zzztje Geplaatst: 3 juli 2008 Delen Geplaatst: 3 juli 2008 beste forum vrienden, wij hebben het idee opgevat om een leden lijst te maken( van diegene die daar in geintresseerd zijn met naam,adres en telefoonnummer) voor als je eens een tourtje aan het maken bent ,en je krijgt pech of je hebt behoefte aan een sanitaire stop,je lekke band even wilt stallen of een andere dringende reden. zodat je gebruik kunt maken van de hulp van het dichstbijzijnde forumlid.wie heeft er interesse voor zo'n lijst?graag ook even vermelden wat je hebt gestemd. :cooltext:poll verwijderd.. Quote Link naar reactie
zzztje Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2008 interesse;1 =zzztje2 =floor3 =joostvdl4 =Enzo Sebastian5 =toppertjez36 =m coupe for life7 =superduper8 =Speedy9 =vliegende hollander10=harrie11=JuLiZ312=santman13=MaikBos14=nop15=OmeLo16=peterz3. Quote Link naar reactie
Gast floor Geplaatst: 3 juli 2008 Delen Geplaatst: 3 juli 2008 schreef zzztje: beste forum vrienden, wij hebben het idee opgevat om een leden lijst te maken( van diegene die daar in geintresseerd zijn met naam,adres en telefoonnummer) voor als je eens een tourtje aan het maken bent ,en je krijgt pech of je hebt behoefte aan een sanitaire stop,je lekke band even wilt stallen of een andere dringende reden. zodat je gebruik kunt maken van de hulp van het dichstbijzijnde forumlid.wie heeft er interesse voor zo'n lijst?graag ook even vermelden wat je hebt gestemd. :cooltext:goed idee, wel even bellen voor je aan de bel trekt Quote Link naar reactie
joostvdl Geplaatst: 3 juli 2008 Delen Geplaatst: 3 juli 2008 ik meld me bij deze wel aan Quote Link naar reactie
zzztje Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2008 de lijst komt dan niet op 't forum te staan,zo blijven de adressen prive.diegene die dan de lijst wilt hebben kan mij een PB sturen. Quote Link naar reactie
Enzo Sebastian Geplaatst: 3 juli 2008 Delen Geplaatst: 3 juli 2008 Ja ik vind dat ook een verdomd goed idee!! In Amsterdam Oud-Zuid rijden veel Z3'tjes, als er eentje kapot gaat wil ik altijd wel helpen als ik tijd heb. Ben echter vrij ontechnisch en meer van de gebruiksaanwijzing/onderhoudsboekje. Maakt dat uit? En lijkt me natuurlijk logisch dat eerst even een belletje geeft Quote Link naar reactie
zzztje Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2008 schreef Enzo Sebastian: Ben echter vrij ontechnisch en meer van de gebruiksaanwijzing/onderhoudsboekje. Maakt dat uit?nee,lijkt mij niet. schreef Enzo Sebastian: En lijkt me natuurlijk logisch dat eerst even een belletje geeft dat is heel logisch en de bedoeling Quote Link naar reactie
ToppertjeZ3 Geplaatst: 3 juli 2008 Delen Geplaatst: 3 juli 2008 goed idee Diana Quote Link naar reactie
m coupe for life Geplaatst: 3 juli 2008 Delen Geplaatst: 3 juli 2008 schreef eric z: denk dat ie voor een leuke kitcar cq lotus super 7 gaatgris een goed idee, zet mij er ook maar op!!! Quote Link naar reactie
Zzazkia Geplaatst: 3 juli 2008 Delen Geplaatst: 3 juli 2008 schreef m coupe for life: is een goed idee, zet mij er ook maar op!!! Zorgen we dat we allemaal pech krijgen als we in de buurt van Hoensbroek zijn, wordt de Z gelijk gepoetst . Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 3 juli 2008 Delen Geplaatst: 3 juli 2008 schreef zzztje: graag ook even vermelden wat je hebt gestemd. Ik ben die ene Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 3 juli 2008 Delen Geplaatst: 3 juli 2008 Ik die andere..........Leuk idee! Zet mij er maar bij voor als iemand bij mij in de buurt pech krijgt Quote Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 3 juli 2008 Administrator Delen Geplaatst: 3 juli 2008 (Stilgevallen Emmetjes mogen altijd bij mij worden gestald. Of je hem dan net zo compleet terugkrijgt als toen je hem achterliet valt nog te bezien ) Quote Link naar reactie
Enzo Sebastian Geplaatst: 4 juli 2008 Delen Geplaatst: 4 juli 2008 schreef BMW-Z-CSi: (Stilgevallen Emmetjes mogen altijd bij mij worden gestald. Of je hem dan net zo compleet terugkrijgt als toen je hem achterliet valt nog te bezien )Ze mogen ook bij mij worden gestald in de omgeving Amsterdam-Zuid. Maar let wel: Zit 400 meter van de P.C. Hooftstraat verwijderd. De parkeerkosten bedragen € 4,20 per uur. Quote Link naar reactie
Delta737 Geplaatst: 4 juli 2008 Delen Geplaatst: 4 juli 2008 schreef z3mroadster: Ik ben die ene Zolang je maar niet m'n olie gaat bijvullen.... Quote Link naar reactie
zzztje Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2008 schreef z3mroadster: Ik ben die ene :Dik had van jou ook niet anders verwacht...... :notok: Quote Link naar reactie
Superduper Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Grappig idee inderdaad: zet me er maar bij. Quote Link naar reactie
Speedy Geplaatst: 5 juli 2008 Delen Geplaatst: 5 juli 2008 Zet mij er ook maar bij, ik heb zelf voldoende parkeergelegenheid, dus dan hoef je niet op straat te staan met je ZZZ(Z) Quote Link naar reactie
Vliegende Hollander Geplaatst: 6 juli 2008 Delen Geplaatst: 6 juli 2008 Goed idee! Zet mij er maar bij. Een ZZZ(Z) extra kan hier altijd nog wel bij; de buren kletsen toch al .Koffie of iets anders is er ook en aanloop vinden we altijd gezellig! Wel even bellen want ik mijn staat natuurlijk niet de hele tijd stil .PS: heb uiteraard "Ja" gestemd! Quote Link naar reactie
Harrie Geplaatst: 6 juli 2008 Delen Geplaatst: 6 juli 2008 Goed idee Diane. Zet mij er ook maar op. Ik ben wel niet erg handig, maar ik heb wel koffie en een wc. Wel in de goede volgordeGroetenHarrie Quote Link naar reactie
JuLiZ3 Geplaatst: 6 juli 2008 Delen Geplaatst: 6 juli 2008 Zet mij maar bij de ja stemmers. Ik verwacht weinig aanloop in verband met technische storingen aangezien de ZZZ/ZZZZ weinig storingsgevoelig zijn. Voor al het andere zijn er voldoende parkeer-, gezelligheidsplaasten aanwezig. Quote Link naar reactie
zzztje Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 ***schopje*** Quote Link naar reactie
Zzzandman Geplaatst: 19 juli 2008 Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Mooi initiatief. Zet ons ook maar op de lijst. Quote Link naar reactie
maikzzz Geplaatst: 19 juli 2008 Delen Geplaatst: 19 juli 2008 goed idee!! zet mij er maar bij! ook al heb ik ook niet enorm veel technische kennis... parkeerruimte is hier wel genoeg! Quote Link naar reactie
nop Geplaatst: 13 augustus 2008 Delen Geplaatst: 13 augustus 2008 Prima, zet me maar op die lijst. Parkeerruimte te over. En we hebben een wc. En een telefoon.Kunnen we nog altijd de wegenwacht bellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.