Ga naar inhoud

Is dit niet de oude liefde van "the one and only"?


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat ding verkoopt ook erg goed...

Toen hij nog van kuch kuch kuch RENE was, stond hij slechts 1,5 jaar te koop .... Nu staat dat ding wéér een half jaar te koop.

Conclusie: Als je een auto wilt waar je later voor een mooi bedrag en snel vanaf wilt ... koop deze niet!

Link naar reactie
Conclusie: Als je een auto wilt waar je later voor een mooi bedrag en snel vanaf wilt ... koop deze niet!

mvh heeft waarschijnlijk al lang een bod gedaan en hij wil de wagen niet mislopen: finally the desired m-powa :kisstogether:

Link naar reactie

Da's 3 km's bij mij vandaan ! Ik ga morgen wel ff kijken ! :blink:

Misschien ff quasie geinteresseerd een proefrit maken ! Altijd leuk ! :kisstogether:

Link naar reactie
FF daargelaten van wie die geweest is, dat ie nogal aan de prijs is, dat ie voor deze prijs ook wel erg veel kilometers heeft.

En ook ff voorbijgaand aan het feit dat er geen afneembaar dak op zit

Is het gewoon een vette coupe.

Smaken verschillen gelukkig :kisstogether:
Link naar reactie
dat lijkt me duidelijk als er een link naar de website bij staat.

wat is de reden dat we voor deze handelaar moeten oppassen? :angry:

Ik heb een drietal jaren terug een mx5 bij de man gekocht. Je krijgt dan een bepaalde indruk van de verkoper.

Vandaar de opmerking "pas op dit is een handelaar".

Daarmee wil ik nog niet zeggen dat dhr.Baars slechte auto's verkoopt, maar mocht iemand interesse hebben in de aangeboden zzz laat de auto dan wel van te voren keuren of id.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.