Ga naar inhoud

Probleempje met de Cd Wisselaar

Aanbevolen berichten

Ik heb een klein probleem. Heb al gezocht op het forum, maar kon niet echt een soortgelijk onderwerp vinden. Wellicht dat iemand me kan helpen.

Het probleem is als volgt:

In de auto zit een BMW radio/cassette met cd-wisselaar. Ik stop vrijdag wat cd's in dat ding en heb het hele weekend lekkere muziek. Ik haal het magazijn er vandaag uit, stop er nieuwe cd's in en het ding doet het niet meer. Ik krijg de melding "No discs" op de radio. Magazijn zit vast en komt er niet uit. Als ik op het eject knopje duw gaat het lampje ook niet meer branden.

Voor ik naar de garage bel dacht ik dat iemand hier misschien wel eens wat soortgelijks heeft meegemaakt en me wil vertellen hoe hijdat opgelost heeft.

Alvast dank.

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

U vraagt wij draaien. :thumbup:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=...mp;hl=wisselaar

dit probleem heb ik ook gehad

moet je je wisselaar helemaal losschroeven uit de auto

kabels loshalen

onderkap erafschroeven

dan zit er een uitwerpmechanisme in, daar kan je met de schroevendraaier een metalen steuntje verplaatsen waar een veer aanzit

let op dit is een steuntje die normaal ook beweegt dus voorzichtig

verder doet mijn wisselaar het niet maar de cassette gaat er wel in en uit

Link naar reactie

Dank je Sledgehammer.

Ik heb die eerdere berichtgeving over dit onderwerp niet gevonden.

Het ziet er dus naaruit dat de zaterdag voor mij gevuld is.

Ik las trouwens dat Z3Coupe zou laten weten of het was gelukt. Dat heb ik niet meer gelezen in dat bewuste draadje. Ik zal hem eens een PM sturen om dat te vragen.

Gr.

Link naar reactie

He bedankt joh. Het is gelukt. En ik maar denken dat het allemaal heel moeilijk is :schater:

Ik heb magazijn nog niet terug geplaats, omdat ik er ook een reinigings cd in wilde doen. Heb namelijk al veel gelezen over vuile lasers en stof die (een deel van) de oorzaak het probleem kunnen zijn. Vanavond thuis maar eens een poging wagen.

Gr.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.