Ga naar inhoud

Postkamer niet meer gebruiken


Aanbevolen berichten

Een aantal maanden geleden heb ik verzocht om mijn aanmelding te beëindigen, maar dit kon niet. Af en toe lees ik nog wel eens mee op het forum omdat ik mijn BMW Z3 M Roadster nog steeds in bezit heb.

Omdat ik in het verleden regelmatig contact heb gehad met Roger wilde ik hem feliciteren met zijn nieuwe bolide en tot mijn verbazing kon ik mijn postkamer niet gebruiken. Het verbaast mij dat ik me niet als lid kan afmelden, maar desondanks de postkamer niet kan gebruiken.

Dus middels dit topic: Roger, van harte met je Z4. Zie er prachtig uit en ik wens je veel mooie kilometers.

Edit: verslag meeting verwijderd.

Marcel B.

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Marcel bedankt man :thumbup: ik weet niet of je het allemaal hebt gevolgt maar ik pm je nog even.

Die meeting ziet er fantastisch uit zet je toch aan het denken :thumbup:

Dat is nu net het probleem. Ik heb geen postkamer meer en kan dus geen berichten meer sturen en/of ontvangen.

Link naar reactie
Dat is nu net het probleem. Ik heb geen postkamer meer en kan dus geen berichten meer sturen en/of ontvangen.

Hi, wat is nu eigenlijk je probleem met hier? Ik erger me ook wel eens aan bepaalde reacties of bepaalde personen maar dat negeer ik gewoon of ik reageer wat feller. Daar laat je je toch niet door tegenhouden?

Doe gewoon je ding want die Porker-meets-Beamer-meet vond ik een superplan waar ik alleen niet aan mee wou/kon doen omdat ik een 4-pittertje rij.

Link naar reactie
Afmelden....mmhmm, das nieuw. Nergens voor nodig toch zoals Ies al aangeeft. Misschien dat je in de toekomst wel nog wat kwijt wilt, is zo'n bestaand account natuurlijk wel handig voor.

Told you so. :thumbup:

Als je je echt zo graag wilt afmelden laat ik je account graag verdwijnen hoor, geen probleem. :sleepy:

Verder is er met jou account niets gebeurd, en pbtjes sturen zou dus gewoon mogelijk moeten zijn. Misschien dat Roger's inbox vol was met al die felicitaties. :thumbup:

Link naar reactie

Erg spectaculair event:

bijna crash 1

bijna crash 2

Jammer dat er altijd personen bij zijn die over de grens moeten gaan, en het onder andere voor de organisatie verpesten. :thumbup: Ik denk dat dat juist het kernpunt van de eerdere kritiek wat betreft de :sleepy: vs. P meeting was, mensen laten zich makkelijk mee slepen en dan worden er domme fouten gemaakt.

Niets tegen de organisatie hiervan, geweldig dat iemand deze initiatieven neemt. :thumbup: Een :blink: +Porker meeting zou nogsteeds een schitterend evenement zijn, nu de meest roekeloze :wave: bestuurder is overgestapt naar een z4 3.0 compressor is het wat mij betreft verantwoord. Alhoewel, als de beste man lucht krijgt van dit event is een (tijdelijke) switch naar een :thumbup: niet uit te sluiten.... :schater:

Link naar reactie

Ik heb de laatste tijd met name de organisatie van meetings gevolgd en het blijft op het Z3-forum een probleem om eens een leuke meeting te organiseren met de nodige belangstelling. Als ik de QP-meeting en de M-meeting topics zie, dan heb ik niet het gevoel dat ik mis zat met mijn mening destijds over alle opmerkingen en reacties (helaas).

We hadden nu binnen 2 weken 80 inschrijvingen van Porsche, Ferrari en andere exoten en hebben de inschrijving dicht moeten gooien. Ondanks het slechte weer waren (op twee na) alle deelnemers aanwezig en daarnaast nog circa 200 a 300 bezoekers met mooie bolides.

Daar doe je het toch voor! En niet om alleen maar kritiek te krijgen. Natuurlijk zijn er ook nu weer verbeterpunten, maar die worden op de juiste manier gebracht.

Dus vandaar dat ik hier nog wel meelees en degenen die ik heb leren kennen "in de gaten hou" maar daar houdt het echt mee op.

Greetz,

Marcel

Link naar reactie

Anders moet je er even de lijst op na slaan met alle meetings die de afgelopen jaren georganiseerd zijn door mensen, en vooral de vele reacties lezen over hoe "saai" de meeting wel niet was. De QP meeting heeft gewoon plaatsgevonden, en was een groot succes als ik de reacties doorneem.

80 aanmeldingen over 2 fora's (dat samen 2x zoveel members kent als ons nederig clubje), nou gefeliciteerd man. :thumbup: Wat is je punt?

