Ga naar inhoud

DDWAIII alarm

pididi

Aanbevolen berichten

Hallo mede Z3 rijders,

Ik ben op zoek naar een installatie schema of installatie manual van een achteraf aangebracht DDWAIII alarm.

Dit alarm is inclusief een ultrasoondetector.

Om deze detector gaat het nu.

Volgens de garage is deze defect, doch ik twijfel hieraan.

Wie kan mij helpen of heeft hier ervaring mee?

Het betreft een BMW Z3 roadster uit 1997

Alvast bedankt

pididi

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als ik het helemaal goed heb, zou de ultrasoondetector vooral dienst doen wanneer een ruit wordt gebroken en kan je dit testen door met een munt op het raam te tikken, geeft het alarm geen sjoege is de detector waarschijnlijk defect.

Let op hoe hard je op de ruit tikt.......hard genoeg om de vibratie van een gebroken ruit te simuleren, maar niet zo hard dat je je ruit breekt....lol....

Als mijn verhaal niet klopt wordt dit ongetwijfeld snel gecorrigeerd, succes.

Link naar reactie

Beste Pididi,

Allereerst welkom hier op het forum :rolleyes:

Over het algemeen wordt het wel gewaardeerd eerst even onderstaand topic te lezen alvorens een 1e post te plaatsen.Natuurlijk is niets verplicht maar het wordt wel gewaardeerd. :

Aanmelden

Met je vraag kan ik helaas verder niet helpen.

Gr,

David

Link naar reactie

pididi

1.8 member

*

Groep: Members

Sinds: 20 April 2007

Gebruiker Nr.: 1.073 :m::thumbup:

ik weet ook geen antwoord op je vraag,maar anderen zullen jou vraag zeker kunnen beantwoorden. :rolleyes:

Link naar reactie

Welkom.

Als je me even een PB stuurt met een gewoon e-mailadres, dan kan ik je een PDF-bestand van 3MB proberen te mailen: digitale_diebstahlwarnanlage_ddwa3_146.

Ik heb er even snel doorheen gebladerd, maar niets over een ultrasoondetector gelezen. Weet je wel zeker dat die er in zit? De BMW dealer zei van de mijne ook dat die kapot was. Een gezellig robbertje goed zoeken samen met Roodkapje onthulde dat er bij mij helemaal geen interieuralarmdetectie in zit....

Link naar reactie

quote name='Tja' date='19 Feb 2008, 19:14' post='134859']

Welkom.

Als je me even een PB stuurt met een gewoon e-mailadres, dan kan ik je een PDF-bestand van 3MB proberen te mailen: digitale_diebstahlwarnanlage_ddwa3_146.

Ik heb er even snel doorheen gebladerd, maar niets over een ultrasoondetector gelezen. Weet je wel zeker dat die er in zit? De BMW dealer zei van de mijne ook dat die kapot was. Een gezellig robbertje goed zoeken samen met Roodkapje onthulde dat er bij mij helemaal geen interieuralarmdetectie in zit....

Link naar reactie
Ik heb een foto toegevoegd van de detector en waar die zit.
Mmmmmm zzziet er niet Duits uit. Kan iemand bevestigen of dit een originele unit is?

En nog een vraag aan jou: heeft het ding ooit wel gewerkt?

Ik mail die PDF even naar je. Misschien handig om daarna je e-mailadres even weg te halen, want wie weet hoeveel spam dat anders gaat opleveren. EDIT: Done. R.

Link naar reactie
Mmmmmm zzziet er niet Duits uit. Kan iemand bevestigen of dit een originele unit is?

En nog een vraag aan jou: heeft het ding ooit wel gewerkt?

Ik mail die PDF even naar je. Misschien handig om daarna je e-mailadres even weg te halen, want wie weet hoeveel spam dat anders gaat opleveren.

Helaas nooit gecontroleerd.

Heb de z3 nu een jaar.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in