Ga naar inhoud

Roger is de porker al weer zat


Z3tje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het begint er op te lijken dat er een nieuwe sectie in het "off topic lounge" gemaakt kan worden: "wat is Roger's volgende wagen?"

In de advertentie staat "gaat weg wegens aanschaf 996". Nu zeggen al die nummers me niks, maar dit is dus een 996:

Porsche%20911%20type%20996.jpg

Zo eentje is dus te koop ergens in mei... :thumbup: :thumbup:

Link naar reactie

Roger is de porker al weer zat

De Porker is Roger al weer zat!!!

Link naar reactie

News travels fast, en hoewel ik mij niet verplicht voel mij te verantwoorden voor mijn daden dan toch maar. Het idee was om nog een M QPe naast de Boxster aan te schaffen. Ik heb afgelopen week 2x 600 km voor jan met de korte achternaam gereden in gezelschap van een mede forummer om naar een Z3 M QPe te kijken. Was beide niets. Ik heb op dit moment nog een optie op een Z3 M QPe van 2000 voor een redelijke prijs. Hier ga ik aankomende week naar toe, mocht dit ook niets worden dan staak ik mijn zoektocht. Ik heb namelijk geen zin om meer dan 25 k uit te geven voor een M QPe. Aangezien de Boxster een ongelofelijke lekkere rijders bak is maar ik een aantal PK's mis en dit dan de hobby auto moet worden was de keuze of een 993 of een 996. Aangezien Nicole ook met deze auto moet rijden gekozen voor een 996 vanwege zijn moderne uitstraling en een interieur met alles er op en eraan. Ik geef toe dat ik een 993 de mooiere van de 2 vind is alleen wat spartaanser uitgevoerd. '

Conclusie ik ga aankomende week nog 1x in de auto springen voor een Z3 M QPe toch nog 1000 kilometertje's. Is ook dit niets dan houd het voor mij op en ga ik voor een 996. Kan ik in ieder geval mee komen met die protserige M's in Duitsland en zien ze alleen maar de achterkant :thumbup:

Voorruit ik zal het met wat foto's proberen te onderbouwen

800pxporsche996carrera4wr7.jpg

9971f6cnta1.jpg

Nou kom maar op met de kritiek :thumbup::schater:

Link naar reactie

Jij zit stiekem interieurfoto's van een 997 te posten bij de foto van een 996.

Zo moet het zijn:

britt996interior.jpg

interior.jpg

Link naar reactie
Er is maar 1 porsche (in zoverre er een porsche is natuurlijk) en dat is de 993 als je kijkt naar de waarde is dat ook de enige die nog een beetje stabiel blijft

Dit is 1 van de 993;s wat wel de moeite is 993 biturbo

Heel erg leuk speelgoed, maar weet jij iets van de motor van de luchtgekoelde biturbo:

De auto is bij de dealer geweest:

De dealerbeurten zijn als volgt gestempeld;

  • 30.06.1995 bij 0 km
  • 14.08.1996 bij 3.800 km
  • 02.07.1997 bij 9.627 km
  • 10.09.1999 bij 16.840 km
  • 05.05.2001 bij 24.610 km
  • 02.07.2004 bij 36.002 km
  • 13.09.2006 bij 49.130 km
  • 28.12.2007 bij 56.705 km
  • huidige stand 57.955 km

En heeft bij iedere beurt een "bijna-revisie" gekregen, en om de beurt een volledige revisie. Kijk niet op van rekeningen die bij 5.000,- euro beginnen!!

Dan is het ineens niet meer zo leuk rijden....

Link naar reactie
hoewel ik mij niet verplicht voel mij te verantwoorden voor mijn daden dan toch maar.

Roger, ik denk dat menigeen van ons er stiekum ook van droomt om iedere paar maanden een erg mooie wagen uit Duitsland te halen. Hier uitgebreid van te genieten en dan weer wat nieuws te halen. Het is je wat mij betreft gegund. Zoek maar een mooie :hypocritesmiley: Coupe of een 99-nogwat uit!

Lijkt me alleen niet zo leuk als je naar wagens gaat kijken het is iedere keer (net) niks. Is voor mij destijds een reden geweest op te houden met Duitsland en een NL Z3 coupe van particulier te kopen.

Have fun met het uitzoeken van je volgende PK-monster!

Link naar reactie

zwaar :hypocritesmiley: maar toch:

Ik zit net nog wat te klikken op de site van auto Leitner. Staat ook een Ferrari voor hetzelfde bedrag als de Porsche. Indrukwekkende optielijst:

-het originele gestempelde onderhoudsboekje

-recent smetteloos taxatierapport twv 90.000,00 euro

-instructieboek auto

-instructieboek hifi installatie

-boek service adressen Ferrari

-instructieboek alarmsysteem

-garantieboek hifi installatie

-boekje Direct Line Ferrari gerantie

-diverse dealerfacturen

-3 originele sleutels

-3 originele alarmkastjes (2x zwart, 1x rood)

-complete originele gereedsschapskoffer

-originele Ferrari pyama WTF!!! een pyama! :kisstogether:

Link naar reactie

Goede vooruitzichten ;) idd die Boxters hebben gewoon te weinig power, behalve de s die komt in de richting :hypocritesmiley:

Ik ben ook een echte 993 fan maar vind de prijzen langzaam overtrokken worden, echt belachelijk. Zeker als je zoals ikke iets speciaals wil als een 4S of een S. Verder moet ik dan minimaal de nieuwere motor met variocam en 286 pk hebben die is er pas vanaf eind 1995 :angry: 277 pk is toch echt behelpen anders :kisstogether:

Als je daar tegenover de modernere 996 zet met meer power worden dat bijna koopjes. Zeker de nieuwere serie met de 320pk moter en de witte knipperlichtjes zijn mooi en helemaal weer de 4S uitvoeringen :thumbup: De turbo's blijven duur qua beurten en onderhoud.

Link naar reactie

Ik ben echt een Porsche-freak. Maar er is een type waar ik nog niet dood in gevonden wil worden en dat is de 996.

Daarom zie je ze ook voor een habbekrats te koop staan.

Oké technisch een prima auto maar dat uiterlijk had net zo goed een Fiat kunnen zijn. Geen rondiingen, geen ronde koplampen ....

Als je ergens voor gaat doe dan de 993 of de 997 maar laat die 996 staan. Zonde van je geld . een 996 brengt niets meer op straks....

Link naar reactie

Tja van mij weet je al wat of dat ik ervan vind....ik kan mij er alleen maar volledig bij aansluiten...

Zo'n Z heb je op een gegeven moment ook wel een keer gezien....en om nu alleen maar voor het forum een Z te blijven rijden....dacht het niet :blink:

Link naar reactie

Ik vind de porsche idd ook een hele mooie auto en vandaar dat ik deze advertentie dus tegen kwam tijdens mijn zoektocht naar een Boxster .

De z3 is zo'n burgerl.....n auto geworden dat ik ook dringend op zoek ben naar iets anders.

Je hebt groot gelijk Roger, succes met je zoektocht.

:blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.