Ga naar inhoud

ongelukje gehad!!


zonnewille

Aanbevolen berichten

Hallo liefhebbers,

Ik heb een klein ongelukje gehad met de Z3 en o.a. mijn linkerkoplamp aan diggelen.

Ik heb een Z3 uit 1997 en wil eigenlijk overstappen op koplampen met witte knipperlichten.

Al dan niet met chromen ringen.

Nu heb ik vernomen dat er dan geen stadslicht meer op zit omdat de nieuwere typen dit in de bumper hebben.

Hoe kan ik dit toch realiseren?

Of bestaan er koplampen met én witte knipper én stadslicht?

Graag en reactie.

Ook wil ik eventueel iemand die een perfect omgebouwde set aanbiedt graag een bod doen(wel met hoogteverstelling)

mvg

rené

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer van het ongelukje René.

Maar haal je stadslicht en de contourlichtjes in de bumper niet door elkaar ?

Je hebt toch altijd gedimd stadslicht en grootlicht in je auto ?

Later werden de contourlichtjes in de voorbumper standaard.

Als je het mooi vindt kun je overwegen om units te plaatsen met chrome ringen om de lampen (Face-lift units, Zullen we maar Zeggen.)

Er loopt ook nog een draadje met andere, héle mooie units, maar daar moet ik even naar Zoeken...Gevonden, klik hier...

En ook nog betaalbaar... ;)

Link naar reactie

Volgens mij heeft Zonnewille gelijk.

Bij de 4cyl zitten de stadlichten in de gewone koplamp units en zitten er geen lichtjes aan de zijkant van de voorbumper.

Bij de 6cyl zitter er géén stadslichten in de koplamp unit, maar enkel aan de zijkant van de voorbumper.

Als Zonnewille dus 6cyl koplampen plaatst (en hierin écht geen mogelijkheid voor stadslichten is) zal hij de zijlichtjes ook moeten plaatsen.

Misschien is het echter zo dat bij de 6cyl komplampen wel een aansluiting is voor stadslicht, maar deze niet gebruikt wordt.

Zonnewille, kijk eens op www.realoem.com en vergelijk de onderdeelnummers van 4- en 6 cilinder koplampen van hetzelfde bouwjaar. Misschien zijn ze gelijk.

Link naar reactie

Hallo Zonnewille,

Je kan de koplampunits van de 6 cilinder modellen ( met brede achterkant ) gewoon gebruiken hoor, want de sparing waar de stadslichtjes ( voor de 4cilinder modellen ) inkomen zitten ook op de 6 cilinder uitvoeringen.

Je moet deze alleen even doordrukken.

Ik heb het ook al eens gedaan bij m'n vorige zzz

Succes :thumbup:

Link naar reactie
Hallo Zonnewille,

Je kan de koplampunits van de 6 cilinder modellen ( met brede achterkant ) gewoon gebruiken hoor, want de sparing waar de stadslichtjes ( voor de 4cilinder modellen ) inkomen zitten ook op de 6 cilinder uitvoeringen.

Je moet deze alleen even doordrukken.

Ik heb het ook al eens gedaan bij m'n vorige zzz

Succes :blink:

Dit is nog eens een goede reply :offtopic:

Zonnewille is er direct mee geholpen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.