Ga naar inhoud

Wie gereden vandaag ?

Z3 3.0

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ja wie gereden vandaag ?

Noem in deze topic gewone , bijzondere , leuke en minder leuke belevenissen met je Z3 / Z4

Vandaag voor het eerst met mijn nieuwe Z3 open gereden.

HEERLIJK :rolleyes:

Lekker binnendoor via het groene hart naar zandvoort gereden.

Daar ff naar de races gekeken ( een paar bekende waren aan het racen)

Daarna via de bollenstreek (Hillgom Lisse) weer naar huis.

Wat een prachtige dag is het geworden

Wat is het leuk om toch met 7 graden open te rijden . :thumbup:

En de bangmakerij van het KNMI (hagel etc) is gelukkig niet uitgekomen :angry:

HEERLIJK

Groeten PEET

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou het was idd een heeeeerlijke dag om weer even een frisse neus ( 7 gr) te halen :angry:

Wij hebben ook de hele middag met de zon op het bolletje rond gereden, Heerlijk !! :rolleyes:

:thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Met het dak dicht van Hengelo naar Arnhem. Ben verkouden en had net mijn hoofd weer kaal, dus leek me niet verstandig om gelijk het dak los te gooien.

Wel ontdekt dat één of andere onverlaat een fijne witte streep op mijn voorbumper heeft achtergelaten... :rolleyes:

Kan het denk ik wel wegpoetsen, maar toch... GRRRR

Link naar reactie

Vandaag niet gereden , wel de ZZZ lekker gewassen !

:blink:

Gister ff naar Roodkapje (Ruud) geweest. Onderweg bewolkt, zon, regen, stortbuien en weer zon gehad,

maar lekker nog ff het kappie dicht gehouden.

Bij Ruud nog ff een rondje gereden in de Z4 3.0 van ? (verdorrie hoe heet die fijne huizen bouwer uit het groene Hart ookalweer; hij is meer een Z3-club, dan forum man !?). :thumbup:

Rijke ervaring weer. Op dat korte ritje valt het strakke sturen op, het meer geluid dicht zijn van de kap, het wonderlijke verschil van het indrukken van de SPORT-knop ! :rolleyes:

Al met al een lekker weekend ! :angry:

Link naar reactie

Gisteren nog een acceleratie tegen een beest van een Mustang (was vet getuned). Wat een verschrikkelik lawaai komt er dan uit zo'n vette amerikaan. De M moest nog flink aan de bak tegen dat monster.

Vandaag, heerlijk dagje. Open dak op naar Wijk bij Duurstede. Even de PK-tjes los. Daar hebben de kunstenaars elk weekend hun atelier geopend en vandaag was er een culturele markt.

In Valencia enige weken geleden iemand ontmoet die voor vinologe aan het studeren was en haar bezocht in de winkel. We zijn vertrokken met de zes beste rode wijnen die ze voor ons kon bedenken en die gaan we voor haar beoordelen.

Hmmm wordt weer genieten de komende weken. :rolleyes:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik ben de afgelopen dagen in Tjechie geweest.

Hierbij de bolides die ik tegen kwam:

cimg0028mediumzu9.jpg

Imolarood

cimg0034mediummt0.jpg

Deep purple

cimg0035mediummf7.jpg

Roadster

cimg0036mediumas5.jpg

Ferrari, nice

cimg0128mediumgd8.jpg

Achtervelg groter dan voorvelg

cimg0178mediumpu1.jpg

Foute velgen

Link naar reactie

Sinds we onze ZZZZ heb opgehaald is het alleen nog maar cabrioweer geweest :thumbup:

Ook vandaag natuurlijk heerlijk open gereden en we zijn vandaag zoveel cabrio's tegengekomen dat het er haast op lijkt dat 1 op de 4 auto's een cabrio is...

Link naar reactie

"Vandaag" / straks naar de Pinkster races op Zandvoort.

Ben nog aan het twijfelen > Z3 open of toch maar met de motor.

De bereikbaarheid is altijd verschrikkelijk op het laatste stuk .....

Link naar reactie
  • Administrator

Pak die motor maar, want er gaan niet alleen racefanaten richting Zandvoort ben ik bang :thumbup:

Link naar reactie

Vandaag lekker wezen knallen in Duitsland. We moesten naar Beerta in Groningen en dat kan je lekker ook via de autobahn bereiken (totaal 570 km gereden).

Komen we thuis, zegt mijn zoon zullen we even in Amersfoort naar de griek? Nou vooruit dan.

Lekker in de funf en wat zegt de funf na 5 km: het gaat niet goed met uw koelvloeistof, dus ik stop lekker.

En eindigt de dag zo:

cimg0195smallyh6.jpg:thumbup:

Link naar reactie

Ook ik ben gisteren samen met mijn vriendinnetje (ja mensen, het is waar) naar Zandvoort geweest.

Beetje kuilen graven en met bier gooien... :schater:

Link naar reactie
Vandaag lekker wezen knallen in Duitsland. We moesten naar Beerta in Groningen en dat kan je lekker ook via de autobahn bereiken (totaal 570 km gereden).

