Ga naar inhoud

Het grote nutteloze foto topic (NSFW)


maik

Aanbevolen berichten

Beste foto-fielen. Ik ben nu al 1 uur aan het googelen op zoek naar de (volgens mij advertentie) foto van een vrouw die over een randje gebogen staat en een man op de achtergrond die zijn platte kever (??) tegen een lantaarnpaal aan plakt, omdat hij naar haar kijkt. Heeft iemand die foto liggen danwel een linkje???

Link naar reactie
  • Administrator
Beste foto-fielen. Ik ben nu al 1 uur aan het googelen op zoek naar de (volgens mij advertentie) foto van een vrouw die over een randje gebogen staat en een man op de achtergrond die zijn platte kever (??) tegen een lantaarnpaal aan plakt, omdat hij naar haar kijkt. Heeft iemand die foto liggen danwel een linkje???

Als het ook een porsche mag zijn (wat mij nog bijstond) dan moet je hier zijn

klikje

Link naar reactie
  • Administrator
Ruud, wat denk je dat een platte kever is????? :schater::schater:

Graag gedaan, ik zag het vanmorgen op werk en wist haast zeker dat je deze bedoelde

maar gezien dat bepaalde sites geblokkeerd zijn moest je even wachten tot ik thuis was.... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
De bmw 2800 Spicup Bertone uit 1969 conceptcar schijnt in nederland bij een verzamelaar te staan

:thumbup: zijn er daar meerdere van ??? zag hem in augustus nog in het BMW museum

Link naar reactie
Dat doe je knap, Ruud :unsure:

Ga nou niet zeggen dat het knap is Yankie, als elke P- liefhebber dit gewoon uit de archieven takelt. :thumbup:

Ik denk eerder dat Bart geen gewoon Hollandse woorden kan vinden waar Google iets mee kan... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Nee dus. Het is dezelfde auto, die op een gegeven moment oranjerood gemaakt is, maar nu weer in het originele groen gerestaureerd.

Zie hier. :thumbup:

Dus toch 1 :schater: Individual, goed gevonden :thumbup:

Link naar reactie
Nee dus. Het is dezelfde auto, die op een gegeven moment oranjerood gemaakt is, maar nu weer in het originele groen gerestaureerd.

Zie hier. :D

Sterke actie. :P

Daarom direct de vervolgopdracht:

What the f.ck is dit voor BMW?

Schermafbeelding2010-09-25om092225.png

De tijd gaat nu in. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.