Ga naar inhoud

Dit is echt erg...

Harold

Aanbevolen berichten

Kijk ik gisteren, 11 maart met een half oog naar "Een Vandaag". Een onderwerp over een jochie dat de jongste schrijver van Nederland is, die gaat op bezoek bij oude rot in het vak Bernlef. Zo komen ze op het onderwerp jong en oud en vervolgens (na een close-up van iemand met botoxspuiten in haar gezicht :m: ) komt opeens, of all people, Marijke Helwegen in beeld. Voor haar huis denk ik. En wat staat daar op de oprit? Zag ik het echt goed? Nee toch? Even naar uitzendinggemist.nl, en inderdaad: twee auto's, waarvan de voorste een.... zwarte ZZZ met bagagerekje.. ;) :m: :m:

O wat is dit erg... Laten we onmiddellijk afspreken dit onder ons te houden. Anders wordt het nog leuk tijdens een verjaardag: "O, jij rijdt toch in dezelfde auto als dat siliconending" :kisstogether:

Misschien kunnen we ons er nog uitkletsen met: "Dat is dan ook letterlijk het enige waar ze een goede smaak in heeft!", maar het blijft erg....

http://player.omroep.nl/?aflID=6667599&amp...48c230e8a033645

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze reed al jaren terug in een Z3, ja. Da's bekend. Of die opname die gisteren werd uitgezonden actueel is, is nog maar de vraag. Ik zag 'm ook. Denk dat ze een stukje hebben uitgezocht om wat ze daar zegt, de actualiteit zal van minder belang zijn. Misschien rijdt ze inmiddels in een Boxster. In dat geval waarschijnlijk met een rose interieur. :kisstogether:

Link naar reactie
Henk, we zien je nog maar weinig hier ................

Heb naast mn oude bmw z3tje en een oude (houten, latten gebouwde!) olympiajol nu ook nog een oude kajuitzeilboot gekocht (30 voet=9,2 meter) met achterstallig onderhoud, die volgende week in het water moet. Dus druk, druk, druk, maar heel leuk!

Link naar reactie
Het kan nog gekker.... zoek maar eens op Jocelyn Wildenstein.

:guitar: nou Bas, hoef gelijk mn ontbijt niet meer... :kisstogether::kisstogether:

Jocelyn-Wildenstein.JPG

PS is dit nou mislukte plastische chirurgie, stond ze enigszins achteraan bij het uitdelen van de hoofden of speelt hier iets anders (ziekte oid)?

Link naar reactie
PS is dit nou mislukte plastische chirurgie, stond ze enigszins achteraan bij het uitdelen van de hoofden of speelt hier iets anders (ziekte oid)?

Voor wat ik weet is er voor 4 miljoen verbouwd.... (zoek in wikipedia... is bijna gegarandeerd 100% virusvrij!)

Link naar reactie
Dat risico loop je altijd op het boze internet. Heeft natuurlijk niets te maken met zoeken op naam.

Ooohhhh, dat wist ik niet... <_< :sleepy: ...

De link onder de Wikipedia-link is een virus... laten we het dan zo formuleren.

En uiteraard heeft dat niks te maken met "zoeken op naam", maar blijkbaar heeft de een of andere virusbouwer gedacht dat een veel ge-google-de naam een leuke was om een virus aan te hangen.

Maar wees vrij om te zoeken en te klikken... ik dacht dat het wel netjes was om het even te melden... :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in