Ga naar inhoud

Het grote nutteloze foto topic (NSFW)


maik

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Würfelhusten=??

[:thumbup:] Achteruiteten. Een bijverschijnsel bij een wezenlijk deel van alle verliezers van allerlei eetwedstrijden (want reden voor rechtstreekse diskwalificatie) / te intensief gebruik van spiritualia / etc. [ / :harhar:]

Link naar reactie
Würfelhusten=??

:fiew: :thumbup:

würfel = blokjes/brokjes

husten = hoesten

de al te grafische plaatjes van hierboven halen de charme wel van zo'n woord :harhar:

Link naar reactie
  • Administrator
Tjongjonge , ... Je wilt me toch niet wijsmaken dat dit de gemiddelde forummer bezighoudt.

a)

Hans zijn vezameling pop up boeken over motoren

Dat dan wel? :schater:

B )

Nou ja, je hebt er dus al zo maar 3 te pakken die in een periode van nog geen twee uur zichh hier wel mee bezig hebben gehouden. En dan hebben we het alleen nog maar over de personen die daadwerkelijk hebben gereageerd. Tis bovendien in de off topic lounge, dus ik zie het probleem niet zo ...

Link naar reactie

Het is ook geen probleem Maar ik vind plaatjes van kotsende figuren nou niet bepaald aantrekkelijk, En waarom je nou Hans zijn popup boeken er bij haald is mij een raadsel.

Blijkbaar zijn de plaatjes bij meer mensen in het verkeerde keelgat geschoten want ze zijn al weer weg.

Was ik dus toch niet de enigste. :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Het is ook geen probleem Maar ik vind plaatjes van kotsende figuren nou niet bepaald aantrekkelijk, En waarom je nou Hans zijn popup boeken er bij haald is mij een raadsel.

Blijkbaar zijn de plaatjes bij meer mensen in het verkeerde keelgat geschoten want ze zijn al weer weg.

Was ik dus toch niet de enigste. :wave:

Floor, jij bent wellicht niet de enige, maar altijd de enigste :kisstogether:

Dan heb ik je verkeerd begrepen; ik heb die hele fotosessie die kennelijk vrij ras weer verdween was gemist. Ik dacht dat het je om de discussie over "Würfelhusten" an sich ging. En zo tussen de regels door hier op het forum valt toch wel te lezen dat de gemiddelde bezoeker juist wel bezig gehouden wordt door verrijking van zijn Duitse vocabulaire met woorden als Mischbereifung, Heckklappe en dus ook Würfelhusten ...

En de pop up boeken ach die waren om aan te geven dat iedereen wel eens iets leest wat hem nou niet direct bezighoudt. Ik word dus niet direct warm of koud van pop-up boeken ... :kisstogether:

Link naar reactie

Ach, Dat ik ik altijd de enigste ben heeft misschien iets te maken met het feit dat ik vaak als enigste mijn nek uitsteek en het niet schuw om mijn mening te geven,maar ik probeer :kisstogether: het wel altijd netjes te houden.

Met het plaatje van RvE is ook helemaal niks mis, Maar om dan telkens weer de overtreffende trap in banaliteiten te vinden gaat m.i soms de perken te buiten.

Het is maar een mening zoals zovelen een uitgesproken mening hebben . :kisstogether:

Link naar reactie
  • Administrator
Enige, Floor. Enige. Dus zonder de s en zonder de t. Enigste betekent namelijk wat anders. Dat is waar 2.5si op doelde. :kisstogether:

Zo is dat. Al zou het nog altijd zo kunnen:

Dat ik altijd de enigste ben, heeft misschien iets te maken met het feit dat ik vaak als enige mijn nek uitsteek ...

Link naar reactie
En zo tussen de regels door hier op het forum valt toch wel te lezen dat de gemiddelde bezoeker juist wel bezig gehouden wordt door verrijking van zijn Duitse vocabulaire met woorden als Mischbereifung, Heckklappe en dus ook Würfelhusten ...

of juweeltjes als "heckklappeabdichtungsgummi" of "heckscheibenwischanlagebefestigungsmutter" :kisstogether: :kisstogether:

Link naar reactie
of juweeltjes als "heckklappeabdichtungsgummi" of "heckscheibenwischanlagebefestigungsmutter" :kisstogether: :kisstogether:

dan gaat deze voor de honderd punten "heckscheibenwischanlageblattbefestigungsmutterunterlegscheibe"

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.