Ga naar inhoud

3d weergave en flitscamera's navi proff?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welkom hier :birthday:

heb je geen boekje bij de navigatiesysteem? of even gegoogled of je dat ergens als PDF kan vinden?

Link naar reactie

Welkom hier.

Ik kan je niet helpen aan een antwoord maar wel het advies geven iets meer aandacht aan je post te schenken. Punten en andere leestekens kosten hier niets en maken je verhaal een stuk beter leesbaar. Ook een groot lettertype is niet echt nodig, komt wat pushy over imho.

Als er iets fout ging bij het maken van je post, kan je hem met de edit knop weer bewerken en eventueel fixen.

Link naar reactie

3d: Bij de kaart heb je orientatie, zet die op perspectief dan is die 3d.

Indien dat niet zichtbaar is, moet je het aanzetten in het systeem menu. Druk eerst op "set", dan houdt de menu toets 8 seconden ingedrukt. Krijg je het systeem menu, ga naar perspectief en vink het daar aan.

Flitskaarten kan alleen op een aangepaste DVD, op ebay te verkrijgen voor zo'n 30 euro. Niet legaal natuurlijk, en geeft ook geen geluid bij de palen (zijn alleen points of interest).

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Snel even proberen en niet goed lezen wil dus wel eens problemen geven. V32 gedownload en gebrand op 24 speed. Niet werken dus. Dan maar goed lezen en nu blijkt dat je hem op lage snelheid moet branden. Tja dat kan Roxio niet aan dus andere branders downloaden en die zeuren weer om allerlei imagebestanden. Ik ben het helemaal zat en wacht wel even tot ik de leverancier van mijn illegale 2008 NavSat wegenkaart software weer zie. Hoop dat ie dit leest voor zondag :wave:

Link naar reactie

Kijk maar uit dat je je complete systeem niet naar de tering helpt :wave:

Ik had dat imagebestand gebrand met Nero op 2 speed ofzo. Auto aan op contact, even wachten tot je systeem geladen is, navigatie-cd eruit en je gebrande cd erin. Daarna krijg je een melding, even op OK klikken en vervolgens gaat ie laden (minuutje ofzo). Na een reboot (doet ie zelf) was het okay bij mij.

Heb nu ook die 2008 kaarten op zo'n duallayer geval gebrand. 1e poging ging mis, 2e poging ging goed maar die dvd kon ie soms wat moeilijk lezen (blijven zoeken etc.), 3e poging ging goed maar moet nog even afwachten of ie het goed blijft doen.

Trouwens ook teveel voor die schijfjes betaald. Ik had er 5 stuks bij de Makro gehaald a 35 euro, terwijl ik ze online (bij een goede webshop) voor 14 euro kon kopen. Ik wist dat de Makro wel iets duurder was (maar een paar euro boeit niet) maar meer dan 2 keer zo duur is echt afzetterij. Even opletten dus!

Link naar reactie
CD erin mikken en..
...navigatie-cd eruit en je gebrande cd erin....

je had het zelf over CD's vandaar... :wave:

Opus is inderdaad voordelig, ik bestel daar elk kwartaal wat.

Je moet wel ff op de compatibiliteit letten, ik had laatst 100 Imation DVD's gekocht, toen bleek dat m'n dvd recorder alleen Sony's aankon :holiday:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Handig topic, aangezien ik nu ook aan het spelen ben met de zzzz stuff. Ik blijk dus SW 4 - 1/91 (V30) te hebben en dat verbaast me want het is de een voor de nieuwste versie (sep 2007). Alleen 1/00 (V31) (mrt 2008) is nieuwer. Dat wil zeggen dat de vorige eigenaar alles heeft laten upgraden bij de vorige service beurt in oktober 2007 of doet de dealer in DE dat automatisch?

Ik denk zelf dat een upgrade van V30 naar V31 niet heel veel zal uitmaken dus zal ik geen moeite doen. Wel ben ik benieuwd naar jullie ervaring met de maps/Navteq software want ik heb nog een oude DVD BMW Road Map Europe, 2004-2.

En dank je, PVR: ik heb de weergave nu ook op 'perspective' staan. Ziet er beter uit...

Link naar reactie

Ik heb van mijn "dealer" tijdens de najaarsrit V31 gekregen en heb i.t.t. andere "klanten" van hem geen Birdview in mijn menu????? Iemand enig idee hoe dat kan? Zelfde MKIV en software maar een afwijkend menu :rolleyes:

Link naar reactie

Wat me ook is opgevallen, ik kan in het navigatie menu (systeem menu, niet de mappen software) slechts kiezen uit 3 talen Duits, Engels en Frans.

Is dat bij jullie ook zo en is dit te veranderen? (staat nu voor het gemak op engels maar ik vind dat best raar klinken)

Link naar reactie
Iemand enig idee hoe dat kan? Zelfde MKIV en software maar een afwijkend menu :rolleyes:

Ja, je moet de optie ergens (eenmalig) in een systeemmenu aanzetten. Ik weet niet meer exact hoe je daarin kwam, ik meen de 'menu' toets iets van 10 sec. ingedrukt houden in een van de schermen. Daarna kun je bij het GPS menu onder 'view' de optie birthview kiezen. Even uit m'n hoofd gezegd.

Is dat bij jullie ook zo en is dit te veranderen? (staat nu voor het gemak op engels maar ik vind dat best raar klinken)

Of het te veranderen is weet ik niet, maar is bij mij ook zo. Las op e46forum.nl wel dat iemand een Nederlandse stem had. Hoe ie daaraan komt weet ik niet... stond er niet bij. Vind dat engels geen ramp, gebruik navigatie toch niet zovaak.

Link naar reactie

5) 3D Perspective Mode. The latest version of the BMW MKIV firmware allows for 3D map viewing via a hidden menu item. To turn on perspective mode, from the main menu of your navigation screen select "settings", then press and hold the MENU button for 8 seconds. Using the left scroll button scroll down to Perspective and turn on

Link naar reactie

Ahum, :wave: dat had pvr dus al gemeld:

3d: Bij de kaart heb je orientatie, zet die op perspectief dan is die 3d.

Indien dat niet zichtbaar is, moet je het aanzetten in het systeem menu. Druk eerst op "set", dan houdt de menu toets 8 seconden ingedrukt. Krijg je het systeem menu, ga naar perspectief en vink het daar aan.

(en het werkt perfect want ik heb dat ook op die manier gedaan)

Link naar reactie
Wat me ook is opgevallen, ik kan in het navigatie menu (systeem menu, niet de mappen software) slechts kiezen uit 3 talen Duits, Engels en Frans.

Is dat bij jullie ook zo en is dit te veranderen? (staat nu voor het gemak op engels maar ik vind dat best raar klinken)

Truus spreekt bij mij gewoon Nederlands, volgens mij zijn er bedrijven die de taal op Nederlands kunnen zetten...

Link naar reactie
Wat me ook is opgevallen, ik kan in het navigatie menu (systeem menu, niet de mappen software) slechts kiezen uit 3 talen Duits, Engels en Frans.

Is dat bij jullie ook zo en is dit te veranderen? (staat nu voor het gemak op engels maar ik vind dat best raar klinken)

Dat was bij mij ook zo. Ik heb een illegale update CD van (S)toploss erover heen geknalt en het meiske ging over in het Nederlands :wave: zo beter wijsneus :m::schater:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.