Ga naar inhoud

Wiechers veerpootbrug

IvoZ3

Aanbevolen berichten

Vandaag bij Ruud voor onderhoud.

Ik had nog steeds last van spoorvorming. Na montage van :m: draagarmrubbers en een Wiechers veerpootbrug is het een wereld van verschil. Vanmiddag zelfde traject wat ik dagelijks rijd gereden en spoorvorming is nagenoeg verdwenen.

Oja en eindelijk heb ik ook mijn kofferbaklipje hè hè....

Zinvolle dag kan ik wel zeggen met een(meervoud) lekker bakkie pleur.....

z304022008005rr7.jpg

z304022008006qu0.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Staat toch wel stoer onder de kap. :m: Als je je ooit zou vervelen, wil je dan eens de brug verwijderen en je bevindingen posten? Kan tussen mijn oren zitten, maar ik vind de voorkant zenuwachtig worden met zo'n brug. :m: Moet ik wel bij vermelden dat mijn fusees ook vervangen zijn door versterkte exemplaren.

Link naar reactie

Ik heb ook zo mijn twijfels zijn het nu de M rubbers of de brug?

Bij 120km lijkt het wel of er wat ruimte ergens zit,had ik volgen mijn zonder de brug niet.

Ik dacht dat het verbeelding was maar als ik Sledge zo hoor ga ik het toch eens zonder brug proberen.

Maar wel mooi hoor buurman.

Link naar reactie
;) Als je je ooit zou vervelen, wil je dan eens de brug verwijderen en je bevindingen posten? Kan tussen mijn oren zitten, maar ik vind de voorkant zenuwachtig worden met zo'n brug. :rolleyes: Moet ik wel bij vermelden dat mijn fusees ook vervangen zijn door versterkte exemplaren.
Kan ik je zo ook vertellen want ik heb toen de domstrebe geplaatst en niets anders gedaan. Gevoel bij rechtuit en enkele bochten is een stuk beter maar bij snelle wisselingen (links/rechts) lijkt de voortrein wat nerveuzer (directe actie) maar het is wel een stuk zekerder want je hebt veel meer gevoel met wat je aan het doen bent en waar de auto heen gaat.

Wat mij betreft een A+ mod.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in