Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008 op 28 september


Edwin

Aanbevolen berichten

ik stel me voor hoe het zou zijn als iemand met toegang tot (goedkope) druk faciliteiten nu 67 T-shirts met de opdruk "en nu hop, get a life" zou maken. Volgens mij is dat een hele leuke foto :birthday:

Doen, doen Roger. Ik bestel de eerste. :birthday:

Link naar reactie
  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Doen, doen Roger. Ik bestel de eerste. :birthday:

Oh, ik wist niet dat Roger een paar copyshops had. Ik dacht dat hij zei dat hij een paar koffieshops had. Ik dacht dat hij daarom ook altijd in D zijn autos koopt om zo zijn zwarte geld weer wit te krijgen .... Tsss, zo leer je nog eens wat op een vrijdagavond. :birthday:

Link naar reactie
  • Administrator
Je bedoelt zo iemand met een tweede hands printertje die alleen maar geboortekaartjes maakt en het bord Multikoffie in de tuin :birthday:

Je weet wat het effect is van gedrukte flyers op een natte auto die vervolgens opdroogt???

Daar helpt geen lakverzegeling tegen hoor.

Ik sproei ze wel nat zondag, plak jij ze erop Roger? :birthday:

Link naar reactie

Had net Roger aan de lijn en vertelde mij dat ik/wij zondag een tourrit hebben,heb mij nergens opgegeven en zie nu wel dat ik/wij in de lijst staan :thumbup: ,vind het wel vervelend voor de organisatie maar heb helaas andere afspraken lopen.

Maar het word erg mooi weer en maak er een mooie dag van en zorg dat jullie tanken vol zitten voor de rit begint :rolleyes:

Link naar reactie

Zet de frietenketel maar vast aan...Boulettes de Mosieur du Z3 QP... :rolleyes:

Jammer Huub maar ik had al Zo'n vermoeden.

Misschien in 2009 ?

Doe in ieder geval de groetjes aan Reinata en geef Sumo een überknuffel van me... :thumbup:

Link naar reactie

XXX voor degenen die mee-eten vanavond in Venezia, maar niet in Dedemsvaart e.o. wonen :rolleyes: : XXX

Wellicht een idee om even af te spreken langs de A28?

- Verzamelplaats is Esso Tankstation Vanenburg HMP39,2

- Tijd: richttijd 16.30u - vertrek 16.45u

We rijden dan in een uurtje richting Dedemsvaart. Mooi om 18.00u aan de spruitjes :foto:

Laat even weten of je aanhaakt, dan weten we op wie we moeten wachten... :thumbup:

Diner:

Restaurant Pizzeria Venezia‎Markt 16, 7701 GW Dedemsvaart - 0523 615506

om 18.00 uur aan tafel dus wees op tijd

aanwezig:

Roger & Nicole

Edwin & Nadia

Ruud & Simone

Martijn

Ans & Yvonne

Marcel & Hanneke

Ruud & Marijke

Ad & Astrid

Harrie & Margreet

Willy & Diane

Link naar reactie
XXX voor degenen die mee-eten vanavond in Venezia, maar niet in Dedemsvaart e.o. wonen :thumbup: : XXX

Wellicht een idee om even af te spreken langs de A28?

- Verzamelplaats is Esso Tankstation Vanenburg HMP39,2

- Tijd: richttijd 16.30u - vertrek 16.45u

We rijden dan in een uurtje richting Dedemsvaart. Mooi om 18.00u aan de spruitjes :hamer:

Laat even weten of je aanhaakt, dan weten we op wie we moeten wachten... :foto:

Ans en Yvonne en Willy en Diane voor de volledigheid :rolleyes:
Link naar reactie
We rijden dan in een uurtje richting Dedemsvaart. Mooi om 18.00u aan de spruitjes :wave:

Laat even weten of je aanhaakt, dan weten we op wie we moeten wachten... :unsure:

Wij rijden tegen drie uur weg uit het Zuiden. Martijn, ik SMS je onderweg nog wel (in ieder geval voor 16:30) of we rond die tijd in de buurt van de A28 komen.

Tot straks! :wave:

EDIT: ik zie net op googlemaps dat we vanuit de A50 aansluiten op de A28 (net) na het Esso tankstation. Dus wacht niet op ons, we zien jullie daar.

Link naar reactie

Géén najaarsrit Zonder een beauty-arrangement voor Zedri, Limbo FreetZZZ heeft er Zin in... :unsure:

(Houden jullie de boel heel in cafe Wijdsnavel vanavond ?... :wave: )

wijdsnavelkh5.jpg

loudmouthfr5.jpg

Link naar reactie

Hoi Edwin en Nadia, Roger en Nicole,

Wegens gebrek aan een ZzZ zijn wij er morgen helaas niet bij. We wensen jullie en de andere forum-rijderZzZ een hele mooie en ZzZonnige rit toe in Drenthe.

Veel pleZzZier en groetjes,

ZzZ-loZzZe Simon & Cara.

Link naar reactie
Géén najaarsrit Zonder een beauty-arrangement voor Zedri, Limbo FreetZZZ heeft er Zin in... :unsure:

(Houden jullie de boel heel in cafe Wijdsnavel vanavond ?... :wave: )

......

Frido, idioot :schater::schater:

Ik ben blij dat er maar een Frido op het forum is, dat is al meer dan voldoende. :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.