Ga naar inhoud

46th European BMW Club Meeting

MdV

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ok lijkt me niet onverstandig om een lijstje bij te gaan houden in de eerste post met geinteresseerden :thumbup: de weekend optie lijkt voor iedereen het meest wenselijk ... 300 Z's bij elkaar, dat is toch best bijzonder...

Link naar reactie
En zo wordt een mooie topic weer om zeep geholpen....... :unsure:

Vanuit de Z3 club gaan er zeker enkelen, waaronder wij zelf, naar het BCE treffen. Wellicht is het iets om gezamenlijk iets te organiseren?? :thumbup:

dit lijkt me zeker een optie...! kan je tegen de tijd iets meer vertellen over de concrete plannen?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Für unsere BMW Z-Freundinnen und Freunde Ausschreibung /

Einladung INTERNATIONALE STERNFAHRT BMW Z1, Z3, Z4, Z8SONNTAG, 31. AUGUST 2008

Liebe Freundinnen und Freunde der BMW Z-Fahrzeuge (roadster und coupé) Wie bereits in Andermatt 2007 angekündigt folgt nun die offizielleAusschreibung2008. - Sternfahrt (ab Clubstartpunkten und/oder ab BMW Händlerstandort) mitintegriertem Treffen und einem Rückreisevorschlag- Festzelt mit Catering auf Platz- Musikalische Unterhaltung- Benzingespräche- Interessante zusätzliche BMW Fahrzeuge (mit Überraschung)- Verbilligte Bergbahnbillette Für die Weitreisenden oder ganz "Angefressenen" gibt es dieses Jahr eineVielzahl von Teilnahmemöglichkeiten. Wir würden uns riesig freuen, Sie/Dich auch dieses Jahr wieder begrüssen zudürfen. Alles Weitere ist in der ausführlichen Beilage zu finden. --

Gruss und gute Fahrt,
René Michel
OK Sternfahrt 2008
Email: treffen2008@bmwz3club.ch
<http://www.bmwz3club.ch>

De uitnodiging van de Zwitserse Z3 club,

Link naar reactie
ok lijkt me niet onverstandig om een lijstje bij te gaan houden in de eerste post met geinteresseerden :thumbup: de weekend optie lijkt voor iedereen het meest wenselijk ... 300 Z's bij elkaar, dat is toch best bijzonder...

Loop ook al een tijdje rond met het idee om daar eens bij te zijn.

Ben dus nog steeds van plan om te gaan, nog kijken hoe ik het kan regelen.

Kort WE is voor mij wel de enige optie...

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

FYI Helaas heb ik besloten om geen verdere organiserende activiteiten op me te nemen, voor een eventuele forumtrip naar het BCE treffen in Zwitserland. Sinds de Munchenrit weet ik: het organiseren van een meerdaagse buitenlandse trip vergt op zich aardig wat tijd (en aandacht ;) ) en dat is precies waar ik de komende periode niet veel van heb ;) .

Vanuit de Z3 Club vindt een initiatief plaats om die kant op te gaan, je kan evt met Jos in contact treden over verdere invulling. Op de site geeft de organisatie aan dat registratie nog steeds mogelijk is!

Voor degenen die gaan: veel plezier gewenst :D

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Voor ons was het eerst wat afwachten maar het hotel is geboekt & we zullen er zijn. Hopelijk valt het weer wat beter mee dan de vorige twee editie's .

We hebben een hotel geboekt in de buurt van Giswil en zullen starten aan "Tankstelle/Motel Landhaus oberhalb Giswil "

Wie weet zijn er nog "Last Minute" boekingen en kunnen we van daaruit alsnog samen vertrekken naar Engelberg

BMW Z3 Club Nederland NL 8

BMW Club E31 Nederland NL 2

BMW Club Nederland NL 32

BMW Touringclub Nederland NL 8

BMW 02 Club Nederland NL 4

Club voor Klassieke BMW Automobilien NL 2

BMW Motorclub Vlaanderen B 11

---------------------------------------------------------

Totaal 56 uit Nederland

11 motorfietsen uit Belgie en één Belgische Z4

Grtz

Danny ---

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Inmiddels staat het Roadbook met de verschillende ritten online...

Ik ben dat weekend in Zurich en rijd op zaterdag waarschijnlijk mee met de rit door de Alpen.

Wellicht op de zondag de Stelvio pas rijden, zonet de Best of Top Gear herhaling gezien, wow :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Wellicht op de zondag de Stelvio pas rijden, zonet de Best of Top Gear herhaling gezien, wow :thumbup:

Die staat bij mij ook nog op het lijstje. Had hem gisteren bijna gereden, alleen door omstandigheden zijn we toch maar direct naar NL teruggereden ipv een omweg.

De vraag blijft alleen... wat is mooier: omhoog of omlaag de Stelvio rijden? ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in