Ga naar inhoud

BMW service improved...


Blackadder

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

'dan kan ik het ook': ja, dat is de bedoeling. Nu ja, niet helemaal: niet jij en ik moeten het kunnen, maar wel die jongelingen die net van de technische school af komen.

Past deze bril? Ja? Dan bent u nu gecertificeerd monteur!

Moet je eens indenken wat dat aan loon- en scholingskosten scheelt...

En tja, echte monteurs? Die sterven op deze manier langzaam uit, ben ik bang. Net zoals echte schoenmakers, klokkenmakers, radioreparateurs enzovoort.

Lijkt me wel gaaf om die filmpjes te maken, trouwens. Dan moet je toch op zijn minst alles één keertje uitproberen. En gelijk met de nieuwste modellen natuurlijk. Waar kan ik mij aanmelden? :thumbup:

Lijkt me nabije toekomst.

Link naar reactie

Zou me niet happy voelen wanneer op deze manier gerepareerd wordt. Wie controleerd of de "monteur" wel alle handelingen correct uitvoert? Paar bouten niet of helemaal vastdraaien etc ?

Monteur hoeft helemaal niet meer te denken, kunnen ze net zo goed gelijk een robot inschakelen.

Heb ik meer vertrouwen in.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.