Ga naar inhoud

Van zwart naar geel


pierrez101

Aanbevolen berichten

PS in het laatste BMW-blaadje stond trouwens een Z1 met een achterspoiler die ik wel wat vond hebben... Dus er is nog wel iets te koop...

Ja wat een afschuwelijk ding die achterspoiler en die vent die ergens in de woestijn woonde geloof ik en de Zettie zowat ieder jaar opnieuw liet overspuiten 

Aarghh, ja vreselijk zeg (sorry Rem). Een class II spoiler van een e36 op een Z1 geboetseerd, nog een remlicht ertussen gekit :( Vaag figuur die vent zeg, lijkt wel een Midden Oosten-versie van Tony Montana :rolleyes:

Grtz, Marc

Link naar reactie
  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Yep, echte goede worden steeds lastiger te vinden, verkoopprijzen voor auto's in goede originele toestand met minder dan 60000km en bekende historie kosten rond de 30000 euro en hoger. :rolleyes:

Merk dat de prijzen de laatste jaren behoorlijk beginnen te stabiliseren :(

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Voor mij de ideale maten voor een auto laag en breed :lmao:

Ik ben weer verliefd :D :D Hoop niet dat de :m: ie jaloers wordt ;)

Een paar details:

-velgen RH Cup tweedelig type ZW1 in 8,5*17 ET18 en 9,5*17 ET21 met 215/40/17 en 245/35/17

-onderstel op maat gemaakt: H&R gewinde met bilstein gasdrukdempers, voor verstelbaar, nu slechts 1 van de 7 cm naar beneden gedraaid. resultaat achter nu 3cm lager dan origineel en voren 5 cm!

ik had een smoesje, de schokbrekers waren nog de originele dus 14 jaar oud en de velgen hadden wat krasjes ;) :D

Wat al klaar ligt voor de kerstvakantie is de middenarmsteun in Z1-camouflage leer(als auco hem weer omruilt), de domstrebe voor en achter en het acryl windschot. :D

groetjes,

Pierre

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Die zijn gek <_< zo'n bastuck koop ik voor rond de 800 euronen, heeft echter niet het originele vleugelprofiel!

Vleugelprofiel ?!? :angry:

Een Z1 met dubbele uitlaat is toch wel heel ZeldZaam he?

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Thanks boys, idd nu met 5 gats Schnitzers in 8,5" en 9". Met 215/40/18 en 245/35/18. De 17 inches waren ook mooi maar vulden net niet genoeg de wielkast en waren 1 cm te laag, moest echt heel goed uitkijken om nergens aan te komen met het rubber lipje onder de voorbumper.

Nu met de 18 inches en dezelfde bandenmaat 1 inch groter is ie precies 12mm verhoogd, eens wat anders :schater:

Achter is de ombouw naar M3 e30 5 gats a la Schnitzer al klaar, voor zitten nog adapter van 4/100 naar 5/120. Maar daar komt ook nog de M3 e30 5 gats ombouw ^_^

Link naar reactie
Waarschijnlijk achter geen spoorverbreders? Voor ook niets?

Is dat dan nodig? ^_^ Is dit nu het setje dat je laatst te koop had staan?

Zo bedoel ik het niet. Nee, helemaal niet nodig, maar weet niet of de ET gelijk is aan de mijne. Zo ja, dan waarschijnlijk nu zonder spoorverbreders.

Link naar reactie

Achter heb ik omgebouwd naar 5 gats met m3 e30 naaf en remmen, met de 9J ET 32 velg ook nog 10mm spoorverbreding per kant erop, nu vult ie echt perfekt de wielkast.

Aan de voorkant zit een 8,5J ET 38 velg met 25mm adapter van 4/100 naar 5/120 steek maar daar komt ook de M3 naaf en remmen erop.

Net als Schnitzer in de negentiger jaren heeft aangeboden voor de Z1 ^_^

Link naar reactie
Waarschijnlijk achter geen spoorverbreders? Voor ook niets?

Is dat dan nodig? ^_^ Is dit nu het setje dat je laatst te koop had staan?

Zo bedoel ik het niet. Nee, helemaal niet nodig, maar weet niet of de ET gelijk is aan de mijne. Zo ja, dan waarschijnlijk nu zonder spoorverbreders.

Nee Rob hebben andere ET waarde jij hebt 9,5*18 ET22 en 9*18 ET 45 met 10mm verbreder B)

En nee is niet het setje wat nog te koop staat, daarvan is er een verkocht en heb ik er nog eentje liggen, zelfde velgen als bij de Z1 aan de voorkant echter aan de achterkant 10"ET 32 ipv 9"ET 32 zoals bij de Z1 ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.