Ga naar inhoud

BMW Z4 2009

wheelz

Aanbevolen berichten

ontzettend veel info hier;

Guten Abend Ivo,

BMW stellt offiziell den neuen Z4 vor.

Der neue BMW Z4: Roadster mit klassischen Proportionen und modernem Klappdach.

Ab Mai 2009 mit drei verschiedenen Motorvarianten im Handel.

München. Auf der Detroit Motor Show/USA Mitte Januar 2009 wird er sein Weltdebut feiern, bei den Händlern ist er vom 9. Mai 2009 an weltweit verfügbar: der neue BMW Z4.

Dieser sportliche Zweisitzer, der in drei verschiedenen Motorvarianten angeboten wird, vereint klassische Roadster-Designelemente wie lange Motorhaube, tiefe Sitzposition, langen Radstand und niedriges Heck mit einer für BMW Sportwagen neuartigen Dachlösung, einem faltbaren Dach aus Aluminium. Damit fasziniert der neue BMW Z4 offen wie geschlossen gleichermaßen.

Für den deutschen Markt lauten die unverbindlichen Preisempfehlungen (inkl. 19% Mehrwertsteuer):

BMW Z4 sDrive 23i (204 PS) = 35.900,- Euro

BMW Z4 sDrive 30i (258 PS) = 42.900,- Euro

BMW Z4 sDrive 35i (306 PS) = 47.450,- Euro

Alle weiteren Informationen zu diesem neuen BMW Automobil entnehmen Sie bitte dem folgenden Beiträgen auf http://www.zroadster.com :

Die BMW Pressemappe: http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=56379

zroadster.com/forum:

Das BMW Z4 (E89) - der Neue http://www.zroadster.com/forum/forumdisplay.php?f=114

Euer zroadster.com team ;o)

Link naar reactie
  • Reacties 210
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn mening:

Van de achterkant is het net een inelkaar getrapte 6 serie. Koplampen hebben iets weg van de huidige 3-sedan.

Smaken verschillen, maar als iemand beweert dat die nieren mooi zijn...sorry, maar daar zie ik hélemaal niks in.

Belijning van de zijkant kan ik ook niet helemaal volgen, beetje Amerikaans, beetje Ferrari California.

Ondanks dat zit er wel potentie in het model, vooral in de voorkant. Maar het is gewoon echt geen geheel.

Wat ik wel erg mooi vind is het interieur. Als je alleen in het donker in en uitstapt is er misschien mee te leven.

Ik hoop dat er mensen erg gelukkig worden met deze auto, maar ik laat even een traantje...

Link naar reactie

Voorkant lijkt een beetje op de 3-serie??? Beetje beter kijken hoor Mus!

Voorkant is duidelijk de nieuwe design weg die BMW heeft ingeslagen met brede nieren die te zien is op de nieuwe 7 serie en volgend jaar ook op de X1. Ik rij een 3-serie maar die ziet er toch echt anders uit (ook de koplampen).

Platgeslagen 6-serie van achter??? Ach ja, ik vond de 6 van achteren toch al niet optimaal (net als de pre facelift 3 serie sedan van achter).

En heel persoonlijk, smaken verschillen, ik vind het een uitermate goed gelukt model.

Link naar reactie

Vanuit een bepaald oogpunt, schuin van de zijkant, maar kan het mis hebben.

Ik vind de huidige 3 een geslaagd model. Maar het overnemen van dit detail heeft de

Z4 niet kunnen redden. Het is niet mijn ambitie de nieuwe Z4 af te kraken,

ik had 'm uiteraard liever heel mooi gevonden. Vind het gewoon jammer hoe BMW bezig is op bepaalde punten...

Link naar reactie
Wanneer dit alles is slaat Bmw weer flink naast de plank,

Welke roadster rijder wilt nu een stalen dak ???

Welke QPE rijder wil een dak wat open kan ???

