Ga naar inhoud

The battle of the GROTE BEKKEN

Aanbevolen berichten

Morgen is het zover. Aangezien Frank en Martijn volgende week afwezig zijn bij de knalrit hebben ze mij uitgedaagt.Wat gaan wij doen? Wij gaan de knalrit even warm rijden voor de 27e

Om het geheel compleet te maken gaat Yangkie met zijn gekietelde M de rit ook mee maken. Om de heren voor eens en voor altijd de mond te snoeren heb ik deze uitdaging geaccepteerd :thumbup: Natuurlijk wordt het voor mij 2 vingers in de neus en een hand op de rug :schater: Aangezien ik ruimschoots de tijd heb om foto's te maken zal ik morgen een paar fraaie proberen te maken. Waarom dit topic? Ik ben benieuwd hoe jullie e.e.a. qua uitslag zien. Dus kom maar op met jullie bevindingen

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laat ik zeggen dat ik de bewijzen wil zien op de GPS. Eerder geloof ik de verhalen niet.

Bestel voor volgende week alvast een lekkere pizza in Westerstede.

Link naar reactie

Roger, mijn leraar Duits op de middelbare school noemde me altijd "Grossmaul" (en ik ben later een Z3 coupe gaan rijden... :thumbup: ), hij had jou ook wel gemogen denk ik!

Maareh, je wil vooraf de verwachting van de uitslag van de pissing contest weten? Qua topsnelheid? 0-100? Verbruik? aantal boetes?

Eigenlijk is er maar een ding dat telt: "snel in stijl". Martijn's :wave: coupe would win that one anytime!

Link naar reactie
Dus kom maar op
Wanneer het een echte rit is met veel bochten ed dan ga ik voor de QP vanwege de stijfheid; wordt het snelweg dan zal de M van Frank het winnen (wanneer zijn top niet begrenst is natuurlijk) maar dat ligt natuurlijk ook aan de + van de M van Yangkie. Wat is daar exact mee gedaan?

Die van jou heeft alleen een serieuze kans wanneer bij de anderen de begrenzing erop zou zitten. Overigens lijkt me dat wel weer de leukste qua geil geluid met die opgefokte haardroger.

Ga gewoon pret maken want die 4 bakken zijn niet goed te vergelijken.

Link naar reactie
Aangezien Frank en Martijn volgende week afwezig zijn bij de knalrit hebben ze mij uitgedaagd.

Goed om te zien dat het je zo bezig houdt :ok: ik zet mn geld op Frank, de Z4 :m: is vulgair snel :thumbup:

Qua bekijks, vrees ik dat wij 2, een aardig duel voor de boeg hebben. Ik weet echter niet of er ook autogespot.com fotograafjes rondhangen op de Autobahn, je kan dus hoogstens gelijk komen.

Nou heren, vegen jullie de linkerbaan even voor me schoon, dan kan ik tenminste in alle rust een beetje doorrijden om die pizza op te halen in Westerstede :wave:

Link naar reactie

He Martijn, waar zit de functie die automatisch de "d" en "t" goedzet als je replied? :thumbup: Zit in die functie ook de "z3mroadster" omkatten naar "z4metfohntje" knop? :ok:

Nou heren, veel plezier vandaag met "the battle of de grote bekken". Wij gaan straks richting Duitsland, richting Eifel! :wave:

Link naar reactie
He Martijn, waar zit de functie die automatisch de "d" en "t" goedzet als je replied? :wave::m:

Nou heren, veel plezier vandaag met "the battle of de grote bekken". Wij gaan straks richting Duitsland, richting Eifel! :ok:

heel fijntjes gezegd........ :thumbup::schater:

Link naar reactie

Veel plezier mannen! Behalve de capaciteiten van de auto geldt natuurlijk ook dat de skills van de chauffeur/coureur meetellen. En natuurlijk de ongegeneerde overwinningsdrang. Op de ladder van 'meest fanatiek' doen jullie niet veel voor elkaar onder. Maar ik schat in dat Frank (met alle respect :thumbup: ) de meest gestoorde planker van het stel is.

Nou we horen/lezen/zien het allemaal wel, nogmaals veel plezier en we zien een paar van jullie volgende week! :wave: Auf wiederschnitzel! :ok:

Link naar reactie
Morgen is het zover. Aangezien Frank en Martijn volgende week afwezig zijn bij de knalrit hebben ze mij uitgedaagt.Wat gaan wij doen? Wij gaan de knalrit even warm rijden voor de 27e

Om het geheel compleet te maken gaat Yangkie met zijn gekietelde M de rit ook mee maken. Om de heren voor eens en voor altijd de mond te snoeren heb ik deze uitdaging geaccepteerd :thumbup: Natuurlijk wordt het voor mij 2 vingers in de neus en een hand op de rug :schater: Aangezien ik ruimschoots de tijd heb om foto's te maken zal ik morgen een paar fraaie proberen te maken. Waarom dit topic? Ik ben benieuwd hoe jullie e.e.a. qua uitslag zien. Dus kom maar op met jullie bevindingen

vertel vertel, wat heb je gedaan yangkie met je M.....

