Ga naar inhoud

Losse stiksels en swaybars

Aanbevolen berichten

Heren,

Het volgende:

2 vragen,

1. naar aanleiding van een antwoord gegeven op het forum. Iemand geeft aan dat de stiksels opnieuw gestikt kunnen worden. Wie doet deze fijne handen/machine arbeid en wie heeft daar een een adres van?

2. Ik heb Z3 uit 96, is het mogelijk om hier ook zgn. swaybars op te krijgen, en zo ja wie plaats deze en waar haal ik ze :blink: ?

Gr

Rampollie

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maik,

Inderdaad is het wel makkelijk als ik erbij vermeld dat het om de stikels rondom het ruitje in de softtop!

Gr Jan

Heren,

Het volgende:

2 vragen,

1. naar aanleiding van een antwoord gegeven op het forum. Iemand geeft aan dat de stiksels opnieuw gestikt kunnen worden. Wie doet deze fijne handen/machine arbeid en wie heeft daar een een adres van?

2. Ik heb Z3 uit 96, is het mogelijk om hier ook zgn. swaybars op te krijgen, en zo ja wie plaats deze en waar haal ik ze :cooltext: ?

Gr

Rampollie

Link naar reactie
Heren,

Het volgende:

2 vragen,

2. Ik heb Z3 uit 96, is het mogelijk om hier ook zgn. swaybars op te krijgen, en zo ja wie plaats deze en waar haal ik ze :cooltext: ?

Gr

Rampollie

Hi Rampollie,

1. Als de stiksels echt opnieuw gedaan moeten worden zou je eens bij Cabrio Care kunnen navragen. Vaak is echter een lijntje siliconen en de losse rand met een theelepeltje oid weer onder de harde plastic rand drukken voldoende.

2. Swaybars (ARB stabi's en nog wat meer benamingen) kun je vinden via Fleabay, bedrijven als H&R etc.... voordat je dit doet lees onderstaande eerst:

http://www.ratwell.com/technical/SwayBars.html

Ruud (Roodkapje) is prima in staat je hier verder mee te helpen denk ik.

Link naar reactie

ChrisXl

Bedankt voor de antwoorden, Ruud geprobeerd te contacten maar mailbox o.i.d vol.DAt gaat dus eerst niet lukken.

Gr Rampollie

Hi Rampollie,

1. Als de stiksels echt opnieuw gedaan moeten worden zou je eens bij Cabrio Care kunnen navragen. Vaak is echter een lijntje siliconen en de losse rand met een theelepeltje oid weer onder de harde plastic rand drukken voldoende.

2. Swaybars (ARB stabi's en nog wat meer benamingen) kun je vinden via Fleabay, bedrijven als H&R etc.... voordat je dit doet lees onderstaande eerst:

http://www.ratwell.com/technical/SwayBars.html

Ruud (Roodkapje) is prima in staat je hier verder mee te helpen denk ik.

Link naar reactie
  • 5 weken later...

:rolleyes:

V.w.b de losse stiksels onder het ruitje, ben zelf maar met naald en draad aan de slag gegaan, het spul met wat steken aan elkander verbonden, zwarte buthylheen kit tussen het ruitje en de stof en aan de binnenzijde een strook zwart elastiek band geplakt met krachtlijm welke tot 120°c bestand is!

Tot nu toe alles nog goed vast, ook na een paar keer open en sluiten van de kap en de onweersbui van onlangs overleefd. :lol:

Rest nu nog de swaybars

Gr Rampollie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in