Link naar reactie
Dus vandaar dat ik hier nog wel meelees en degenen die ik heb leren kennen "in de gaten hou" maar daar houdt het echt mee op

Doe je dat toch fijn. :thumbup:

Link naar reactie
Doe je dat toch fijn. :thumbup:

Thanx guys, thats why.

Nog even over de 80 auto's: meer plaats was er niet voor deelnemers en er zijn ongeveer 300 a 350 auto's (Ferrari's Porsches, Evo's en diverse andere merken waaronder een aantal Z3's) in totaal geweest op de meeting.

Overigens heb ik ook een tourrit met het Z3-forum gereden (van Lotte) en die was prima geregeld en ook erg gezellig.

Ik heb het dan ook met name over de reacties die gegeven zijn (zelfs een behoorlijk aantal gewist om de goede vrede te bewaren) in de topics die ik heb genoemd. Ook het gehele verhaal rond de afzeggingen van meetings heb ik gevolgd.

Inhoudelijk kan ik deze meetings niet beoordelen en daar geef ik ook geen mening over.

Ik denk dat degenen die hun nek hebben uitgestoken om een dergelijke meeting te organiseren zich wel een tweede keer bedenken om zoiets te doen.

Dat is mijn punt. Niet meer en niet minder.

Maar goed, schijnbaar was het wel lekker rustig zonder mij gelet op de laatste twee reacties.

Marcel B.

Link naar reactie

Beste Marcel,

Begrijp me goed, veel van de zaken waar jij je aan gestoord hebt/nog stoort, zijn voor mij ook een minder aspect aan dit forum. Af en toe wordt er (te?) fors gereageerd op bepaalde posts. En selectieve meetings liggen niet goed om welke reden dan ook en zijn weer voer voor van die forse discussies. Dus daar verschillen we niet van mening.

Waar ik het wel anders zie is de manier waarop je omgaat met die teleurstelling:

- Het expliciete vragen voor het wissen van je account, met opgaaf van reden en uitvoerige beschrijvingen.

- Het dan nu nog eens terug komen en "klagen" dat je mailbox het niet doet (verwacht je dat de persoon achter een admin je nog helpt?)

- In feite tegen de mensen hier op het forum zeggen "kijk eens wat een succesvolle meeting bij de ferrari/porsche club" maw: zoiets krijg je hier niet van de grond op dit Z3forum. (dat is hoe ik het ontvang althans).

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik denk dat dit forum een erg leuke verzamelplek is voor mensen met een Z3/Z4 afwijking.

Er zijn hier veel mensen die er veel tijd in steken als admin of moderator (Rob, Sledge, Marvin om maar eens een aantal te noemen). Maar ook als ik zie hoeveel tijd er in voorbereidingen van meetings gaat zitten (QP meeting door David en Martijn, Paasrit door een compleet team en nu de voorbereidingen voor de Limborit daar zit veel werk in,check maar eens hier). Daar heb ik diep respect voor.

Hoe ik het ervaar is dat de manier waarop jij je nu uitlaat over het forum ons allemaal hier over dezelfde kam scheert. En niet alleen de mensen waarmee je een aanvaring hebt gehad.

En dat is niet okay, in mijn ogen. Wat dan voor mij weer een reden is om te zeggen: okay, je punt is gemaakt, ga verder met dingen die je wel leuk vind, doen wij hier hetzelfde.

Groet, Ruud

Link naar reactie
Thanx guys, thats why.

Maar goed, schijnbaar was het wel lekker rustig zonder mij gelet op de laatste twee reacties.

Marcel B.

Het punt is dat je deze reacties oproept door je eigen opstelling. Actie=reactie Je krijgt wat je communiceert. En je maakt jezelf natuurlijk een beetje ongeloofwaardig door eerst je account te willen verwijderen en vervolgens mekkeren over je postbus :thumbup:

Link naar reactie

Mag ik als organisatie van de Land van Maas en Waal rit van vorig jaar toch even melden dat zelfs op dit forum het mogelijk is om 60 enthousiaste ZZZ(Z) rijders mee doen met een op dit forum georganiseerd evenement. Dus ook hier kan het, maar wat boven alles staat is de gezelligheid. Als het gaat om motor vermogen, sprintjes trekken vanaf het stoplicht, brandstof verbruik en ga zo maar, dan mag je schermen met aantallen, maar plezier is niet te koppelen aan cijfertjes. Alleen de smile op de gezichten van de aanwezigen.

Link naar reactie

Het Z3forum is gewoonweg geen "poeha gedoe".

De leuke mensen die ik via dit Z3Forum ontmoet en de gezellige en ontspannen meetings en ritjes zijn de belangrijkste "accessoires" die aan mijn Z3 kleven. Daar kan geen blinkende 19" velg, supersprint uitlaat of angel-eye koplamp tegenop.

