Ga naar inhoud

banden

Gast floor

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

3 tot 4 jaar???

In mijn Handleiding (jaargang 2000) staat op p. 114: "BMW raadt aan om na tenminste 6 jaar alle banden te vernieuwen, ook al is een leeftijd van 10 jaar mogelijk."

Misschien is dat voorschrift later gewijzigd?

Ik dacht dat dit te maken had met barstjes op de flanken door inwerking van de zon. Maar daar heb ik nog geen last van, misschien doordat mijn auto niet zo vaak buiten geparkeerd wordt.

Is meer een algemene stelregel. Ik vind 10 jaar wel veel hoor, rubber wordt er gewoon niet beter op.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
ik heb sinds een klein jaartje de volgende banden achter:

Falken FK-452 in de maat 245/40/17. Gekocht bij autobandenmarkt.nl en laten monteren bij een lokale bandenboer. Bevalt uitstekend: banden hebben enorm veel grip, weinig geluid, zijn snel geleverd en snel en vakkundig gemonteerd, en...... schappelijk geprijsd. Als je op dit forum zoekt, zul je meerdere goede ervaringen met dit type band vinden. Bij de montage kan er nog van alles mis gaan heb ik gelezen. Veel mensen hebben beschadigingen aan de vlegen opgelopen. Ik zou je adviseren om er met je neus bovenop te gaan staan wanneer ze gemonteerd worden. dan krijg je achteraf geen verhalen zoals: "u zult wel een stoeprandje geraakt hebben".

succes!

de beste band in amerika is nu de falken ze912.(japans)

dit merk ontwikkeld zich zeer snel.

hij heeft alle topmerken in amerika verslagen.

en is betaalbaar!!!

de fk452 was al goed.

maar deze nog beter en zeer stil

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in