Ga naar inhoud

petten met eigen tekst.

zzztje

Aanbevolen berichten

forum005.jpg

HPIM0566.jpg

Beste forum vrienden.

willen jullie ook zo'n mooie persoonlijke pet ,stuur dan je gegevens naar Floor met de vermelding van tekst ,hoofdletters kleine letters,wel of geen BMW-logo en welke kleur pet.

bij een inschrijving van 20 stuks zal Eveline ze dan bestellen.

let wel! het logo kan alleen aan de zijkant worden geborduurd!!geef dan ook even aan aan welke kant je 't logo wilt hebben.

met opschrift kosten ze €17,50

met opschrift en BMW-logo €20,00

(deze prijzen gelden bij een afname van 20 stuks,incl. verzendkosten)

de petten zijn in de volgende kleuren verkrijgbaar;

blauw met witte rand.

wit met zwarte rand.

groen.

geel.

geel met witte rand.

donker-groen met witte rand.

bordeaux rode met bruine klep.

grijs.

rood met bruine klep.

zwart met witte rand.

donker-blauw met wite rand.

jeans kleur.

de bestelling gaat op donderdag 31 juli de deur uit dus graag voor die datum aangeven of je er een (of twee) wilt hebben.

bestellen voor;

1X zzztje-kleine letters-met logo (links). €20,00

1x harrie-kleine letters-met logo (?) €20,00

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:schater: :schater: je kan 't krijgen hoe je 't hebben wilt,Faizal.

maar of 't dan nog te lezen is............ :cooltext:

Link naar reactie

Hoi Diane

Ja, het gaat niet erg hard met de petten. Als er nog meer komen zou ik er toch wel graag 1 willen hebben, met mijn naam er op en het BMW logo. Is toch ook prima als we weer eens een ritje ondernemen ? Ik zou zeggen iedereen met zijn nickname van het forum op de pet en dan weet je precies met wie je praat. Hoef je ook allemaal geen ingewikkelde kaartjes te maken.

Afijn

Groeten aan iedereen

Harrie

Link naar reactie

zet 't erbij Harrie.

ff voor de duidelijkheid;je mag zelf bepalen wat voor een tekst erop komt te staan.

er was een persoon die dacht dat je alleen petten met zzzmikkel kon bestellen. :schater:

@Harrie,28 september is er een najaarsrit. alleen die lange is niet zo snel met 't posten van de ''najaarsrit inschrijf''topic.

Link naar reactie
@Harrie,28 september is er een najaarsrit. alleen die lange is niet zo snel met 't posten van de ''najaarsrit inschrijf''topic.
Ik heb deze verantwoordelijkheid gedelegeerd naar mijn collega organisator maar luisteren ho maar :rolleyes: Moet nog bijkomen van zijn vakantie geloof ik :schater:
Link naar reactie

zeg als iedereen op eigen gelegenheid met verschillende petten met namen erop gaan komen wil ik nergens voor verantwoordelijk zijn hoor :rolleyes:

Link naar reactie
ff voor de duidelijkheid;je mag zelf bepalen wat voor een tekst erop komt te staan.

er was een persoon die dacht dat je alleen petten met zzzmikkel kon bestellen. :schater:

Dat was niet toevallig Willy he... :rolleyes:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

nee Faizal,was niet Willy (zeer late reactie... :offtopic: )

wegens daverend succes mag hier een slotje op. :schater:

zijn er mensen die toch een pet met eigen tekst willen,graag een PM naar floor sturen.

Link naar reactie
wegens daverend succes mag hier een slotje op. :schater:
Maak er maar grapje's over :thumbup: Als jullie nou wat meer geld aan merchandising en modellen hadden uit gegeven i.p.v. deze patat bakker daarvoor te gebruiken.
forum005.jpg
Hadden julle die vraag niet aangekunt. Of was dit een goedkope publiciteits stunt :mellow::schater:
Link naar reactie
Maak er maar grapje's over :rolleyes: Als jullie nou wat meer geld aan merchandising en modellen hadden uit gegeven i.p.v. deze patat bakker daarvoor te gebruiken.

Hadden julle die vraag niet aangekunt. Of was dit een goedkope publiciteits stunt :lol::schater:

Nee hoor , het was echt serieus maar volgens mij gooien de members liever het geld in hun tank ( ik ook hoor) :lol:

Link naar reactie
Maak er maar grapje's over :rolleyes: Als jullie nou wat meer geld aan merchandising en modellen hadden uit gegeven i.p.v. deze patat bakker daarvoor te gebruiken.

Hadden julle die vraag niet aangekunt. Of was dit een goedkope publiciteits stunt :lol::schater:

bedankt voor de tip Roger.

ik zal de volgende keer 242jpg.jpg

bellen. :schater:

Link naar reactie
  • 5 maanden later...