Ga naar inhoud

Kan ieMand Me even tegenhouden

Z3Midlife

Aanbevolen berichten

Beste forumisten,

Onlangs een mooie Z3 2.8 gekocht montrealblauw, 1997, 90000km.

Rijdt super, mag wat meer power vind ik in middengebied maar toch prima.

Heb vrijdag in Yangkie M gereden en dat was lekker, uh super.

Zag op marktplaats een M te koop van maart 1997 van Jorg Oostma die bezig is met een Z4 te kopen.

Hij wil kijken of hij zijn M particulier kan verkopen en dan met korting de Z4 kopen, goeie gedachte toch!

Dealer wil 17000 euri's geven als inruil voor zijn M, deze heeft 116000Km gedraaid en heeft alle servicebeurten gehad bij de bmw dealer,

boekjes gezien vandaag. Ook even gereden , lekker dus, mooie stoelen, mooie dubbele uitlaat, mooi geluid.

Hij wil hem dan aan mij kwijt voor 16750 euri's

Heeft iemand hier een M met zoveel km's en kan zeggen dat het niet uitmaakt dat ie al 116000 gedraaid heeft?

De M heeft wel al de modificaties gehad die bmw voorschrijft, iets met de dubbele vanos?

Ik twijfel dus om mijn 2.8 in te ruilen en dan jorg het verschil geven. Of dus de mijne upgraden met :

Sportstoelen

Veerpootbrug

Wiite lichten rondom

M-Kiewen

Dubbele uitlaat

Sportvering

groter spruitstuk.

Wat een dilemma he,

Grtz hans

dsc00972fs6.jpg

dsc00975ww2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ligt een beetje aan wat je met de auto wil doen, puur voor de hobby zou ik vcor de ///M gaan Dan wel nog eens 1000 euro extra reserveren om de lagerschalen te vervangen, dan loop je bij de ///M met deze Km stand en een goede onderhoudshistorie weinig meer risico dan de 2.8. In het ergste geval sneuvelt je VANOS nog :newblush:

De prijs is iig heel erg scherp.

Ga je de auto dagelijks gebruiken als Km vreter is de 2.8 de betere keuze.

Link naar reactie
Ligt een beetje aan wat je met de auto wil doen, puur voor de hobby zou ik vcor de ///M gaan Dan wel nog eens 1000 euro extra reserveren om de lagerschalen te vervangen, dan loop je bij de ///M met deze Km stand en een goede onderhoudshistorie weinig meer risico dan de 2.8. In het ergste geval sneuvelt je VANOS nog :newblush:

De prijs is iig heel erg scherp.

Ga je de auto dagelijks gebruiken als Km vreter is de 2.8 de betere keuze.

Mijn hart klopt sneller bij de M als bij de 2.8 durf ik te zeggen , ik rijdt 30km p/d dus da's niet veel.

Poetsen vind ik leuk en hem dan bewonderen ;-)

Wat zijn lagerschalen?

Gr hans

Link naar reactie

ik sluit me volledig aan bij Pierre. De 2.8 leent zich beter voor dagelijks gebruik, vraagprijs die er nu ligt is scherp (pas maar op dat niemand anders er mee aan de haal gaat :newblush: ).

Het virus had mij ook gegrepen na een rit in de :thumbup: van Roger, dat ebte toen weer een beetje weg maar uiteindelijk toch toegegeven :thumbup: ik heb nog geen seconde spijt gehad en geniet van iedere kilo <_< eter.

Het geld voor de mods die je noemt voor de 2.8, zou ik aanwenden voor een échte upgrade.

Edit: lagerschalen, zie hier

aangepast door MdV
Link naar reactie

ik wil je absoluut niet opnaaien, vind het geweldig dat je voor de upgrade gaat :thumbup: maar hou er serieus rekening mee dat de :newblush: voor deze vraagprijs, erg snel van eigenaar kan wisselen... of de vraagprijs van de 2.8 voor hetzelfde gaat zorgen, betwijfel ik.

Link naar reactie
Ik haal ze steeds door elkaar sorry
We lijken ook heel veel op elkaar Yangkee kan alleen niet zo goed karten :schater: Maar even zonder flauwekul, ik zou de 2.8 z.s.m. verkopen dus niet de hoofdprijs vragen en meteen deze M aanschaffen. Lijkt mij een koopje als iemand buiten het forum om dit topic leest en op zoek is naar een M dan vis je achter het net. Voordat iemand naar mij gaat wijzen ik heb geen belang heb zojuist een nieuw speeltje gekocht :newblush:
Link naar reactie
ik wil je absoluut niet opnaaien, vind het geweldig dat je voor de upgrade gaat :thumbup: maar hou er serieus rekening mee dat de :newblush: voor deze vraagprijs, erg snel van eigenaar kan wisselen... of de vraagprijs van de 2.8 voor hetzelfde gaat zorgen, betwijfel ik.

Ja het is een vraagprijs met speling uiteraard ;-)

Link naar reactie

Mmederijders, ik had vandaag jorg (eigenaar van de M)

aan de lijn maar ik vertrouw de zaak niet helemaal.

ook ekris gebeld waar die in 2007 een beurt heeft gehad was niet echt enthousiast.

Ik laat deze staan en ga rustig op zoek naar een betere M. ik zal me rustig houden en de tijd nemen :newblush:

bedankt voor jullie tips.

Link naar reactie

beter ten halve gekeerd.....

het was ook te mooi om waar te zijn, die prijs. Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen. Een goede M kost toch meer geld.

met de 2.8 ben je ook niet gestraft, geniet er nog een poosje van!

Blijft wel de vraag: upgrade van de 2.8 of doorsparen voor een :newblush: ???

Link naar reactie
Mmederijders, ik had vandaag jorg (eigenaar van de M)

aan de lijn maar ik vertrouw de zaak niet helemaal.

ook ekris gebeld waar die in 2007 een beurt heeft gehad was niet echt enthousiast.

Ik laat deze staan en ga rustig op zoek naar een betere M. ik zal me rustig houden en de tijd nemen :newblush:

bedankt voor jullie tips.

balen voor je! altijd verstandig om naast de droge feiten, ook op je intuitie af te gaan. Wellicht ongepast, maar mn nieuwsgierigheid is wel gewekt wat je getriggerd heeft er van af te zien. De zoektocht naar een andere :thumbup: .. have fun :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in