Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 08/09

Lotte3Z

Aanbevolen berichten

• Reacties 604
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij zijn er ook bij, onder voorboudt dat Frank niet weer ziek is :thumbup:.

O, en uiteraard eten we mee :rolleyes:.

Enne Lotte, laat Roger maar lullen (doet niks anders), voorheen werd dit topic ook pas een week voor aanvang onder de aandacht gebracht (en meestal niet eens door Nadia <_<).

Link naar reactie
@Lotte, ik wil mij nergens mee bemoeien :m: maar je zou dit topic toch een beetje onder de aandacht moeten houden. Wellicht zijn er nieuwe members die ook willen komen maar niets van dit evenement afweten ;)

Was jij niet degene die vorige keer zei te komen maar zonder afmelding niet kwam? <_<

Ik moet mij ook helaas verontschuldigen, even wat aandacht aan het werk schenken :m: De volgende keer ben ik er weer bij :unsure:
U bedoelt :blink:
Link naar reactie
Nee, ik bedoel:

Ruud's dochter was mee namelijk. <_<

Is al bezet!!! :m:

Link naar reactie
Is al bezet!!! :m:

Vandaar dat Martin koffie blijft drinken bij "schoonpa Roodkapje", ook al heeft ie geen Z meer....<_<

Link naar reactie
Daarmee onderschat je Ruud zijn dochter die ligt mijlenver boven Martin zijn bereik :schater:

Maar hij is een doorzetter:

natuurlijk zal ik altijd koffie blijven drinken bij Ruud

Totdat Ruud zijn schoonpa is! <_<

Link naar reactie
.... Zal speciaal voor Rob geen foto's posten
.... Geen foto's? :cooltext:
hè jammer...., :cooltext:

Missen we bij deze dus ook de foto's welke zijn gemaakt van de "Meet & Greet oganisatie overdracht".

Dat is toch wel jammer aangezien dit gemiddeld maar 1x per jaar gebeurt !!

Ik ben er trouwens op 3 juli ook weer WEL bij.

Ik trouwens op 3 juli ook weer NIET mee !!

Link naar reactie
Daarmee onderschat je Ruud zijn dochter die ligt mijlenver boven Martin zijn bereik :schater:

Pas op jij....

Link naar reactie

Leuk! Noteer mij er maar weer bij voor 3 juli, 1 persoon met eten natuurlijk...

(Zomaar een idee: misschien om op een andere plek nog eens te bespreken: Misschien leuk om bijv. begin september een barbeque te doen? Weer eens wat anders en ook gezellig, toch?)

Groetjes, Harold :rolleyes:

Link naar reactie

Kom op mensen nog een week ,mooi weer dus dak open en eten voor een paar euri super gezellie.

Meld je nu aan en maak kans op dat gratis biertje.

Biertje???????

:wub: Ja waar dit op slaat weet ik ook niet maar mischien helpt het.

Link naar reactie

Ik denk dat Yangkie in de war raakte van het gratis bier.

BTW 1. Ik ga volgende week ook weer ff proberen te buurten, maar zal weer laat aan komen waaien, aangezien deze wannabe eerst weer gaat golfen (elke donderdag, dus altijd een probleem)

BTW 2. Ben ik de eerste die vind dat Yangkie een volgend petje op hoort te hebben in zijn z?

21S52S3J5EL._AA280_.jpg

Link naar reactie

Ik kom zojuist tot de conclusie dat mijn vrouw op 3 juli jarig is. :drank: Ik ga dus met haar uit eten, met dien verstande dat we gewoon thuis eten en ik voor deze gelegenheid genoegen neem met een 3-gangen menu ipv 5-gangen. :schater:

Ik moet mij dus helaas afmelden

EDIT: Bart, beetje dom voorstel die cap. No Yangkie ??? :wub: YY is logischer dan NY toch.

Link naar reactie

Je kunt haar natuurlijk ook mee uit eten nemen voor haar verjaardag. Mooi, vers 1 gang menuutje bij een 3* restaurant in Zevenhuizen bijvoorbeeld. Of mogen we haar niet zien.

LET OP: nu gaat hij zeggen dat zij ons niet mag zien.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in