Ga naar inhoud

Ik zoek een Z3 ....

for-rent

Aanbevolen berichten

:kisstogether:

vraag verwijderd zodat zwager het bericht niet "per ongeluk" kan lezen.

btw, het is gelukt , heel wonderlijk... via een vriend van een collega , en daar weer een zuster van. Die vond het zo'n leuk idee en verleend zonder tegenprestatie haar medewerking. GEWELDIG :groupwave:

Toch bedankt voor het meedenken/leven ;)

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Z3M runner en Rob,

Bedankt voor jullie meedenken ;) , echter deze bedrijven bestaan niet meer ( Lion's Cars ) Classic Rent heeft geen Z3, wel Z4.

De vervoering had heel vroeger een Z3, nu niet meer.

Verschillende lokale BMW-dealers gebeld, zijn niet geinterresseerd.

Docx.be, geen Z3.

Kortom, echt wel gezocht en geinformeerd bij deze bedrijven, helaas zonder suc6.

Adriol,

Bedankt voor de tip , ga straks even bellen.

:oops:

Link naar reactie
Zo moeilijk lijkt me dat allemaal niet. Google geeft er al een paar aan. :newblush:

Rob was ff vergeten dat Google niet controleert wanneer een website voor het laatst is bewerkt. Het internet bestaat nu een jaar of 15 en er komt dus steeds meer ouwe meuk. Google heeft zijn bots nog niet de opdracht gegeven (denk ik) om de laatste update datum te controleren en dat mee te laten wegen in de ranking. Sommige bedrijven moet je echt alles uitleggen, dus misschien ga ik het ze een keer vertellen.

For Rent. Succes met de zoektocht. Misschien handig om je regio ff te melden. Als er nog dochters in het spel zijn (30 jaar getrouwd!) dan kan dat ook meewegen in het aanbod van sommige mensen (vooral als ze streepjesoverhemden dragen).

Link naar reactie
For Rent. Succes met de zoektocht. Misschien handig om je regio ff te melden. Als er nog dochters in het spel zijn (30 jaar getrouwd!) dan kan dat ook meewegen in het aanbod van sommige mensen (vooral als ze streepjesoverhemden dragen).

Ja, nou je het zo zegt!

Indien for-rent mij zijn nichtje een paar dagen wil uitlenen ... mag de Z3 met hem mee :schater::schater::schater:

Of bedoelde je dat niet? :newblush:

Link naar reactie

Super leuk idee!

Alleen, ik zal maar eerlijk zijn... ik leen mijn auto niet eens uit aan bekenden... laat staan voor een paar dagen... laat staan aan een wildvreemde die 'm dan ook weer "uitleent" aan een andere wildvreemde :newblush: .

Wens je in ieder geval veel suces met je zoektocht en ik hoop van harte dat het lukt.

Link naar reactie

:thumbup:-->

QUOTE(Richard B @ 18 Feb 2008, 23:31)
Cabriorent.nl en daar is tie :rolleyes:

Maar hebben Ze ook die o Zó bijZondere Z3 ? Die Zie ik namelijk niet in het overZicht staan...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in