Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 15 maart 2008 Administrator Delen Geplaatst: 15 maart 2008 Met een erg snelle Kubica, die door een klein foutje nét de pole mis liep, op P2 en Heidfeld op P5 belooft dit volgens mij een mooie race te worden!Mijn voorspelling:1. Kubica2. Hamilton3. Heidfeld4. Massa5. Vettel6. Raikkonen Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 15 maart 2008 Delen Geplaatst: 15 maart 2008 Beloftevolle start voor BMW.Kunnen we misschien nog een Grand Prix tourtocht naar duitsland organiseren. Ook leuk!! Quote Link naar reactie
M@r© Geplaatst: 15 maart 2008 Delen Geplaatst: 15 maart 2008 BMW leek er niet goed bij te zitten... Wel mooi dat ze er nu toch wel staan! sowieso een leuk idee om naar een F1 race te gaan. Dit jaar helaas op de hockenheimring (wat verder dan de nurburgring), maar Spa staat ook op de kalender! Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 BMW start met 2e plaats. Niet slecht. Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 Jammer dat Hamilton heeft gewonnen, ben ik geen fan van Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 schreef z3mroadster: Jammer dat Hamilton heeft gewonnen, ben ik geen fan van Alleen omdat ie met een Mercedes rijd Quote Link naar reactie
bert888 Geplaatst: 21 maart 2008 Delen Geplaatst: 21 maart 2008 hier kun je online live de vrijdagtrainingen kijken.prima kwaliteit.zonder commentaar.http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1...lcastPlayer.swf Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 BMW heeft vandaag in Bahrein eerste pole position. Wordt een mooi seizoen als dit zo door gaat. Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 [flauw modus] het is natuurlijk niet voor niets een "pole" position [/flauw modus] Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 Géweldig...Pole position is in de F1 al een overwinning op Zich... Laten wij het als BMW liefhebbers vieren en hopen dat Kubica niet met een Zo goed als lege tank heeft gereden.De wedstrijd van morgen kan vanaf de eerste bocht voor ons flink mis gaan. Kaarsje aansteken ?... Quote Link naar reactie
bling Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 schreef The Shrike: [flauw modus] het is natuurlijk niet voor niets een "pole" position [/flauw modus] Oh ja, het is voor de uitspraak Koebizja en niet Koebika. Kan iemand dat eens aan de vrienden van RTL vertellen? Quote Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Administrator Delen Geplaatst: 6 april 2008 Ondanks dat Kubica z'n pole niet in winst heeft kunnen omzetten, gaat BMW wel mooi aan de leiding in het kampioenschap!! Quote Link naar reactie
wheelz Geplaatst: 6 april 2008 Delen Geplaatst: 6 april 2008 Echt briljant hoe goed de bmw's zijn, dat belooft een hels gevecht te gaan worden in Barcelona. Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 6 april 2008 Delen Geplaatst: 6 april 2008 schreef wheelz: Echt briljant hoe goed de bmw's zijn, dat belooft een hels gevecht te gaan worden in Barcelona.Ik begreep dat op het rechte eind 6 km/uur tekort kwamen op de Ferraries. Dat moet toch op te lossen zijn. De BMW's zijn ogenschijnlijk betrouwbaar en ze hebben geen brokkenpiloten achter het stuur.Vriend Hamilton begint het steeds slechter te doen. Het wonderboy gehalte is snel verdwenen.Het wordt geen Ferrari versus Mercedes maar Ferrari versus BMW als het zo door gaat. Quote Link naar reactie
Harold Geplaatst: 7 april 2008 Delen Geplaatst: 7 april 2008 schreef Shayman: Oh ja, het is voor de uitspraak Koebizja en niet Koebika. Kan iemand dat eens aan de vrienden van RTL vertellen?Dat zal Kubica zelf wel vaker moeten uitleggen buiten Polen :foto: Ik stoor me meer aan die hitserige emotie-commentator Olaf Mol... Doe mij maar het commentaar op "de Belg". Kun je ook beter bij in slaap vallen als de Ferrari's weer eens tig rondes vooraan rijden... ;) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 7 april 2008 Delen Geplaatst: 7 april 2008 Geld speelt een grote rol en daar hebben ze bij ferrari zat van. Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Nú op RTL 7, de knotsgekke race van Montreal Canada...De beste kans voor het BMW Team om hun eerste race te winnen, fingers crossed... Misschien wel een 'een/tweetje'... Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Ik word gék... :banaan: Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Dit gaat een historisch moment worden... :banaan: Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Nog maar anderhalf rondje... :banaan: Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 de buit is binnen. Knap hoor. Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 BMW, één en twee in Montreal... :banaan: :groupwave: Je Zou maar een Montrealblauwe Z3 hebben... :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 schreef MdV: BMW :banaan:Zeg maar BMW :groupwave: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: Ik ga me hélemaal stuk Zuipen... Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Dat wordt leuk in GP belgie!!BMW eerste zege Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.