En als laatste waarom moet het nieuwe type nu ook weer Z4 heten, noem dit (ding) een Z5 :drank:

Ik begrijp dat ik straks niet meer welkom ben bij jouw voor onderhoud :drank::schater:
Link naar reactie
Welke roadster rijder wilt nu een stalen dak ???

Welke QPE rijder wil een dak wat open kan ???

En als laatste waarom moet het nieuwe type nu ook weer Z4 heten, noem dit (ding) een Z5 :drank:

één ding is zeker hierdoor.....de marktwaarde van de oude Z4 daalt enorm......... :drank:

Advertentie: TE KOOP z.g.a.n. Z4(oude model) tja......

(nu maar hopen dat ze geen nieuwe Z3 maken)

Link naar reactie

Meer dan een standaard :drank: coupe, in Silbergrau met 19" CSL wielen heb je niet nodig om de club hier in Beegden blij te maken... :drank:

1299588-2.jpg

(dealer heeft 'm nog steeds op 59.400 EUR staan, heeft de "Z4 prijzen zijn gecrashed" memo vanuit Munchen nog niet gehad...)

Link naar reactie
hier inmiddels wel ontvangen :drank:

Dan gaat het toch uitkomen wat Jeremy Clarkson laatst in Topgear zei: "for the next two to three years, we all will be driving what we're driving today." :drank:

Ach Martijn, nog twee-drie jaar in die gefönde Z4 rijden is zo'n ramp nog niet! :drank:

Link naar reactie
Dan gaat het toch uitkomen wat Jeremy Clarkson laatst in Topgear zei: "for the next two to three years, we all will be driving what we're driving today." :holiday:
:drank: ben het niet met hem eens. Ik heb zonet gewoon de SLK verkocht op een grijze zondagmiddag. En nog een goeie prijs gekregen ook :holiday: Dus weer terug naar de roots...Z4. :party:
Link naar reactie
:holiday: ben het niet met hem eens. Ik heb zonet gewoon de SLK verkocht op een grijze zondagmiddag. En nog een goeie prijs gekregen ook :party: Dus weer terug naar de roots...Z4. :holiday:

Gefeliciteerd! :drank:

Jeremy zou zeggen: "and on this bombshell...." .....welke Z4? (koop nou eens een mooie coupe ;) )

Link naar reactie
:drank: ben het niet met hem eens. Ik heb zonet gewoon de SLK verkocht op een grijze zondagmiddag. En nog een goeie prijs gekregen ook :party: Dus weer terug naar de roots...Z4. :holiday:

Dat is mooi, gefeliciteerd :holiday: En, heb je al een Z4 op het oog?

Link naar reactie
:drank: ben het niet met hem eens. Ik heb zonet gewoon de SLK verkocht op een grijze zondagmiddag. En nog een goeie prijs gekregen ook :party: Dus weer terug naar de roots...Z4. :holiday:

Ik word er een beetje moe van dat gehandel van jou. Interesseert mij echt geen hol :holiday:

Tipje van de sluier, Next:Das Boot.

Link naar reactie

Is ook niks mis met je ex SLK, gewoon een erg mooi exemplaar, dus dat verkoopt toch wel.

Op naar de Individual met alles erop en eraan met een erg mooie kleur. :thumbup:

Ben je gelukkig weer een "echt" lid :)

:huh: ben het niet met hem eens. Ik heb zonet gewoon de SLK verkocht op een grijze zondagmiddag. En nog een goeie prijs gekregen ook :thumbup: Dus weer terug naar de roots...Z4. :unsure:
Link naar reactie

Dat ziet er goed uit (die "teak houten dekplanken" op het dash is voor mij nog :) , maar moet je misschien in het echt zien). Wat voor motor?

Jou kennende heb je de compressor voor het ding eerder op ebay gewonnen dan je de auto hebt gekocht.... :unsure:

Oh ja....geen zwarte wielen op deze... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in