Ga naar inhoud

Kwart vrouwen ziet auto als modeaccessoire


andriol

Aanbevolen berichten

Een kwart van de Nederlandse vrouwen ziet haar auto als een modeaccessoire. Dat blijkt uit onderzoek onder ruim 1200 vrouwen in opdracht van automerk Opel en waarvan de resultaten donderdag bekend zijn gemaakt. ,,Er zijn tassen die net zoveel kosten als een auto'', luidt een reactie van een onderzoeksdeelneemster.

Bijna de helft van de vrouwen vindt het kopen van een auto net zo leuk als een dagje shoppen. Een kwart van de vrouwen koopt liever niet bij een dealer of garagebedrijf. De dames vinden het vervelend te moeten onderhandelen en ze houden niet van autoverkopers. Maar liefst 26 procent van de vrouwen zou het liefst een nieuwe auto willen kopen via internet, omdat je dan op je gemak een keuze kunt maken, kunt kopen wanneer het je het beste uitkomt en vanwege het prijsvoordeel.

Aan rijden in de stad heeft meer dan een kwart van de ondervraagde vrouwen een hekel. Ze ergeren zich vooral aan drukte, stoplichten, files, betaald parkeren en gebrek aan parkeerruimte. Bijna de helft heeft een navigatiesysteem in de auto om snel de weg te kunnen vinden. De onderzoeksdeelneemsters vinden bijna unaniem dat vrouwen net zo goed autorijden als mannen en ook net zo goed de weg kunnen vinden, maar meer dan de helft is wel van mening dat mannen beter kunnen inparkeren.

ANP/03 april 2008

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

:schater: .gelukkig geeft de helft wél aan dat ze niet kunnen parkeren!
Link naar reactie

Wat hebben vrouwen toch met tassen?

De droom van iedere vrouw. Bij iedere gelegenheid een andere tas. Dat kan sinds kort, want een tas huur je. Hermès, Gucci, Prada, je wandelt er zo mee weg. En voor prijzen die voor gewone stervelingen haalbaar zijn. Het enige vervelende is, aan het eind van de huurperiode moet de tas terug:

http://www.bagborroworsteal.com/

Link naar reactie
Wat hebben vrouwen toch met tassen?

De droom van iedere vrouw. Bij iedere gelegenheid een andere tas. Dat kan sinds kort, want een tas huur je. Hermès, Gucci, Prada, je wandelt er zo mee weg. En voor prijzen die voor gewone stervelingen haalbaar zijn. Het enige vervelende is, aan het eind van de huurperiode moet de tas terug:

http://www.bagborroworsteal.com/

Ik weet het niet hoor..... Een ander forummember heeft de naam echter dat was naar mijn mening een ongelukje want dat is een echte kerel :schater::schater: Maar als je op het internet naar tasjes zoekt en je maakt het hier ook kenbaar B)

Link naar reactie

ik zie net op autoweek dit:

9494ea725b0b7adf04e1a4d7a9c1b8df.jpg

Hoort bij dit artikel "Opel paait vrouwen met Agila"

Agilaschoen. En dan is de nickname van de Z3 Coupe "Turnschuh". Pff! B)

Die Opelgasten hebben dat onderzoek ook gelezen:

"Allereerst is er het actiemodel Opelagila.com, een versie die alleen via het internet leverbaar is. De Opel Agila.COM is een speciale uitvoering van de Agila 1.2 Enjoy in de kleur Moroccan Blue en met ingebouwd ‘Flex in the City’-navigatiesysteem mét TV-functie."

flex in the city....:schater:

Link naar reactie
Wat hebben vrouwen toch met tassen?

Ik zal het even uitleggen waarom de tas ook voor mannen belangrijk is:

1- geen rommel in je broekzak

2- mannen fli%k#ren al hun spullen in onze tassen.

eigenlijk is een tas dus een soort vuilnisvat van mannen en vrouwen.

helaas is het "mietje" nooit door ontwikkeld en wil geen vent ermee lopen :rolleyes:

tja geef een dame een mooie/ leuke tas en je bent weer van je spullen af......zou ik ook doen als ik man was

gr Marije

Link naar reactie
  • Administrator
Kijk mannen, niet getreurd; er zijn ook tassen voor jullie!! Dan hoef je in ieder geval niet met een damestas te lopen! :rolleyes:

Dan nog liever een buideltas (die je ook over je schouder kunt slaan en met name naar het strand erg gemakkelijk is) dan zo'n "verwijfd" geval... brrrrr

Link naar reactie

Herhaald vriendelijk verzoek (bepaald niet alleen voor BMW-Z-CSi), geldig voor alle topics:

Om te voorkomen dat iedereen onnodig elkaars post aan het herhalen is, verdient het aanbeveling even te letten op het volgende:

Als je reageert op de laatst geplaatste post in een topic is het niet nodig die laatste post te herhalen. Jouw post komt er immers direct onder te staan en het is dus helemaal duidelijk waarop je reageert. Gebruik dan de knop Add Reply.

Reageer je op iets dat ergens boven de laatste post staat, dan gebruik je de knop Reply, maar kijk tevens even of het wel nodig is om het bericht dat je aanhaalt in z'n totaliteit te herhalen. Je kunt ook tekst en/of foto's weglaten.

Het gaat er immers alleen maar om even te laten zien waarop je reageert. Een constante herhaling van tekst en/of foto's bij een reactie is vervelend. Ga zorgvuldig om met Reply.

Geplukt van de homepage.

Link naar reactie

Ik ben hier dan wel de boosdoener zijn, het lijkt mij niet te veel gevraagd het forum een beetje gestructureerd te houden. En nogmaals, het gaat bepaald niet alleen om jou.

Kusje terug. Met of zonder handtasje. :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.