Ga naar inhoud

Ik zag vrijdag...


Aanbevolen berichten

  • Administrator

een spierwitte Aston Martin V8 Vantage in Arnhem op de Steenstraat.

Mijn God wat een onwijs gave bak, helemaal in het wit!

Rob

*spaart nog even door*

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was maar een grapje!! :thumbup:

Ik moet trouwens toegeven dat ik wit altijd een hele mooie kleur vind voor sportwagens.

Lekker opvallend en toch niet 'overdone'.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator
Hmmmm.. total loss lijkt op het oog iets overdreven. Wel zonde van zo'n beeldschone auto.

Reken maar van yes... Zo'n paal vernietigd alles wat op z'n pad komt. Wil niet weten hoe dat blok er aan de onderkant uitziet.

Link naar reactie
Reken maar van yes... Zo'n paal vernietigd alles wat op z'n pad komt. Wil niet weten hoe dat blok er aan de onderkant uitziet.

Ja het lijkt erop dat die paal ook een stuk doorgeschoven is en dat ie op z'n weg mee bumper en radiator en alles wat daarachter ligt mee genomen heeft. Heb zoiets gehad toen een A4 bij mij achterop klapte: mijn trekhaak zat in z'n motorblok :(

Tjonge jonge jonge wat ongelooflijk zonde. Hoe wil je dat ook uit gaan leggen aan de verzekeringsmaatschappij: ja, toen ik er heen reed, zat die paal er nog niet! Hij Doemde ineens op vanuit het niets :schater:

Link naar reactie
Ik zag vrijdag......een spierwitte BMW M5 met zwarte AC Schnitzer velgen...dat is ook een best mooie bak :(

pssst nog niet verder vertellen maar dat was de nieuwe van Roger....

image08qs2.jpg

image10fq6.jpg

Link naar reactie
hier was ie nog heel

Dit is een DB9 met 12-cilinder van 30-01-2008. Niet de V8 vantage die CSI bedoelde... Maar pfff als dit wel degene is die tegen het paaltje zat..... Dan is het blok zeker geraakt :newblush:

Link naar reactie

Ik zag.... nee niet op vrijdag... bij mij voor de deur een zwarte SLR mclaren de bocht om brommen. Oh wat een ding heelaas geen foto, maar ik had het idee dat ik em al vaker langs heb horen komen. Misschien volgende keer een foto

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.