Ga naar inhoud

Voor onze Engels mede forummers

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator
:smart: aan de palmbomen op de achtergrond te zien vermoed ik dat het hier een amerikaanse m betrefd..

ps groeten uit samos.

Niet alleen aan de palmbomen...

Check die vreselijk lelijke contourverlichting op de hoeken :nono:

Link naar reactie

De geadverteerde M is iig een Amerikaanse, zie de vreselijk oranje knipperlichten in de front bumper.

Ga je toch enigzins twijfelen aan het bedrijf, dit ziet eruit als een "geripte" foto van een andere site.

Link naar reactie
Elke foto waar ik naar keek was in de USA genomen. Zelfs de gebouwen waren Amerikaans aangezien ze hier geen nummers van 4545454 hebben.
Klopt, klopt heb ik ook gezien, alleen als je hun website bekijkt en de voorwaarden leest lijkt het mij geen onbetrouwbaar adres.

Ook als je dit: Händler bei mobile seit 18.07.2003 leest geeft dat een redelijk betrouwbaar gevoel

Link naar reactie

op het bootje stappen heeft weinig zin (of je moet richting de VS gaan): de auto's staat pre-import gewoon in de VS.

'Save upto 30% on German new and pre-owned prices by buying a USA Supplied model, UK registered. Delivery 4-6 weeks with balance of Manufacturers Warranty.'

Link naar reactie
op het bootje stappen heeft weinig zin (of je moet richting de VS gaan): de auto's staat pre-import gewoon in de VS.

'Save upto 30% on German new and pre-owned prices by buying a USA Supplied model, UK registered. Delivery 4-6 weeks with balance of Manufacturers Warranty.'

Ja dat heb ik allemaal gelezen, de vraag was of iemand wat van het bedrijf weet. Niet hoe het bedrijf werkt. Ik mag dan in een uithoek wonen maar Engels en Duits lezen gaat mij redelijk makkelijk af :smart:
Link naar reactie

Jazeker, UK is ook in Europa :notworthy:

Als hij in UK is geregistreerd, dan rijdt je hem zo naar NL en betaal het verschil in BTW, niets meer. Ik heb de vorige auto van mijn vrouw ook in Nederland gehaald, BTW /BPM terug gevorderd en alleen in de UK dan 17.5% BTW betaald (en 80 pond voor een nieuw nummerbord). European Conformity Certificate is wat je nodig hebt, en die krijg je zowel in NL als in de UK.

Link naar reactie

Ja daar ka je zeker wat mee als je een bestaande auto hebt gekocht :thumbup:

Feedback uit de UK:

have heard lots about them, cant remember the previous name they traded under but it was on watchdog a few years ago and I believe they ended up gettting a 10 year ban from the motor trade.

The owners are brothers and are very well known for taking payments and deposits for cars and not delivering them.

Stay well clear, I will try to find some more info to post.

en deze is helemaal leuk
Have found a post on the Porsche forum that I read a while ago... the main of it was as follows.

In the March money supplement in the " Guardian " there`s a piece in the Capital Letters consumer rights column about the above mentioned company regarding someone buying an Audi from them last october for November delivery. no car was delivered, he was offered a refund , but that has not materialised either. The newspaper made further enquiries and found the company is owned by two brothers Richard and David Loach who were banned from being directors in 2000 for a period of 13 years relating to charges of not supplying cars, failing to account to customers who had given them cars to sell, trading whilst insolvent , lying about a bank account in Malta and failure to keep records.

The old name they traded as was Micronet, if you google Loach, Micronet and Watchdog you will find even more info.

I hope this helps and people stay clear of these idiots.

Zeker de moeie waard om iets te halen... <_<

Link naar reactie

Dat is waardevolle info Chris.

Zijn er trouwens geen Hollandse bedrijven te vinden die grijs importeren vanuit de VS met de huidige $ rate? Ik kan me herinneren dat enkelen daar een paar jaar geleden ook al aan dachten :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in