Ga naar inhoud

Te koop: Z3 2.2i

bridders

Aanbevolen berichten

GEINTJE!!!! Die verkoop ik voorlopig echt nog niet. Maar....

Gisteren een hele leuke ervaring opgedaan om met een helicopter een rondvlucht te maken rondom mijn woonplaats. Voor iemand die de afgelopen 35 jaar nog nooit heeft gevlogen een implusief besluit genomen en de kans gehad om met een heli mee te mogen vliegen. Erg gaaf om boven je eigen woonplaats stil te hangen en een rondje te maken. Ik ben helemaal om!

Ik moest helaas wel achterin ivm gewichtsverdeling (damn... ben niet meer de lichtste tegenwoordig blijkbaar ;) ).

Hier een paar indrukken:

Daar gaan we dan....

img6966cz0.jpg

img6974ge4.jpg

img6970zy1.jpg

Wat een mooi uitzicht.

img6971gf2.jpg

Leuk herkenningspunt, het RBC stadion

img6977gs3.jpg

Tsja.. en als de familie erachter komt dat je gaar vliegen dan komen ze ineens met z'n allen kijken :ok: :

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Misschien ook wat voor mij :thumbup: Kom ik van mijn fobie af als ik zo'n ding zie vliegen en bang ben dat die naar beneden dondert. Tijdens een wintersport lekker op een terrasje flikerrt er zo,n ding uit de lucht. Op 15 meter afstand van mij en een aantal anderen ploft die neer. Ik heb mijn cappuchino maar laten staan, voor de 4 personen viel niets meer te redden :thumbup:

Link naar reactie

@ Bas,

had een middagje google earth niet hetzelfde opgeleverd?? Het klinkt misschien blassee, maar heb nu tientallen malen voor mijn werk in een heli gezeten, en ik moet zeggen dat het vanaf dag 1 een afknapper was. Als kind altijd gedroomd om ooit zelf een heli te bezitten (te veel de DD gelezen), maar gelijk verandert. Een lawaaierig klote ding zo'n heli. Misschien is het feit dat de meeste vluchten ergens boven in Schotland waren (mist, mist en nog eens mist) daar ook debet aan, maar een op zich mooie vlucht boven de zuid-chinese zee van 2 uur bracht geen verandering in de zaak. Stomme manier om jezelf te verplaatsen IMHO. Mijn doel is nu een eigen jetje (nog ff sparen en dan kan ik lullen op www.gulfstreamforum.nl :kisstogether: ;))

p.s. Bas, teruglezend klinkt dit nogal afkrakend tov iets wat jij gaaf vindt. Laat mijn mening geen afknapper zijn voor je. Als jij er van genoten hebt. Helemaal okay. Ik wilde slechts toevoegen dat ik de heli een afknapper vond tov mijn verwachten (managing expectations is everything) en was benieuwd wat jij er van vond tov je verwachtingen.

aangepast door The Shrike
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in