Ga naar inhoud

wellicht toch verkoop van onze z3

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal.

Onze z3 is uit mei 1996 en al zijn hele leven bij ons in de fam.

Moeder heeft hem gekocht in belgie en ik heb hem vleden jaar naar NL gehaald.

Gezien ik onze boodschappen auto een fiat uno kort gereden heb zal en is de z3 weer tot dagelijkse vervoermiddel toegetreden.

Gezien de gezins situatie en de drukte werd er weining gereden in de z3.

Nu overweeg ik om hem te verkopen en een nieuwe fiat 500 welke toch iets praktischer is te gaan aanschaffen.

Nu is mijn vraag wat de gemiddelde prijs is voor een z3 1.9s uit mei 1996 (geen marktplaats rommel) overigens zullen er ook veel goede exemplaren bij staan.

De auto heeft gelopen 109.000 km aantoonbaar door boekjes en is pas gelden voorzien van nieuwe schijven voor en koppelings plaat)

verder is de auto schade vrij en heeft airco originele radio en alles zit er nog bij zoals wind stop afdekhoes ect ect.

Veder is de auto voorzien van 17 inc lm velgen welke net als nieuw zijn, het zijn overigen de krijspaak met schoeven en chroom rand en nieuwe banden origineel bmw breedte set.

tevens is de auto voorzien van een eisenmaan dubbel en een veerpootbrug

kleur zilvergrijs rood leer int alles origineel.

kap is al nieuwe en alles werkt perfect.

Auto heeft geen schade en ziet er zeer goed uit!!!

graag hoor ik jullie mening hoe dit aan te pakken.

mvg

eric

:unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Nu is mijn vraag wat de gemiddelde prijs is voor een z3 1.9s uit mei 1996 (geen marktplaats rommel) ov

15.ooo vragen en met iets minder genoegen nemen?

Bovendien kijken wat de Fiat-dealer geeft als inruil (en even meewegen wat je aan korting krijgt zonder inruil)

Link naar reactie

Deze auto voor 15.000 op Marktplaats plaatsen zal niet werken. Dat kan ik je op een briefje meegeven, tenzij je voor wreed veel euro's aan opties op de Z hebt. Marktplaats trekt een hoop koopjesjagers die, vooral wat betreft de z3, onder de 10.000 willen blijven. Je moet het echt hebben van liefhebbers en die weten de weg naar het z3forum te vinden! Dat heb ik ervaren met de verkoop van m'n 1.8. Dus plaats een uitgebreide advertentie hier bij 'te koop'.

Overigens lijkt 15.000 me iets aan de hoge kant voor een 1.9 uit 1996. Je moet wel reeël blijven. Kijk wat ze gemiddeld kosten op andere sites en gooi daar wat boven op (of haal er wat van af - werkt ook). Zo zoeken de meeste kopers naar je auto.

--

PS - je kunt de auto ook 'kaal' tegen een laag bedrag aanbieden (originalo) en dan de koper de opties (velgen/veerpootbrug/uitlaat enz..) tegen meerprijs aanbieden of los verkopen op MP. Dat heb ik ook gedaan en toen was ie sneller verkocht.

Link naar reactie
Deze auto voor 15.000 op Marktplaats plaatsen zal niet werken. Dat kan ik je op een briefje meegeven, tenzij je voor wreed veel euro's aan opties op de Z hebt. Marktplaats trekt een hoop koopjesjagers die, vooral wat betreft de z3, onder de 10.000 willen blijven.

helemaal mee eens,had ik ook met mijn 1.8

PS - je kunt de auto ook 'kaal' tegen een laag bedrag aanbieden (originalo) en dan de koper de opties (velgen/veerpootbrug/uitlaat enz..) tegen meerprijs aanbieden of los verkopen op MP. Dat heb ik ook gedaan en toen was ie sneller verkocht.

let er wel op dat je al dat extra's wat je er dan van af haalt NIET op de advertentie meld.

Link naar reactie
let er wel op dat je al dat extra's wat je er dan van af haalt NIET op de advertentie meld.

Uiteraard, anders ben je aan het 'neppen' en dat willen we niet...

(ik had staan 'overname opties -zoals m3 velgen/hardtop etc..- tegen meerprijs bespreekbaar')

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in