Komen we thuis, zegt mijn zoon zullen we even in Amersfoort naar de griek? Nou vooruit dan.

Lekker in de funf en wat zegt de funf na 5 km: het gaat niet goed met uw koelvloeistof, dus ik stop lekker.

En eindigt de dag zo:

cimg0195smallyh6.jpg:(

Ben je een keer in de buurt, kom je niet eens ff langs... :thumbup: ;)

Schade van de funf.... Gaat het nog (tegen enigszins normale prijs) goed komen? :wave:

Link naar reactie

Gisteren nogmaals de rit gaan rijden voor het weekend, rijd je op de terugweg ff lekker hard door achter een Porsche GT2 met over de 700 pk en alles Carbon, ongeveer 230 op de teller, vliegt me de nummerplaat van de Porsche om de oren, probeerde hem nog te ontwijken maar kon er niet zorg voor dragen dat de plaat mij miste, en knalde met volle vaart vol op mijn voorruit. De klap is onbeschrijfelijk :(

Gauw achter meneer Porscherijder aan en met licht signalen geprobeerd hem aan de kant te laten gaan, en dat lukte bij het eerste de beste parkeerplaatsje.

FF schade opnemen, gelukkig geen lakschade ;) , alleen zijn nummerplaats afgebeeld op mijn raam.

DN-###9, was helaas niet te fotograferen maar heb het filmpje een paar keer teruggekeken, maar je ziet helemaal niets vliegen zo hard ging het, je hoort alleen een harde klap :wave:

Gelukkig was meneer erg redelijk, en hebben we ook nog ff een praatje gemaakt over onze auto's, hij stond er versteld van dat ik bij bleef :thumbup: .

hier nog een foto van betreffende porsche nog "rijdende" (racende) in de Eiffel

snb10926qe2.jpg

Link naar reactie

@ z3mrunner

Heb ik ook gehad met mijn 5

Was op weg naar een concert > file op de parkeerplaats

Zegt mijn vriend " er komt roook onder je motorkap vandaan"

Nee joh dat is de uitlaat van de auto voor ons ........

nee dus

koel vloeistof lekkage

ANWB erbij >> niet te repareren . Volgooien met water en naar huis rijden

Volgende dag bij de dealer >>> een kunstof aansluit stuk op het motorblok was gescheurd

Onderdeel koste niet veel >> maar ja de arbeid he

dan ook gelijk maar een nieuwe thermostaat als het toch opengaat .....

kortom ik geloof iets van 300 euries

Link naar reactie

Jaja, precies identiek verhaal. In Tjechie rook onder de motorkap. In Nederland stil staan.

ANWB wist het gelijk: kunstof aansluitstuk. Tja BMW he, kost een paar centen maar dan krijg je ook niks. Vroegah waren ze van een legering toen had hij die problemen niet.

Komt later de man met de ambulance: Ja, BMW, zal wel dat aansluitstuk zijn. Weten we alles van.

@ z3mrunner

Heb ik ook gehad met mijn 5

Was op weg naar een concert > file op de parkeerplaats

Zegt mijn vriend " er komt roook onder je motorkap vandaan"

Nee joh dat is de uitlaat van de auto voor ons ........

nee dus

koel vloeistof lekkage

ANWB erbij >> niet te repareren . Volgooien met water en naar huis rijden

Volgende dag bij de dealer >>> een kunstof aansluit stuk op het motorblok was gescheurd

Onderdeel koste niet veel >> maar ja de arbeid he

dan ook gelijk maar een nieuwe thermostaat als het toch opengaat .....

kortom ik geloof iets van 300 euries

Link naar reactie

Om jullie te troosten. :thumbup:

ik heb hetzelfde gehad met een passat op de ring van parijs in de brandende zon met 30+ graden

8 rijbanen, tijdens de spits waardoor deze alle 8 vast stonden, en geen vluchtstrook aanwezig.

kan jullie vertellen: dat was geen pretje. ;)

Ook de KVS eruit en het rubber aansluitdopje wat gescheurd was, maar goed van een Passat kun je het verwachten, van een BMW daarentegen..........................ook... :schater:

Owja... bijna vergeten, ik heb ook nog gereden vandaag. Op en neer geweest naar Ruud voor een beurtje op de 'nieuwe' 2.8. Heenweg met het kapje open in 1uur gereden, terugweg in 2,5uur en het kapje onderweg dicht moeten gooien ivm. regen.... B)

Ach... je moet iets over hebben voor een lekkere bak koffie en een ritje in een Z3 :m: S54.

Ik ben verkocht... :wub: Wat geeft zo'n :m: een gruwelijke duw in je rug zeg. :lol:

Als jullie binnenkort een Z3 2.8 te koop zien staan, weten jullie wat de reden is... :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Kennis van mij is ooit met een Volvo 440 over een matras gereden op de snelwegen rond parijs...

Geintje kostte hem z'n vering, schokbrekers, ophangingen en nog het e.e.a. aan de bodem

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in