Ga naar inhoud

1997 zzz 2.8 kopen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

@ Andriol:

Ben je gek ofzo met je € 12.983,50?? Dat ding is maximaal € 12.983,-- waard!!

Misschien is het verstandig om gewoon eens op marktplaats, autotrader of autoscout24 te kijken wat de "waarde in economisch verkeer" van een vergelijkbare auto is.

Link naar reactie

Martin, je kunt niet lezen he, die z heeft aircoooowwwww! Vandaar € 12.983,50 :schater:

Serieus: mijn antwoord is net zo 'weinigzeggend' als jouw vraag wivexaxe.

Zoals Martin aangeeft zoek op je specs naar een soortgelijke auto en je weet het. Overigens is het mischien ook verstandig om aan de verkopers te vragen wat zij ervoor willen... Mischien is dat bedrag veel lager dan jij had willen 'geven' of net andersom. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ik sluit me aan bij mijn mede-forumers. Onderzoek wat een vergelijkbare wagen "doet" op marktplaats en autotrader.

als je op de carbase van Autoweek een waardebepaling doet, kom je op:

CarBase Waardebepaling

verkoop € 16.500

inkoop € 13.600

bouwjaar/maand januari 1999

kilometerstand 50000 km

accessoires metallic lak

Minder dan 50.000 km kon ik niet ingeven. Ik vind zelf 16.500 aan de (erg) hoge kant.

De kleur en (bij een Z3 zeker) de velgen zijn wel van invloed op de waarde. Dus wat meer info van jou kant uit zou al helpen.

Link naar reactie
Ik sluit me aan bij mijn mede-forumers. Onderzoek wat een vergelijkbare wagen "doet" op marktplaats en autotrader.

als je op de carbase van Autoweek een waardebepaling doet, kom je op:

CarBase Waardebepaling

verkoop € 16.500

inkoop € 13.600

bouwjaar/maand januari 1999

kilometerstand 50000 km

accessoires metallic lak

Minder dan 50.000 km kon ik niet ingeven. Ik vind zelf 16.500 aan de (erg) hoge kant.

De kleur en (bij een Z3 zeker) de velgen zijn wel van invloed op de waarde. Dus wat meer info van jou kant uit zou al helpen.

Het is een artic zilver en heeft 16 stervelgen, airco, el ruiten, zetelverwarming, alarm, startonderbreker, rood leder en is een automaat. Hopelijk weet je hier iets meer mee. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Het is een artic zilver en heeft 16 stervelgen, airco, el ruiten, zetelverwarming, alarm, startonderbreker, rood leder en is een automaat. Hopelijk weet je hier iets meer mee. Alvast bedankt.

Ik zie op mobile wel een 8-fach bereift staan ... maar 16-fach :schater::schater::schater: .

Kijk nou eens op marktplaats, autotrader of autoscout24 .... wij kunnen hier echt geen prijs noemen voor een auto die we nog nooit hebben gezien.

Link naar reactie

Maar omdat ik zo'n goed humeur ben vandaag, en jij volgens mij toch niet gaat kijken... heb ik wat links:

Een handbak of automaat zal de prijs niet beïnvloeden lijkt mij:

16.750 (handelaar)

Link naar reactie

aha, de vraagprijs is bespreekbaar. Vrij standaard muv die mistlampen en het feit dat het automaat is.

Dus € 12.983,50 :hypocritesmiley:

btw: een Belgische auto, moet je daar nog rest BPM bij betalen als je 'm gaat invoeren? (weet ik niet zeker; guys?)

Link naar reactie

Ja, er is toch gewoon een vraagprijs ... daar ergens in de buurt zou ik bieden ... :hypocritesmiley:

Bovendien kunnen we auto's op Belgisch kenteken niet vergelijken met Nederlandse auto's. Op een Nederlandse Z3 is ooit 45,2% BPM over de nieuwprijs betaald, dit is ergens in de occassionwaarde terug te vinden.

Link naar reactie
btw: een Belgische auto, moet je daar nog rest BPM bij betalen als je 'm gaat invoeren? (weet ik niet zeker; guys?)

Daar zit inderdaad nog wel een 1300 tot 1500 BPM op als je 'm op Nederlands kenteken wil rijden. Maar aangezien we moeten raden naar waar je woont, zou het ook kunnen zijn dat je in Belgie woont. Waarmee het nut van het kopje "je eerste post" in het "Nieuw hier?" topic maar weer aangetoond is. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Oh. :lol: dan heb je geen last van Nederlandse BPM, maar alleen die gekke "overdrachtsbelasting".

Dan geldt die prijs die ik op Autoweek.NL gevonden had ook niet echt acuraat natuurlijk.

Link naar reactie
Heb je hem al gekocht???

Neeee Martin. Kijk:

Ik ben bezig om een 2.8 1997 te kopen

Het is een heel proces. Hij is bezig met het kopen. Niet iedereen koopt auto's zoals....ik noem maar wat....een Roger. :thumbup:

Link naar reactie
Ja, :thumbup: Hij is van mij, en hij rijdt ongelofelijk lekker!!!!! :thumbup:

Wat zei jij nou Ruud???

Ging daar een hele periode overheen??? Dit is gewoon een verstandige Belg!!

Overigens begrijp ik dat hele gezeur om auto's nooit. Als je iets moois ziet en je hebt geld dan bel en koop je toch meteen!!!

Link naar reactie

Kijk, zo kan het ook. Erg goed, veel plezier ermee! :thumbup:

En Martin, ik had het schijnbaar fout ingeschat. Ik had even het gevoel dat het de b......y kant op kon gaan. :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.