Ga naar inhoud

Gouden M

Roodkapje

Aanbevolen berichten

• Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Och, veel kolder, af en toe mijn best gedaan iets zinnigs te posten. Toevallig vroeg ingestapt op dit forum. Veel meegemaakt met veel members, sommige zie je nooit meer, anderen gelukkig nog steeds. Hoogtepunt voor mij: alle toerritten en de klusdagen, absoluut dieptepunt het overlijden van Ellie. Ik relativeer daarom met respect op een aantal fronten de gelukwensen met de 10.000 posts. Niettemin en vanzelfsprekend: dank!

Link naar reactie

Rob, ook wij hebben wel eens een kortstondige 'discussie' :unsure: gehad, maar wil uitspreken dat ik bijzonder veel respect heb voor de mens achter de login, om het zo maar te zeggen. En dat respect maakt het aanzienlijk gemakkelijker om de scherpe post af en toe te relativeren :thumbup: Je bent een klasse vent, die het Z-forum karakter geeft. In leuke, positieve situaties en helaas ook in geval van minder rooskleurige gebeurtenissen. Gefeliciteerd met je bling gm.gif status!

Groet!

Martijn

Link naar reactie

Wat een flauwekul om hiervoor een topic te openen, die gouden M heeft niet zozeer met zijn posts te maken maar alles met zijn leeftijd :thumbup: Rob man gefeliciteerd en lekker blijven posten ik geniet er iedere keer van :newblush:

PS, hebben wij al een foto van je interieur gezien :thumbup::schater:

Link naar reactie
Moet wel zeggen dat je timing perfect is betreffende aankoop M en bereiken van golden M status... :thumbup::(

Der Alte ZZZou weist was er ///Macht... :m: ...Gratuliere mein freund... :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in