Ga naar inhoud

46th European BMW Club Meeting

MdV

Aanbevolen berichten

Intro

Zoals aangekondigd in een ander topic, vindt van 28 augustus tot 31 augustus het 46th European BMW Club Meeting plaats in Zwitserland. Op zondag 31 augustus vindt er aansluitend een Z evenement plaats georganiseerd door http://www.bmwz3club.ch/ Hieronder tref je de details. Dit topic is bedoeld om de animo en daadwerkelijke aanmeldingen via het forum te verzamelen. De huidige plannen zijn gericht op een lang weekend Zwitserland :thumbup:

Voorbeeld schema

- vrijdag 28 augustus: 15.30 verzamelen regio Arnhem, vertrek richting Zwitserland. Overnachting in Zuid-Duitsland.

- zaterdag 29 augustus: 7.30 vertrek, laatste km's naar Engelberg. 9.00 verzamelen voor rit door Alpen. Overnachting omgeving Engelberg.

- zondag 30 augustus: 9.30 verzamelen Engelberg, Z-meeting. Vertrek richting NL omstreeks 15.00u.

Aanmelden & details activiteiten

Een overzicht van de activiteiten, tijdschema en mogelijkheden voor overnachtingen vind je hier (met dank aan Jos). Aanmelden bij de organisatie door middel van het formulier en reserveren hotel svp zelf regelen. Als je eea geregeld hebt, meld het even in dit topic of via PM dan werk ik het overzicht bij :rolleyes:

Geinteresseerden zijn:

- (S)toploss (Frank)

- Z3MRunner (Yangkie)

- Navigator (Frank)

- MdV (Martijn)

- Bas 1.9 Turbo

- Edwin

- Z3MRoadster (Roger)

- ...

Verder

Er vindt ook een initiatief plaats vanuit de Z3Club, wellicht worden deze op elkaar afgestemd.

Z-meeting_01.jpg

Organisation

From August 28 to August 31, 2008, the Federation of the Swiss BMW Clubs will organize the 46th European BMW Club Meeting at CH-6390 Engelberg. The Federation is looking forward to seeing many visitors from all over Europe. The Organisation Committee (OC) is composed of representatives of the Swiss BMW Clubs.

Program

Engelberg is a very worthwile trip! Take your BMW car or motorcycle on the road and enjoy a couple of wonderful days in the heart of Switzerland.

The event starts on Thursday, August 28 and ends on Sunday, August 31, 2008. We recommend arrival on Wednesday, August 27, 2008.

Beside the Concours d'Elegance and a Skill-Drive you can join several round trips (lakes, mountains, passes) and sightseeing tours. On Friday evening, we offer the possibility for an exciting dinner at 10'000 ft. on top of the Titlis. The Saturday is dedicated to the big tour over the passes and the foothills of the Alps. On Sunday 31, you can additionally enjoy the 6th Rally of the BMW Z-series cars. The OC would be proud to also meet many visitors of the European Meeting at this event in order for them to admire the approx. 300 various Z1, Z3, Z4 and Z8. All guests of the European Meeting, still present on Sunday at midday, have the chance to win a special award.

For all participants planning an longer journey, we will offer an attractive program from Sunday 24 until Wednesday 27 through Switzerland.

We aim at the friendship between BMW-Drivers, the exchange of experience and the presentation of Switzerland within Europe.

Facilities

Engelberg offers a good infrastructure and various accommodations to suit all the different needs.

2 x Hotel, 4 stars, Totally 75 double rooms and 60 single rooms = 210 beds

8 x Hotel, 3 stars, Totally 171 double rooms and 37 single rooms = 379 beds

1 x Hotel, 2 stars, 15 double rooms, 7 single rooms = 37 beds

At the moment, the OC has reserved 626 beds at a very convenient price

Hotel, 4 stars double: 100.- sfr night/person; single: 120.- sfr night/person

Hotel, 3 stars double: 75.- night/person; single: 95.- sfr night/person

Hotel, 2 stars double and single: 40.- sfr night/person

Additionally, Engelberg offers apartments, guesthouses, a youth hostel and a camping ground.

The reservations for the accommodations will be treated by Engelberg-Titlis Tourismus in Engelberg and can be done approx. as from mid of March on with a special registration form (see also under registration).

Registration

The OC is about to finishing the definitive program and the according registration forms. The announcement and the registration system for the European Meeting 2008 and the accommodations will be available on our homepage http://www.bce.bmwclubs.ch approx. as from mid of March 2008 on.

aangepast door MdV
Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt mij wel wat maar dan een deel van het programma. Zes dagen (incl. reizen) is een beetje te veel. Tenzij we met het vliegtuig gaan natuurlijk :rolleyes:

zo denk ik er ook over... we zouden kunnen overwegen op zaterdag de 30e 's ochtends vroeg te vertrekken, zaterdagnamiddag komen we aan, neuzen wat rond, eten, drinken, slapen, dan zondag de Z-tocht mee te doen. Eten, drinken, slapen en maandag zu Hause. Eén dagje vrij nemen/ omzetverlies :schater:

Het is vanuit west Nederland ongeveer 850 km rijden.

Link naar reactie
  • Administrator
Nee, was toen in Andermatt. 2005

Is dat in Andermatt? Ben ik benieuwd waar, want die vliegbasis met bunkers voor de jets komt mij daar niet bekend voor.

Link naar reactie
  • Administrator
Als het jou al niet uitmaakt, wat denk je dat het ons uitmaakt? Jij gaat er op in, wij niet.

Laat alsjeblieft maar.

Beetje vriendelijker zou niet verkeerd zijn... sjongejonge, sorry hoor :unsure:

Link naar reactie

Mijn schuld dat Rob zo reageert. :newblush: Had vanmiddag in mijn topic over de Z4 interieurlijsten gezegd dat hij de laatste tijd een beetje verlegen is en dat kan hij dus niet hebben. Gaat meteen zonder enige aanleiding vriendelijke mede forumleden afmaken :unsure:

Link naar reactie
zo denk ik er ook over... we zouden kunnen overwegen op zaterdag de 30e 's ochtends vroeg te vertrekken, zaterdagnamiddag komen we aan, neuzen wat rond, eten, drinken, slapen, dan zondag de Z-tocht mee te doen. Eten, drinken, slapen en maandag zu Hause. Eén dagje vrij nemen/ omzetverlies :schater:

Het is vanuit west Nederland ongeveer 850 km rijden.

Gaan we weer iets organiseren martijn? We hebben de vorige nog niet eens af. :schater:

Ik ben natuurlijk altijd in voor dit soort ritten. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in