Ga naar inhoud

Andere velgen

Aanbevolen berichten

Als het er nog toe doet... zwarte velgen op een zwarte auto wordt wel héél erg zwart. Beetje chroom/aluminium maakt juist een super vet contast IMHO...

Helemaal mee eens ! :wave: Mijn mening in deze ! :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helemaal mee eens ! :wave: Mijn mening in deze ! ;)

Ik ga hier ook in mee, zwart maakt klein moet je al minimaal 19 inch pakken, dat kost echter weer onnodige power.

Ik vind de gemonteerde velgen heeel mooi maar snap wel dat vrouwtje ook mee mag praten nu je haar Porsche hebt verkocht :newblush:

Het liefst een mooie zilveren set in 18 inch op deze auto ;)

En wat die wolf betreft, een Z4 is toch al niet onopvallend gooi er dan ook een mooie sprekende set op, extroverte auto mag best een beetje knallen helemaal als er al zo'n onopvallend figuur in zit :thumbup:

Link naar reactie
Roger de GTS is IMHO een mooier wiel

breyton_racegts_b_ci3_l.jpg

dan de Breyton GT

breyton_racegt_blk_ci3_l.jpg

Moet wel een 20" onder B)

Eens (beetje BBS design dus mooi) en op M3post.com gelezen dat ze minder dan $ 300 per stuk kosten. Koopje B)

Link naar reactie

Keus is gemaakt de originele velgen laat ik opnieuw poeder coaten en... Ik heb de Breyton GT gekocht 19 inch, incl Dunlop Sport Max 265/30/19 achter en 235/35/19 voor. Ik vind dit een strakke velg en wat je ook koopt het blijft een gok. Je moet het er eerst onder zien B)

Link naar reactie

Je hebt een keuze gemaakt! Je beseft wel dat je langer over welke velgen hebt nagedacht dan over de hele auto! Erg goed! B)

Al die verwijzingen naar een "nieuwe speciale Z4, hier binnenkort op het forum": heerlijk. Ik snap niet dat Rob "BMW-Z-CSI" nog verlangt naar puzzelritten met al dat gepuzzel hier op het forum B)

EDIT: aangezien je Breyton velg erg mooi is, dacht ik: dat is wat voor op mijn Passat (daar zoek ik nog 17" velgen voor). Staat er doodleuk op hun site: "Breyton’s light alloy wheels range from 18 to 23 inch". Zucht. B) 18" velgen passen niet bij de performance van de Passat. Weer verder zoeken maar!

Link naar reactie

Type IV Magic Black :unsure: Maar dit topic kan op slot. Bij de M&G ZH heeft Roger verteld welke wielen hij gekocht heeft en hebben wij de Rials onder een Z4 gezien die niet van Roger is. :P (Het was net een dameskapperfeestje met die twee fohns op de parkeerplaats)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Deze had Nicole nog van mij tegoed: kijk Nicole, deze zijn wèl stijlvol, ik ben er nog steeds verliefd op en ze zouden ongetwijfeld ook goed staan onder de z4.

Dus doe er iets aan... succes!!! Hij is wel hardnekkig hoor die vent van je. :thumbup:

Zijaanzicht

dsc009701bx.jpg

Voorwiel

dsc009725af.jpg

Achterwiel

dsc0097338wo.jpg

Link naar reactie

Nadia, je had mij toch wel erg nieuwsgierig gemaakt vanavond en inderdaad, heel stijlvol! Maar of ik mijn wederhelft zo ver krijg dat dit soort onder de ZZZZ komen zal ik ook moeten afwachten, wat je zegt: hij is hardnekkig :thumbup:

Link naar reactie

Deze had Nicole nog van mij tegoed: kijk Nicole, deze zijn wèl stijlvol, ik ben er nog steeds verliefd op en ze zouden ongetwijfeld ook goed staan onder de z4.

Dus doe er iets aan... succes!!! Hij is wel hardnekkig hoor die vent van je. :thumbup:

Roger hardnekkig??? ben je gek joh !! ech nie!!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in