Ga naar inhoud

Luxe mand

Jacq

Aanbevolen berichten

• Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat is een mietzekatze? :newblush:

Aber Jacq, das solltest du doch wissen! :thumbup:

Jerry (van Tom & Jerry) noemt Tom "Mietzekatze" in de Duits nagesynchroniseerde versie van Tom & Jerry.

Als opgroeiend knulletje in de jaren 70 in Noord-Limburg was er soms geen andere optie dan naar de Duitse zenders te kijken, vandaar.

Link naar reactie
waar heeft ie die "Angel Eyes" vandaan? en wat kost dat?

Hij zegt Mauw als ik het vraag maar kan geen merk of bedrijf vinden met die naam. ;)

@Zzazkia: Hier hebben we natuurlijk duidelijke afspraken over gemaakt. :ok:

Link naar reactie

Als opgroeiend knulletje in de jaren 70 in Noord-Limburg was er soms geen andere optie dan naar de Duitse zenders te kijken, vandaar.

Het is alleen jammer dat die knulletjes destijds niet op de spelling letten: Miezekatze.

Wel een prachtig excuus trouwens ;).

Link naar reactie
Het is alleen jammer dat die knulletjes destijds niet op de spelling letten: Miezekatze.

Vielen Dank Bart. Ik ben van 1972, dus ik zal hoogstens 6 of 8 jaar zijn geweest toen het met "vielen dank fuer die Blumen" iedere keer weer tijd was op ZDF/ARD/WDR. Je wil niet weten wat ik jarenlang gedacht heb dat ze zongen bij het liedje van Duitse Sesamstraat...

Link naar reactie
Mag ik dan jouw kat ruilen tegen die van mij... wel handig als ik afspraken met ze kan maken over wat wel/niet als kattenbak gebruikt mag worden ;).
Mijn kat wil je echt niet hoor hahaha. Schat van een beest, voor mij en m'n vriend. Voor ieder ander, ongeacht hoe vaak iemand hier over de vloer komt, is het een draak.

Wel een prachtig excuus trouwens ;).

Laat ie het maar niet horen dat ie Poes genoemd wordt. Ik acht em in staat om een doos te frankeren en zichzelf op te sturen richting Limburg. :ok:

Link naar reactie

Of je auto meeneemt for a ride. :thumbup:

Softtop komt ie toch niet aan, hij mag de tuin niet uit.

:schater::schater::schater: .... Dacht ik toch even dat hier iemand op zoek was naar een picknickmand voor achter op het kofferbakrek, ... hebbie wel eens he iemand wil een beetje Engelse look.....

Verlos me maar uit m'n lijden als ik een picknickmand achterop wil -_-

Link naar reactie
Laat ie het maar niet horen dat ie Poes genoemd wordt. Ik acht em in staat om een doos te frankeren en zichzelf op te sturen richting Limburg. :thumbup:
Laat maar komen! Er woont hier iemand met meer dan dertig jaar studie-ervaring naar de omgang met Miezekatzen, dus dat komt wel goed :schater:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in