Voor de rest, ieder zijn smaak en ding..... Ik zit bv niet bij de BMW Z3 Club omdat dat toch weer een andere insteek en daarmee (zoals ik vernomen heb) een iets ander publiek trekt en dat geldt vast voor mij ook voor Porsche en Ferrari (valt toch buiten mijn financiele bereik dus hoef ik ook niet over na te denken)

Mbt de organisatie van ritjes, ik geniet er van om zelfs voor 10 man iets te organiseren zolang er wederzijds respect en enthousiasme is. Afmeldingen worden naar mijn mening vrijwel door iedereen netjes en op tijd gemeld. Door die enkeling die dat niet doet laat je je toch niet weerhouden om er een leuke tijd van te maken??? Iemand op zijn gedrag aanspreken lijkt me vanzelfsprekend, maar kan ook buiten het forum om via PM.

Hoewel er bv bij de Paasrit vanwege het voorspelde weer (sneeuw) we wel bang waren dat velen op het laatste moment zouden afmelden, maar hoe verassend er kwamen op de ochtend zelf nog spontaan newbie-forummers langs om de Paasrit mee te rijden zodat het geZzZelschap groter was dan gepland. Ik heb (zeker omdat de weergoden ons meehielpne) alleen maar blije gezichten gezien. ZzZuper toch !!!!!

Het is toch prachtig dat zoiets "ongeregeld" als een internet Z3Forum (vrijwel geen reglementen, geen bestuur, vrijwillige contributie) uiteindlijk leidt tot prachtige evenementen en regelmatige meetings.

Voor mij zijn er zelfs iets te veel Z3forum evenementen, waardoor ik helaas keuzes moet maken. Maar nmm genoeg enthousiasme op dit ZzZuper Z3forum.

Link naar reactie
Dus middels dit topic: Roger, van harte met je Z4. Zie er prachtig uit en ik wens je veel mooie kilometers.

Roger heeft ook een eigen topic over zijn Z4. Misschien een idee om daar je reactie te plaatsen... weet je zeker dat ie het ziet... En houdt alles mooi een beetje bij elkaar...

Link naar reactie
  • Administrator

Mijn 1e tourrit die ik heb meegereden was de afgelopen Paasrit en die was naar mijn idee prima geregeld en gezellig, ondanks het feit dat wij voor het diner moesten aftaaien.

De volgende keer als we kunnen zijn we er gewoon weer bij, welke rit het ook moge zijn. Ik ben van mening dat je een evenement net zo leuk kunt maken als je zelf wilt. Je zit het grootste gedeelte van de rit met z'n 2-en in de auto, dus heb je weinig met anderen te maken, mocht je deze of gene niet kunnen luchten/zien.

En maximaal 80 auto's voor een evenement? Waarom als ik vragen mag? Als je meer aanmeldingen verwacht, kun je daar rekening mee houden qua plaats om elkaar "op te vangen" of in meerdere losse groepen rijden (kan ook leuk zijn).

Ik zeg maar zo: hoe meer volk, hoe meer vreugd!

Gr. Rob

(die toch wel het puzzelaspect een beetje heeft gemist bij de paasrit... ik maar zoeken, ligt er niets verstopt! :thumbup:)

Link naar reactie
(die toch wel het puzzelaspect een beetje heeft gemist bij de paasrit... ik maar zoeken, ligt er niets verstopt! ;))

Rob,'t zat verstopt onder een laag blubber :schater: :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Rob,'t zat verstopt onder een laag blubber :schater: :schater:

Ik vrees dat ik dat nog heeeeeeeeeel lang moet gaan aanhoren... :wave::)

Misschien moet ik hem maar sandbrown laten overspuiten, gelijk maar mat, want dat is in tegenwoordig schijnt ;)

[offtopic]

Ik ken iemand en die kent weer iemand die een splinternieuwe X5 matgrijs heeft laten overspuiten...

Zag vanochtend trouwens een witte X5... wat een ontzettend g**le kleur voor zo'n ding!!

[/offtopic]

Link naar reactie
Ik vrees dat ik dat nog heeeeeeeeeel lang moet gaan aanhoren... :) ;)

[/offtopic]

Je kan altijd je account laten verwijderen door Sledgehammer (Danny) , Rob !? :schater:

Link naar reactie
Ik vrees dat ik dat nog heeeeeeeeeel lang moet gaan aanhoren...

zou 't? :schater:

@Marv, ;) :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Je kan altijd je account laten verwijderen door Sledgehammer (Danny) , Rob !? :schater:

Ik zal het in gedachten houden, mocht het echt uit de hand gaan lopen ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.