal áf!

Deze werkelijk in nieuwstaat verkerende prachtige Z1 ken je natuurlijk wel.

post-3-1130761082.jpg

Link naar reactie
Pierre,

heb je je Z1 bij Niederlassung Dusseldorf vandaan (ik meen dat onderaan je achterkentekenplaats te hebben zien staan), ik heb daar net de 5 touring vandaan, mooie enorme (....> 500 blinkende wagens) zaak met goede service.

Felix

Daar komt ie oorspronkelijk vandaan -_-

Ik ben er nog nooit geweest :huh:

Link naar reactie
Pierre,het artikel staat in de ''BMW SCENE live'' van oktober dus vast nog wel te verkrijgen;sowieso een interessant blad voor tuning/BMW liefhebbers.

Was dat kortere 3.91diff een originele optie?

Zo'n Schnitzer Z1 is wel helemaal áf!

Deze werkelijk in nieuwstaat verkerende prachtige Z1 ken je natuurlijk wel.

Eens kijken of ik dit blaadje nog kan krijgen :D

Een 3.91 diff was niet origineel, werd echter ook door Schnitzer aangeboden.

Met name om de hogere afrolomvang van de wielen te kompenseren B)

En ja bij de club zitten een paar purblauwe met een hellgrau interieur, ook heel mooi idd! Alleen is dat lichte stof/leer interieur heeeeel erg gevoelig :(

Link naar reactie
Pierre, op een ander forum zoeken ze fotos van een Z1: kan ik die van jou gebruiken?

Gelukkig dat Ivodl het niet vraagt :schater: levert wel doekoe op per hit :(

Link naar reactie
Pierre, op een ander forum zoeken ze fotos van een Z1: kan ik die van jou gebruiken?

Gelukkig dat Ivodl het niet vraagt :schater: levert wel doekoe op per hit :(

Tegen een kleine vergoeding is hier altijd over te praten, instappen in een kort rokje levert in de Z1 gegarandeerd prachtige taferelen op :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.