Ga naar inhoud

It' is me ff voorstellen ennnn


Aanbevolen berichten

Zooohhh dan gehehehehehehefeliciteerd! ;)

Ziet er mooi uit. Is ie nu groen of zwart? Fraaie wielen ook! :thumbup::lol:

Hij's erg zwart ja, met wat lichtere bekleding van binnen, ja wat is er mis met de velgen,die zijn een beetje beschadigd de velgen zelf vind ik erg mooi en zijn 17".

Maar dat komt vanzelf wel maar ga eerst ff lekker genieten van de auto zelf. Nog even een klein vraagje er zitten ook van die ronde ijzers achter de hoofdsteun waarvoor zijn deze is dit show ? of hebben ze ook nog nut ?

Iedereen bedankt voor de complimenten, ben toch wel iets over m'n budget heen gegaan maar nu wel een auto naar m'n zin / smaak.

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

die ronde ijzers , dat noemen wij rolbeugels.

ligt eraan welke je hebt,maar ze hebben zeker nut.

kijk hier :thumbup:

Okay kijk, weer wat erbij hahaha het zijn OEM rolbeugels ;)

Trouwens een windschermpje is dit een soort hoes die je ergens tussen spant ? of is het een soort stuk ijzer waar windbreek ijzer tussen zit ?

Want ik heb achterin ook een soort windbreekgaas ding achter in zien liggen dit leek op het windbreek gedeelte voor achterin.

Link naar reactie
Want ik heb achterin ook een soort windbreekgaas ding achter in zien liggen dit leek op het windbreek gedeelte voor achterin.

en schuif die maar over je rolbeugels en klaar is ...eh...theun.

Link naar reactie
Gefliciteerd met je aanwinst... nu nog ff een weekje wachten en dan begint het lachen pas echt.... -_-.

Weet alleen niet of we dan tussen de hahaha's door nog wel je posts kunnen lezen... :).

Ik hoop het :schater: Ondertussen schoot mij wat te binnen want ik ben al een tijdje aan het internetten geweest om achter de betekenis van ACS te komen ?

Heeft iemand een suggestie ? Of moet ik wachten en dan in de boekjes kijken waarvoor het dient ? Want het was een knopje of zoiets maar wat doet dit knopje ?

Link naar reactie

Gehehehahafelecihahaheheheciteerd TheuniZZZ...guitar.gif

ACS staat voor AC-SchnitZer.

ASC staat voor tractiecontrole, die kun je uitschakelen en Zou je kunnen driften.

Zoek op You-Tube maar eens op driften...

Link naar reactie
En hij kan het weten: Frido heeft zoveel (Aachener) Schnitzel spul op Zedri, dat ie minimaal 50% van de aandelen heeft inmiddels! :thumbup:

Ja binnenkort moet je op ACF gaan googelen. AC Frido :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

ooeeehhhhhhhhh (H) strak door de bochten (H) gassss en wegwezen mensen die naar je kijken huh dat deden ze nooit toen ik voorbij kwam in m'n polo'tje hahahahahaahhaahahahahahahaa

oohh ja ik heb hem binnen, maar staat nu alweer bij de garage :thumbup:

Valt mee hoor :unsure: als het goed is wordt ie op het moment gepoetst en gedaan zo dan benk er meteen mooi vanaf :holiday: van het poetsen :schater:

Op naar het mooie weer wat er aan komt !!!

Link naar reactie
Nou Theun, nu echt gefeliciteerd met de Z.

Veel happy kilometerZ toegewenst :rolleyes:

Dank u Dank u dank u !

Dat komt goed met die happy kilometers reed nu nog met hardtop, maar die wil ik er morgen afhalen en dan eens kijken hoe zo'n softtop staat !!! yeaahhh hahaha

Link naar reactie
  • Administrator
Dat komt goed met die happy kilometers reed nu nog met hardtop, maar die wil ik er morgen afhalen en dan eens kijken hoe zo'n softtop staat !!! yeaahhh hahaha

Nou, met dat k**weer momenteel kun je hem net zo goed laten zitten tot volgend jaar... :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Je wordt op je wenken (en ik ook)bediend. Kijk maar naar buiten!

Dit wordt de rest van de week genieten! :rolleyes:

Zul je net zien dat hij heel de week moet werken (en met ons velen...) en het van het weekend toch weer beroerder wordt :angry:.

Maar eerst die HT er af en hopen dat het dak waterdicht is (want je weet tenslotte maar nooit hier in NL...).

Veel plezier in iedergeval als je open gaat touren! :fiew:

Link naar reactie
Je wordt op je wenken (en ik ook)bediend. Kijk maar naar buiten!

Dit wordt de rest van de week genieten! :rolleyes:

Als ik even wat tijd over heb gaat ie er af en dan eens ff kijken hahaha.. Nu al zin in !!!!

Zul je net zien dat hij heel de week moet werken (en met ons velen...) en het van het weekend toch weer beroerder wordt :angry:.

Maar eerst die HT er af en hopen dat het dak waterdicht is (want je weet tenslotte maar nooit hier in NL...).

Veel plezier in iedergeval als je open gaat touren! :angry:

hmm ben jij helderziend ofzo ???? Want ik moet idd de hele week werken, maar hoop 1 middag vrij te zijn (als het mee zit) :fiew:

Het dak is aardig nieuw dus ik ga er vanuit dat ie dicht is maar ja je weet het nooit, en anders stoel verwarming aan en dan heb ik een hottub :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.