Ga naar inhoud

Formule 1 2008 weer van start

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Met een erg snelle Kubica, die door een klein foutje nét de pole mis liep, op P2 en Heidfeld op P5 belooft dit volgens mij een mooie race te worden!

Mijn voorspelling:

1. Kubica

2. Hamilton

3. Heidfeld

4. Massa

5. Vettel

6. Raikkonen

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

BMW leek er niet goed bij te zitten... Wel mooi dat ze er nu toch wel staan! :newblush:

sowieso een leuk idee om naar een F1 race te gaan. Dit jaar helaas op de hockenheimring (wat verder dan de nurburgring), maar Spa staat ook op de kalender!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Géweldig...Pole position is in de F1 al een overwinning op Zich... :thumbup:

Laten wij het als BMW liefhebbers vieren en hopen dat Kubica niet met een Zo goed als lege tank heeft gereden.

De wedstrijd van morgen kan vanaf de eerste bocht voor ons flink mis gaan.

Kaarsje aansteken ?... :angry:

Link naar reactie
  • Administrator

Ondanks dat Kubica z'n pole niet in winst heeft kunnen omzetten, gaat BMW wel mooi aan de leiding in het kampioenschap!!

Link naar reactie
Echt briljant hoe goed de bmw's zijn, dat belooft een hels gevecht te gaan worden in Barcelona.

Ik begreep dat op het rechte eind 6 km/uur tekort kwamen op de Ferraries. Dat moet toch op te lossen zijn. :rolleyes:

De BMW's zijn ogenschijnlijk betrouwbaar en ze hebben geen brokkenpiloten achter het stuur.

Vriend Hamilton begint het steeds slechter te doen. Het wonderboy gehalte is snel verdwenen.

Het wordt geen Ferrari versus Mercedes maar Ferrari versus BMW als het zo door gaat.

Link naar reactie
Oh ja, het is voor de uitspraak Koebizja en niet Koebika. Kan iemand dat eens aan de vrienden van RTL vertellen?

Dat zal Kubica zelf wel vaker moeten uitleggen buiten Polen :foto: Ik stoor me meer aan die hitserige emotie-commentator Olaf Mol... Doe mij maar het commentaar op "de Belg". Kun je ook beter bij in slaap vallen als de Ferrari's weer eens tig rondes vooraan rijden... ;)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Nú op RTL 7, de knotsgekke race van Montreal Canada...

De beste kans voor het BMW Team om hun eerste race te winnen, fingers crossed... :angry:

Misschien wel een 'een/tweetje'... <_<

Link naar reactie

BMW, één en twee in Montreal... :banaan: :groupwave: :groupwave:

Je Zou maar een Montrealblauwe Z3 hebben... :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank:

Link naar reactie
BMW :banaan:

Zeg maar BMW :groupwave: :groupwave: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Ik ga me hélemaal stuk Zuipen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in