Link naar reactie

Yankie rijdt jullie, met z'n onbegrensde M de stront voor jullie oren!!! :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Er is overigens weer een hele mooie zzzz onderweg en als ik de gegevens zie die de Duitse tuner opgeeft dan krijgt iedereen het nog moeilijk 5.1 sec 0/100 en 275 km/h, ben benieuwd de toekomst zal het leren.

Verder zeg ik niks want dat mocht niet.

Andre

Link naar reactie

je hebt al teveel gezegd Andre <_<

Ik zie overigens Nicole kijken in dit topic. Vraag je je af of de Z4 binnenkort weer te koop staat, en Roger op zoek gaat naar iets snellers?

Link naar reactie

[ouwe wijze lul modus] het interesseert me geen ene malle moer wiens auto sneller is (of wie harder kan trappen), kleine pikkies blijf je toch houden. Wat ik wel hoop is dat in de geldingsdrang ook veiligheid in beeld blijft en jullie veilig terugkomen. [/ouwe wijze lul modus]

Link naar reactie

Inmiddels weer veilig thuis... heerlijk dagje geknald. Helaas haakte Roger op het allerlaatste moment af (het hoe en waarom mag hij zelf nog eens uitleggen, maar helaas moest de Z4 Fohn Edition in de garage blijven staan :thumbup: ). De drie :muur: 's zijn via Dedemsvaart richting Meppen gereden, vandaar naar het zuiden toe richting Oberhausen, schnitzeltje gesnackt in Bottrop (veel duur spul bij Brabus), richting grens Arnhem en weer richting huis.

Heerlijk weer gehad, de Roadsters meest van de tijd open gereden, de QP meest van de tijd hard gereden. Nog maar wat plaatjes dan <_<

De afgunst van Roger kent geen grenzen, staat gewoon met een schuurspons de kap van Frank te bewerken (staat er bij en kijkt er naar :schater: )

cimg1788qi1.jpg

Opzij opzij opzij B)

cimg1790tl5.jpg

cimg1796jm0.jpg

cimg1797sb7.jpg

cimg1803ii4.jpg

Yummy I

cimg1800bw2.jpg

Yummy II

cimg1799mh5.jpg

PS @ Bart: de oude lul modus wordt gewaardeerd, serieus. We gebruiken het forum wellicht voor semi-stoere opnaaierij maar op de Autobahn gaat het er (zo) veilig (mogelijk) en doordacht aan toe. Onze kruissnelheid laat geen ruimte voor 'acties'.

Link naar reactie

De drie musketiers

p4200018vl2.jpg

p4200017bc2.jpg

Een vriendelijke Duitser bood aan om een foto te maken (Een minder vriendelijke wilde een deuk in mijn spatbord trappen)

p4200020go6.jpg

The red rooster

p4200022lh0.jpg

Nog steeds de snelste (tot het tegendeel bewezen is)

p4200021bj3.jpg

Link naar reactie
Yummy I

cimg1800bw2.jpg

Kap nu eens met foto's van die z4m want ik begin dat kreng steeds meer te waarderen en ik sta juist bekend om mijn halsstarrige gedrag en dat vroeger alles beter was.

Maar mooi weer veilig terug en hopelijk nog wat leuke filmpjes. <_<

Link naar reactie
Rara, hoe kun je zien dat Martijn in de <_< mode naar Duitsland gaat???

Stoneguards!

Deed ik ook regelmatig op de zw 3.0 QP bij de eerdere knalritten, goede gewoonte. Ik vind het eerlijkgezegd erg gaaf staan op het Imolarot :thumbup:

Kap nu eens met foto's van die z4m want ik begin dat kreng steeds meer te waarderen ...

herken het gevoel, was ook geen Z4 fan... moet je eens een paar km achter/voor de :muur: rijden, dan ben je helemaal in no time verkocht. Dik.

Link naar reactie

Deze uitspraak is echt helemaal top! ;)

ik sta juist bekend om mijn halsstarrige gedrag en dat vroeger alles beter was.
herken het gevoel, was ook geen Z4 fan... moet je eens een paar km achter/voor de :nono: rijden, dan ben je helemaal in no time verkocht. Dik.

I know. Heb die Z4 coupe laatst gereden, laat je op de een of andere manier niet los. Ik begin er steeds meer voor te vrezen dat de Passat er in 2009 uitgaat en er een Z4 coupe voor in de plaats komt. (heb nu toch geen achterbank meer nodig, nu ie 100% zakelijk is! :blink: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in