Ga naar inhoud

Roger is de porker al weer zat


Z3tje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ha die Roger,

ik heb een jaartje of wat 911's gereden een Sc en een 964. de nieuwe elfjes zijn natuurlijk iets heel anders,als je een mooie mix wilt hebben tussen die twee uitersten dan kun je ook een conversie overwegen:

in jouw boxter kun je ook een 996 turbo blok monteren met natuurlijk dito aandrijfassen,remmen etc.... ideetje?

Greetz! Gman

Link naar reactie
Ha die Roger,

ik heb een jaartje of wat 911's gereden een Sc en een 964. de nieuwe elfjes zijn natuurlijk iets heel anders,als je een mooie mix wilt hebben tussen die twee uitersten dan kun je ook een conversie overwegen:

in jouw boxter kun je ook een 996 turbo blok monteren met natuurlijk dito aandrijfassen,remmen etc.... ideetje?

Greetz! Gman

Dan heb je wel iets heel bijzonders.....wist niet dat dit mogelijk was...en ben wel benieuwd hoe zoiets eruit ziet dan :thumbup:

Lijkt mij wel een zeer prijzige conversie..

Link naar reactie
Dan heb je wel iets heel bijzonders.....wist niet dat dit mogelijk was...en ben wel benieuwd hoe zoiets eruit ziet dan :thumbup:

Lijkt mij wel een zeer prijzige conversie..

waar dacht jij dat de P in Porsche voor stond???

Link naar reactie
Tis weer een stap in de goede richting zeg maar. :cooltext:
Het is zover na 3 dagen marktplaats eindelijk verkocht :thumbup: De zoektocht naar de 996 CABRIO gaat beginnen wil er weer wat langer van genieten dus meteen de juiste kleur keuze zwart/zwart. Ik zal er ook wat langer mee moeten rijden Nicole is het zat dat geleur aan de deur :party:
Link naar reactie
Het is zover na 3 dagen marktplaats eindelijk verkocht :thumbup: De zoektocht naar de 996 CABRIO gaat beginnen wil er weer wat langer van genieten dus meteen de juiste kleur keuze zwart/zwart. Ik zal er ook wat langer mee moeten rijden Nicole is het zat dat geleur aan de deur :cooltext:

Gefeliciteerd man :party: Jij bent echt een topverkoper. Ik zou de autohandel ingaan. Dikke winst en doen wat je leuk vindt.

Link naar reactie
Het is zover na 3 dagen marktplaats eindelijk verkocht :thumbup: De zoektocht naar de 996 CABRIO gaat beginnen wil er weer wat langer van genieten dus meteen de juiste kleur keuze zwart/zwart. Ik zal er ook wat langer mee moeten rijden Nicole is het zat dat geleur aan de deur :cooltext:

Gefeliciteerd, give that man a sigar :party:

Link naar reactie

Gefeliciteerd met de turbo-verkoop.

De :thumbup: coupe waar je nog naar ging kijken niks geworden?

996 Cabrio is ook mooi, naar welke motorisering ben je op zoek?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.