Ga naar inhoud

verlichting schakelaars

Aanbevolen berichten

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb hem er ooit eens uit gekregen en nog nooit de console verwijderd - dus het kan.

Ik heb die schakelaars zelfs helemaal uit elkaar gehad (weet niet eens meer waarom - ik geloof dat de Airco schakelaar niet meer in de ingedrukte stand bleef staan) maar kan dat niet echt aanraden. Als je van priegelen houdt is het een 'uitdaging' B) , zullen we maar zeggen. Zorg wel voor een witte ondergrond en probeer geen veertjes kwijt te raken of (erg eenvoudig en heel vervelend) te verbuigen.

Overigens weet ik niet meer zeker of je de lampjes wel gemakkelijk kunt vervangen zonder de schakelaars tot op het bot te moeten demonteren. Ik vermoed van wel, maar misschien dat iemand anders daar meer over te melden heeft.

Stom, ik had foto's moeten maken. Maar ik zat zo met het zweet op mijn voorhoofd toen ik ze uit elkaar had gehaald, dat ik ze zo snel mogelijk weer in elkaar wilde hebben :rolleyes: . Sindsdien werken ze overigens beide weer feilloos, dus er is hoop...

Succes!

Link naar reactie
mijn verlichting van de combischakelaar voor de airco en recirculatie brandt niet meer. Kun je de schakelaar eruit wippen of moet de console worden verwijderd?

Als je het leer van je versnellingspook loshaalt, kun je er bij met je vingers om ze eruit te wippen (van onderen).

Succes, Bo

Link naar reactie

Doen de lampjes het ook niet als je de knopjes indrukt?

Bij mij branden de lampjes namelijk enkel als de airco/circulatie is ingeschakeld.

schakelaar niet van voren proberen te verwijderen met bv een schroevendraaier, grote kans dat je het middenconsole beschadigd.

als je rechts of links van het middenconsole de 2 schroefjes los draaide kun je de 'flap' wegklappen, en kun je met je hand achter deze schakelaar om die eruit te drukken.

Of op de manier van Z3bo, lijkt me alleen iets lastiger om er dan goed bij te kunnen.

Link naar reactie
Doen de lampjes het ook niet als je de knopjes indrukt?

Bij mij branden de lampjes namelijk enkel als de airco/circulatie is ingeschakeld.

Branden bij mij ook, maar horen toch ook mee te lopen met de dashboard en schakelaarverlichting, de andere schakelaars die er naast zitten zijn ook verlicht.

schakelaar niet van voren proberen te verwijderen met bv een schroevendraaier, grote kans dat je het middenconsole beschadigd.

als je rechts of links van het middenconsole de 2 schroefjes los draaide kun je de 'flap' wegklappen, en kun je met je hand achter deze schakelaar om die eruit te drukken.

Zal vanavond deze manier wel even proberen, anders moet je de schakelaar er met een schroevendraaier uitwippen met de kans op beschadiging/uitschieten

Of op de manier van Z3bo, lijkt me alleen iets lastiger om er dan goed bij te kunnen.

Moet je ook heel lange vingers hebben

Link naar reactie
Branden bij mij ook, maar horen toch ook mee te lopen met de dashboard en schakelaarverlichting, de andere schakelaars die er naast zitten zijn ook verlicht.

Dat dacht ik eerst ook maar zowel bij m'n Z3 2.8 als 2.0 gaan de lampjes alleen branden als de airco of circulatie is ingeschakeld. Ook bij de vorige Z was dit zo. Lijkt me sterk dat dit bij alle 3 kapot is.

Link naar reactie

bij mijn ///M branden ze ook alleen als ze ''ingeschakeld'' staan.

volgens mij hoort dat ook echt zo......dus slopen en breken zal niet nodig zijn (lijkt mij) :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in