Ga naar inhoud

North Sea ///M festival

(S)toploss

Aanbevolen berichten

Omdat er kennelijk veel behoefte is aan een M-meeting zal deze op XXXXXX plaatsvinden onder het motto North Sea :wave: festival. Waar? Aan de kust natuurlijk :ph34r: De organisatoren (MdV en (S)toploss) zullen een korte toertocht uitzetten door Noord-Holland die zoveel mogelijk langs en door het kustgebied zal gaan. Meest belangrijk is natuurlijk het bewonderen van de ///M's en een gezellig samenzijn. Het idee is gisteren min of meer spontaan ontstaan en alles moet nog ingevuld worden maar zet deze datum maar vast in je agenda. Verzamelplaats zal ergens tussen Zandvoort en Wijk aan Zee zijn, niet te vroeg (uur of 11.00 ?)zodat ook forumleden uit het zuiden en oosten kunnen deelnemen. En om de storm van kritiek alvast voor te zijn, het is een :rolleyes: meeting maar alle andere ZZZ(Z) 's worden gedoogd :fiew: Voor diner en lunch wordt natuurlijk gezorgd. Meld je vast aan en nadere info volgt zo snel mogelijk.

EDIT 24-03

Als gevolg van afwezigheid van een behoorlijk aantal ///M rijders op 3 mei is de meeting uitgesteld tot een nader te bepalen datum na augustus

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geen idee David maar aangezien er niets concreets komt hebben Martijn en ik het plan opgevat om op 3 mei een meeting te organiseren. We kunnen wel blijven wachten maar misschien komt die van Yucel wel nooit van de grond. En als die van hem toch doorgaat dan doen we het twee weken later gewoon nog een keer over. Er zijn altijd mensen die op een van beide data niet kunnen en/of het leuk vinden om twee weken later weer te komen.

Link naar reactie

Nu snap ik waarom Edwin mij mailde met de vraag wanneer wij ook alweer de familie-reunie hebben... dat is dus op 3 mei.

Dus wij kunnen niet maar hebben gelukkig een ander leuk uitje! Veel plezier allemaal!

Link naar reactie

jammer,dan vier ik mijn verjaardag,EN moet werken.

iedereen ,have fun!!

Dus wij kunnen niet maar hebben gelukkig een ander leuk uitje!

<_< :sleepy:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in