Ga naar inhoud

Rode Z3/Z4 cabrio

Hylke

Aanbevolen berichten

Voor het tweede seizoen van de VPRO serie "Klein Holland", zijn wij op zoek naar een rode BMW Z3/Z4 Cabrio.

Klein Holland is een komische drama-serie wat wordt geproduceerd door IDTV Film en de VPRO. In het vorige seizoen moest de Iraanse Nederlander Shahin noodgedwongen een kamer huren bij een oer-Hollands gezin dat taxibedrijf Klein Holland runt. Het 2e seizoen volgt wederom de perikelen van onze eigenwijze, sympathieke hoofdpersonen en zit vol verrassingen.

De auto zal worden gefilmd als de nieuwe auto van een van de hoofdpersonen wanneer hij zijn baan als leraar Duits op heeft gezegd en de "sales" in is gegaan.

De opnamen, met de BMW zullen (onder voorbehoud) gehouden worden op donderdag 24 april in Amsterdam-West.

Bent of kent u een eigenaar die het leuk zou vinden om een dagje betrokken te zijn bij deze komische serie, en zijn of haar bolide op tv terug te zien, mail of bel mij aub zo spoedig mogelijk op het onderstaande email of telefoonnummer.

Alvast bedankt,

Hylke Hoekstra

hylke.hoekstra@idtv.nl

020-620 11 21

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

jammer dat ik geen rode heb. (alleen voor nu dan)

mag 't ook een zwarte zijn?

Link naar reactie
Je kunt wellicht leander een PM sturen. Heb hem trouwens al een hele tijd hier niet meer gezien.

Leander was 16 mei 2007 voor het laatst op het forum, zie ik in zijn Profiel.

Het zal dus weinig zin hebben hem een PM te sturen.

Link naar reactie
Leander was 16 mei 2007 voor het laatst op het forum, zie ik in zijn Profiel.

Het zal dus weinig zin hebben hem een PM te sturen.

Maakt op zich niet veel uit, misschien is hij het forum wel een beetje moe geworden :sleepy:

Via zijn profiel kun je hem ook een email sturen.

Link naar reactie
De opnamen, met de BMW zullen (onder voorbehoud) gehouden worden op donderdag 24 april in Amsterdam-West.

leuk initiatief... met een cabrio door Amsterdam-West, ik neem dat voor bewaking gezorgd wordt? :sleepy:

(en ja ik mag dit zeggen: heb er gewoond, voordat ik een fatsoenlijke auto onder mn kont had)

Link naar reactie
Maakt op zich niet veel uit, misschien is hij het forum wel een beetje moe geworden :sleepy:

Testje gedaan. Helaas werkt die functie niet. Off topic, I know...

Link naar reactie

dan ben ik in de war met de avatar van Patrick,bedankt perry voor de info :sleepy:

met de paasrit reden er 2 rode mee. zie hier.

een is er van Hans,maar van wie is de andere?

Link naar reactie
leuk initiatief... met een cabrio door Amsterdam-West, ik neem dat voor bewaking gezorgd wordt? :sleepy:

(en ja ik mag dit zeggen: heb er gewoond, voordat ik een fatsoenlijke auto onder mn kont had)

Martijn zaag dat dak eraf man. :schater:

Link naar reactie

HoHoHoHoHoo.

Het is Zomer en dan weet je het toch! <_<

Opa moet eerst werken en dan pas plezier maken.

Ik hoop jullie allemaal binnenkort te zien.

Ciao ciao

Maakt op zich niet veel uit, misschien is hij het forum wel een beetje moe geworden <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in