Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008 op 28 september


Edwin

Aanbevolen berichten

Even een aanvulling. Voor diegene die zaterdag een hotelletje pakken het volgende. De organisatie gaat zaterdagavond na de Italiaan, mocht er animo voor wezen laat het dan voor donderdag weten. Dit i.v.m. reserveringen. Daarna uiteraard happy hour bij moi :thumbup:

Reservering is om 18.00 uur

Is hier ook nog een sluitingsdatum voor? :P

Link naar reactie
  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even een aanvulling. Voor diegene die zaterdag een hotelletje pakken het volgende. De organisatie gaat zaterdagavond na de Italiaan, mocht er animo voor wezen laat het dan voor donderdag weten. Dit i.v.m. reserveringen. Daarna uiteraard happy hour bij moi :)

Reservering is om 18.00 uur

Ik slaap zaterdag ook in Hotel d'olde Heerde, en ik wil graag mee-eten bij de Italiaan...!!!! :D :) , super plan!

Dus reserveer voor mij maar een stoel...ik schuif aan! ;)

Grts...Ans

Link naar reactie
Ik zou graag mee willlen doen en breng Maik mee. ;)

of maik neemt mij mee. :)

Ook eten we 's avonds graag een hapje mee.

Ow.... :) ...Gezellig! :D

Bij deze ben ik dus aangemeld en is mijn bijrijder stoel ook gelijk bezet B)

Link naar reactie

Hi....

we hoorden afgelopen zaterdag van ruud over de tocht...

(niet zulke trouwe forummembers geweest de afgelopen tijd, :) )

Hadden echt graag mee gegaan, maar niemand kan op onze hondjes passen.... :)

stel dat we nog iemand vinden die voor ze wil zorgen, kunnen we dan alsnog inschrijven of ben ik dan heeeeeel lastig?

groetjes erica en patrick

Link naar reactie

Simone en ik komen zaterdagavond ook eten bij de Italiaan! ;)

Ligt het Klaverjaspaleis-Hotel daar een beetje in de buurt? :)

(registreert mental note: alle adressen uit dit topic even uitprinten :) )

Link naar reactie
Als onze Huub komt dan kan ik moeilijk weigeren.

Nou het Zit Zo: Als Huub & Reinata niet komen gaan we Ze halen... :blink:

Kunnen we meteen Zijn ballen frituren, hoe heet dat ook alweer Frank daar bij Botrange ? Boulettes Mosieur du Z3 of Zoiets ?... ;)

Gaaf dat je erbij bent Danny. Math gaat ook mee, anders had ik Rob gevraagd.

Link naar reactie
Mag ik nog? :blink: SVP met diner. Als onze Huub komt dan kan ik moeilijk weigeren. :ph34r: Super dat jullie het klaar spelen om zoveel Zetjes bij elkaar te krijgen! ;)
Er worden geen uitzonderingen gemaakt Mister Sledge 22.00 uur is 22.00 uur... :schater: Natuurlijk ben je welkom, goed te zien dat je weer terug bent :unsure:
Link naar reactie
Wat mij betreft wel, maar ik ben de makkelijke van het stel :schater::thumbup:

regel jij de catering dan maar :P

Mensen de inschrijving (en mogelijkheid tot afmelden) is hierbij gesloten.

De lijst wordt bijgewerkt. Fantastisch dit aantal :blink: nu nog kijken of we het zooitje ongeregeld een beetje bij elkaar kunnen houden

Link naar reactie
Hi....

we hoorden afgelopen zaterdag van ruud over de tocht...

(niet zulke trouwe forummembers geweest de afgelopen tijd, :thumbup: )

Hadden echt graag mee gegaan, maar niemand kan op onze hondjes passen.... :blink:

stel dat we nog iemand vinden die voor ze wil zorgen, kunnen we dan alsnog inschrijven of ben ik dan heeeeeel lastig?

groetjes erica en patrick

laat het svp zo snel mogelijk weten. Ik heb jullie er nu bijgezet.

Als jullie komen blijven jullie dan ook eten? Ik heb eten op nee staan maar dat kan nu nog veranderd worden.

Link naar reactie

Hi...

ik weet het echt nog niet helaas...

we kunnen natuurlijk ook alleen zondag komen, dan kan 1 van de 2 wel thuis blijven, heeft hele goede blaas haha!

Maar we zitten ook nog met een puppie, die kunnen we niet hele dag alleen laten,

kijk even of we iemand kunnen strikken van de buurtjes misschien nog!

Als we komen eten we zeker mee!

Gezellig....

Link naar reactie

De deelnemerslijst is ff verdwenen, maar gaat die ouwe Hagenees nu ook mee of niet? Hij houdt het overigens wel goed vol. Hij is al bijna 10 dagen niet meer geweest.

HoeDanOok, mag ik jullie allen veel plezier wensen dit weekend en ik zie het wel wie Binsbergen is volgende week maandag. Ik schat in 1 van de handtasjes.

Link naar reactie
De deelnemerslijst is ff verdwenen, maar gaat die ouwe Hagenees nu ook mee of niet? Hij houdt het overigens wel goed vol. Hij is al bijna 10 dagen niet meer geweest.

HoeDanOok, mag ik jullie allen veel plezier wensen dit weekend en ik zie het wel wie Binsbergen is volgende week maandag. Ik schat in 1 van de handtasjes.

Kom je niet mee eten?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.