Ga naar inhoud

Andere velgen

Aanbevolen berichten

Ik ga andere velgen onder het beest aanschaffen ik vind de huidige velgen teveel bling bling ja ja ik weet smaken verschillen. Nou ben ik deze in mijn zoektocht tegen gekomen en vind ze eigenlijk verschrikkelijk bruut in combinatie met een Zwarte Z4. Het merk is Breyton type race GT 19

039b1uv8.jpg

Voor alle mensen die mij hebben gevraagt of ik de Rials verkoop ja dat klopt.Echter had ik ze eigenlijk iemand belooft die voordat ik de Z4 op het pad had staan belang had bij deze velgen. Ofterwijl hij/zij heeft ze overgenomen. Ik ga niet zeggen wie maar ze komen onder een erg bijzondere Z4 :kisstogether:

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Persoonlijk vind ik zwarte velgen onder een zwarte ZZZZ prachtig. Wat vindt Nicole eigenlijk?

Niet te geloven... wordt van mijn bed gelicht omdat jij vraagt wat ik eigenlijk van (deze) velgen vind....

nou vooruit dan maar:

* velgen in het algemeen kunnen mij niet simpel genoeg zijn daarmee bedoel ik vergelijkbaar met wieldoppen (zal wel weer vloeken zijn hier op het forum, dus sorry,

mijn mening :party: )

* de velgen die Roger maar ook Maarten in dit topic hebben geplaatst, 't is zwart en dan is het al redelijk snel oke! Bij de velgen van Maarten zou ik ze ook liever

helemaal in het zwart zien, dus zonder die alu/chroom rand.

@ Roger; en als er dan toch zonodig velgen aangeschaft moeten worden dan mag je op zoek gaan naar die van Maarten in volledig zwart, die zijn dan in mijn ogen net een tikkie specialer :kisstogether: Succes met je zoek tocht ;)

Mag ik dan nu weer gaan :blink: ??

Link naar reactie

In het volle besef dat je met onderstaande weinig zal gaan doen, aangezien je de "afslag richting zwarte velgen" al genomen hebt. My 2 cents:

Ik zou gewoon gaan voor 18" velgen zoals die ook standaard als meerprijs-optie geleverd worden onder een Z4. Op die manier ziet je Z4 er uit als een "normale Z4" (even los van de dubbele set stortkoker uitlaten). Natuurlijk wel met 245 of 255 sloffen achter (Mischbereifung soll es absolut sein!). Een wolf in schaapskleren :kisstogether: is imho veeeel leuker dan een wolf in Rambo outfit! :party:

deze?

zob40567f.jpg

Link naar reactie

Kies in ieder geval velgen met niet al te veel spaken. Het is juist mooi als je voldoende van die blinkende schijven er achter ziet. Te weinig spaak is het ook niet. De standaard :kisstogether: wielen zijn in dat opzicht precies goed IMHO. (En dat is niet omdat ik ze zelf heb)

Link naar reactie
Voor alle mensen die mij hebben gevraagt of ik de Rials verkoop ja dat klopt.Echter had ik ze eigenlijk iemand belooft die voordat ik de Z4 op het pad had staan belang had bij deze velgen. Ofterwijl hij/zij heeft ze overgenomen. Ik ga niet zeggen wie maar ze komen onder een erg bijzondere Z4 :wave:

Ik heb een Z3 hoor Roger! Geen Z4. :newblush:

Link naar reactie

ik vind de 104 het best passen: iets rustiger, gedistingeerder, minder patser, minder Duits... dan valt het aan de buitenzijde wat minder op, tot je de gas onderaf duwt :wave:

Link naar reactie
ik vind de 104 het best passen: iets rustiger, gedistingeerder, minder patser, minder Duits... dan valt het aan de buitenzijde wat minder op, tot je de gas onderaf duwt :wave:

Rustig , Patser en gedistingeerder...hmmm welk woord(en) past niet bij Roger :schater:

:newblush:

Link naar reactie
Te weinig spaak is het ook niet. De standaard :thumbup: wielen zijn in dat opzicht precies goed IMHO. (En dat is niet omdat ik ze zelf heb)
Ik vind dit juist de minst mooie velgen, en dat is niet omdat jij ze hebt :wave: De rest van je auto bevalt mij wel :newblush:
Link naar reactie

Roger als je wat anders zoekt dan is dit het 20",HAMANN Leichtmetallrad EDITION RACE "MATT SCHWARZ"

222987961d.jpg

971966d0e0.jpg

En deze titaniumkleurige zijn helemaal top'

M%20Coupe%20weiss%20013.jpg

Link naar reactie

Jij houdt je handtasje-imago wel overeind zo...

Lijkt wel een vrouw (zal als vrouw zelf niet gauw het woord "wijf" gebruiken :newblush: ):

"Schat" wat zal ik vanavond aandoen? Dat zwarte rokje? Wat stat me het mooist?

Wees een vent en vorm je eigen mening, lekker doen wat je zelf mooi vindt :wave: .

Als het er nog toe doet... zwarte velgen op een zwarte auto wordt wel héél erg zwart. Beetje chroom/aluminium maakt juist een super vet contast IMHO...

Link naar reactie
039b1uv8.jpg
Glimmend zwarte velgen is link op glanzend zwart hoor. Misschien beter gaan voor matzwart of die kleur die je ook ziet op die M6-wielen; gepolijst donkergrijs zeg maar.

Van de getoonde plaatjes zou ik gaan voor de Hamanns maar de Rials zijn mooier.

PS: De Spirit Black is er (volgens mij) alleen in two-tone; zowel glans als matzwart.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in