Ga naar inhoud

AANSCHA Z3 COUPE 2.8

Aanbevolen berichten

De garage in kwestie heeft geen website, maar als je autoscout24.be neemt dan kom je d'er op uit
Ik was toch nieuwsgierig om 'm te zien: linkje naar groen-met-beige autoscout coupe.

Fraai! Bekleding ziet er nog goed uit zo te zien (eigenlijk moet je dan de linker-wang van de bestuurderstoel zien om het zeker te weten). Zo te zien nog helemaal originalo. En aan de uitlaatjes te zien een single Vanos.

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De prijzen daar zijn zowiezo ex BPM ("auto aanschaf belasting"), dus voor een Nederlander komt er op een 1999er coupe nog altijd 1000 tot 1400 euro aan BPM bovenop voordat je er een kenteken op hebt. Maar daar heb je als Belg geen last van. En de auto's zijn "as-is", geen garantie. En proefritten alleen op hun eigen terrein, niet op straat.

Lees eerst even dit topic van iemand die er recent een auto gekocht heeft. Bij hem was er iets met de bodemplaat van de kofferruimte. :thumbup: Ik heb nog nooit een foto van zoiets gezien, dus vraag me dan ook af of je dat van tevoren had kunnen spotten.

We hebben nog een member die daar zijn coupe vandaan heeft gehaald (volgens mijn "berryborrel"). Daar hebben we nog geen problemen van gehoord, maar eigenlijk helemaal niks gehoord. :thumbup:

Als ik de keuze had tussen een BMW dealer occassion met 12 maanden garantie en een Target wagen, wist ik het wel. (en dan even los van dat groen-met-beige gewoon heel mooi is, in mijn ogen).

Waarom zou een beige interieur "fragieler" zijn dan een zwart? Je bedoelt dat het makkelijker vies wordt? De vloerbedekking wel ja, die is namelijk ook beige. Het leer is gewoon degelijk BMW auto-leder, niks mis mee. Maar je moet het wel mooi vinden, dat wel. Iedere dag in een interieur zitten dat je lellijk vindt is ook niet best.

Ja da's wat ik met "fragiel" bedoelde, het vies worden van t'interieur maar hoe langer ik naar de foto's (van de jouwe en die van de Dealer) kijk hoe mooier ik het vind, misschien vallen alle twijfels weg als ik er eentje zie....wat wel al beslist is, t'zal geen Target-car QP worden, je kan inderdaad geluk hebben maar je kan ook verdomd veel pech hebben in zo'n koop en dat is nu t'laatste waar ik zin in heb, ik denk wel dat als de kleurkombinatie me écht bevalt , ik niet meer twijfel en voor de groene ga met de geruststelling van een jaar dealer-garantie.

Mocht het toch die groene worden, dan horen daar wat mij betreft verschillende "hout-accenten" bij, maar da's persoonlijk en kwestie van smaak, uiteindelijk geen probleem want houtinleg-goodies zijn er in overvloed dacht ik. Groetjes

Link naar reactie

Ik vind naar belgische normen de vraagprijs zeer correct (zeker met die garantie). Denk niet dat je goedkoper gaat vinden.

Kunnen ze je de kilometers garanderen ? Historiek met facturen of onderhoudsboekje ? Carpass waar je de kilometers op vermeld ziet ? je bent in ieder geval safer door bij een BMW dealer zulke wagen aan te kopen dan bij één van de vele duizenden tweedehandsdealers langs onze wegnen

Link naar reactie
  • Administrator
Ik vind naar belgische normen de vraagprijs zeer correct (zeker met die garantie). Denk niet dat je goedkoper gaat vinden.

Kunnen ze je de kilometers garanderen ? Historiek met facturen of onderhoudsboekje ? Carpass waar je de kilometers op vermeld ziet ? je bent in ieder geval safer door bij een BMW dealer zulke wagen aan te kopen dan bij één van de vele duizenden tweedehandsdealers langs onze wegnen

Je kunt ook Robert van Roy eens contacteren in Eindhoven www.vanroycars.nl

Die kan eventueel voor je op zoek naar een goede, naar wens opgegeven, auto uit Duitsland.

Heb hele goede ervaringen met dit bedrijf, aardige lui, eerlijk en ook super aftersales!

Misschien betaal je iets meer dan bij Target, minder dan bij de dealer in ieder geval, maar hij zoekt echt een goede auto en kan wellicht ook het nodige voor je betekenen qua invoer naar België.

Link naar reactie

De wagen zou inderdaad over een onderhoudsboekje beschikken en is in diezelfde garage op onderhoud geweest, t'is eigelijk gewoon een overname de (enige) eigenaar gaat zichzelf verwennen met een 3 reeks coupé 335d en doet dit om familiale reden, de auto zou bij verkoop ook van een car-pass voorzien zijn.

Maar wat bedoel je met "naar belgische normen"? zijn de prijzen bij ons echt merkbaar duurder dan bij jullie?

Groetjes

Link naar reactie
De wagen zou inderdaad over een onderhoudsboekje beschikken en is in diezelfde garage op onderhoud geweest, t'is eigelijk gewoon een overname de (enige) eigenaar gaat zichzelf verwennen met een 3 reeks coupé 335d en doet dit om familiale reden, de auto zou bij verkoop ook van een car-pass voorzien zijn.

Maar wat bedoel je met "naar belgische normen"? zijn de prijzen bij ons echt merkbaar duurder dan bij jullie?

Groetjes

Ik ben zelf belg, dus heb lange tijd de prijzen gevolgd bij ons. Van de nederlandse prijzen weet ik niks. Dus wat ik wou zeggen: is dat de vraagprijs meer dan redelijk is, en als er maar één eigenaar was zou ik niet twijfelen in jou geval.

Link naar reactie
Beste Patrick,

kijk rustig rond en neem dan even kontakt met me op,mijn coupe gaat in de verkoop......

suc6! Gman

Heb je berichtje gekregen heb ook de foto's gezien (op je link) en alhoewel ik het meer heb voor originaliteit moet ik toegeven dat jouw qp er heel fraai uitziet is niet bepaald wat ik zoek maar valt onder het rubriekje "stijlvol" getuned ,dat meen ik...je hebt tuning en tuning (overdaad schaadt) ik ben ervan overtuigd dat je qp niet lang te koop zal staan naar ik op dit forum vernomen heb zijn er wel meer liefhebbers van opgezette QP's.

Alvast bedankt voor de reply en succes met de verkoop van je QP!

Patrick

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in